MAC stash

mei 17, 2009 at 8:30 am 26 reacties

Nou wissel ik bijzonder weinig van handtas, ik heb namelijk 3 handtassen gevuld klaar staan, een beige, bruine en zilveren en daar kom ik meestal altijd wel mee toe.

Maar gisteren besloot ik toch eens een andere handtas te nemen, wat bleek bij het opendoen, dat ie bomval MAC doosjes zat. Blijkbaar heb ik een groot deel bewaard, voor later eventueel te verkopen ofzo. Hierbij een foto van de doosjes, helaas zijn er toch al heel wat gesneuveld.

Alles er uit gegooid

En een beetje gesorteerd

Entry filed under: Stash.

Winactie! Ratatouille

26 reacties Add your own

  • 1. esra  |  mei 17, 2009 om 8:36 am

    Veel!
    Wel grappig dat je ze was vergeten 🙂

    Beantwoorden
  • 2. BeautyQueen  |  mei 17, 2009 om 8:39 am

    Wow! Veel. Grappig dat je ze weer hebt teruggevonden ;p

    Beantwoorden
  • 3. Daisy  |  mei 17, 2009 om 9:37 am

    Wauw, haha! Wat ga je ermee doen?

    Beantwoorden
  • 4. Hanne  |  mei 17, 2009 om 9:39 am

    Hehe, wat leuk 🙂
    Ik bewaar die van mij ook 😛
    Zelfs de zakjes 😛

    Beantwoorden
  • 5. Rosa  |  mei 17, 2009 om 10:09 am

    Ik bewaar ook altijd alle doosjes!

    Beantwoorden
  • 6. monique  |  mei 17, 2009 om 10:29 am

    ik bewaar ook doosjes. van le´s.
    dus msf´s, speciale verpakkingen. etc etc

    Beantwoorden
  • 7. Reneé  |  mei 17, 2009 om 10:32 am

    Hoeveel zijn het er? 😉

    Beantwoorden
  • 8. Senna  |  mei 17, 2009 om 10:33 am

    OMG wat veel doosjes! Wanneer ik een product begin te gebruiken gooi ik de doosjes eigenlijk altijd wel weg omdat ik er simpelweg geen ruimte voor heb en ook net zou weten wat ik er anders mee zou moeten doen. Ik moet wel bekennen dat nu ik al jouw doosjes zo op een hoop gegooid zie, mijn makeup loving hartje sneller begint te kloppen (haha). xx
    p.s.: wist niet dat de doosjes geld waard zijn?

    Beantwoorden
  • 9. Saskia  |  mei 17, 2009 om 10:59 am

    Wauw… veel doosjes 🙂

    Beantwoorden
  • 10. Janneke  |  mei 17, 2009 om 11:07 am

    Woow wat veeel :p !

    Beantwoorden
  • 11. Kellyy  |  mei 17, 2009 om 11:20 am

    Haha lekker veel ja!
    Ga je dr nog wat mee doen?

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 17, 2009 om 1:31 pm

      Ja torens bouwen 🙂

      Beantwoorden
  • 13. ais  |  mei 17, 2009 om 11:49 am

    hahaha wat grappig 🙂 maar wat wilde je ermee doen, lege doosjes verkopen? want de producten die erin zaten gebruik je nu toch gewoon? : ) x

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  mei 17, 2009 om 1:30 pm

      Goh soms gebruik ik het echt maar 1 of 2x, en besef ik dan pas dat het mijn ding niet is, dat verkoop ik wel met natuurlijk vermelding van gebruikt.
      Mijn idee was eigenlijk om het mooi te kunnen opbergen in de verpakkingen. Maar dit is echter niet zo praktisch 🙂

      Beantwoorden
      • 15. ais  |  mei 17, 2009 om 10:32 pm

        hmm ik snap het.
        Nou als je dingen wil verkopen die je minder gebruikt… ik meld me aan 😀

        Ik ben geinteresseerd in een mooie blush, een bronzer en een lichte concealer (heb nu al 2 keer verkeerde donkere besteld.. was nog niet zo op de hoogte van kleurcodes dus heb een N42 en een N35 dacht ik.. veel te donker)

        Beantwoorden
  • 16. Roooooooos  |  mei 17, 2009 om 1:51 pm

    Woooooow wat een hoeveelheid! 😀
    Wat grappig dat je ze bewaard, ik heb dat ook altijd, kan moeilijk iets weggooien haha! 😛

    Beantwoorden
  • 17. Kerstin  |  mei 17, 2009 om 3:42 pm

    Woow, dat moet je ook veel Mac producten hebben haha. Ik heb er maar eentje

    Beantwoorden
  • 18. Hanne  |  mei 17, 2009 om 3:48 pm

    Veeeel 😀
    Ik bewaar altijd de zakjes van de winkels die ik leuk vind.
    Ik doe daar eigelijk niks mee, ma kan ze ook niet wegsmijten :p

    Beantwoorden
  • 19. Tessa  |  mei 17, 2009 om 6:03 pm

    jammer, toen ik de titel zag dacht ik je macstash te zien te krijgen geen doosjes

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:24 pm

      Dat is idd een heuse teleurstelling dan 🙂

      Beantwoorden
  • 21. Hayat  |  mei 17, 2009 om 6:51 pm

    Damn veel haha.

    Beantwoorden
  • 22. Britt  |  mei 18, 2009 om 5:58 am

    Wow wat veel!!
    Echt super cool hahaha

    Beantwoorden
  • 23. Lies  |  mei 18, 2009 om 12:49 pm

    idd veel doosjes. Ik hou zelf enkel macdoosjes bij als ze van een speciale collectie zijn. ik zou bijvoorbeeld de doosjes van de hello kitty collectie nooit kunnen weggooien 🙂 Maarre.. ik ben idd ook wel geïnteresseerd om te zien te krijgen wat er in de doosjes zat 😀

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:15 pm

      Dat is natuurlijk een pak interessanter 🙂

      Beantwoorden
  • 25. Rebecca  |  mei 18, 2009 om 1:56 pm

    wooow !
    ik wou dat ik alles had ( wel met inhoud 😛 )
    heb alleen een blot powder en on the prowl =)
    ben nog bezig met zeer veel uitbreiding

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  mei 18, 2009 om 9:14 pm

      Oh dat gaat snel hoor, wees maar zeker, mijn MAC is begonnen vanaf november, en is nu toch al wel wat.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


