Winactie!

mei 16, 2009 at 8:03 am 33 reacties

Ja je leest het goed weer een nieuwe winactie! Deze keer zijn er 3 DVD’s te winnen aangeboden door Proxis.  3 leuke meiden films speciaal voor de Lovetomakeup bezoekers!

 

Wat kan je winnen?

 

The Break up

Deze film begint waar de meeste romantische komedies mee eindigen: ….en ze leefden nog lang en gelukkig….. Als Brooke en Gary eenmaal samenwonen, halen ze het bloed onder elkaars nagels vandaan. Na de zoveelste ruzie verbreekt Brooke hun relatie. Wat dan volgt is een opeenstapeling van oorlogsvoering, toenaderingspogingen en bemoeienissen van hun vrienden. Geen van beiden is bereid te verhuizen uit hun prachtige appartement en de enige oplossing is om er samen als vijandige huisgenoten te blijven wonen, totdat een van de twee toegeeft…

Bridget Jones Diary

Op nieuwjaarsdag, met een stevige kater maar nog steeds zonder man, besluit de Londense 30-plusser Bridget dat haar leven drastisch moet veranderen. Haar eerste daad: het bijhouden van een dagboek om al haar belevenissen en hersenspinsels in te noteren.

Heb besloten om greep op mijn leven te krijgen en om met een dagboek te beginnen waarin ik alle belangrijke dingen opschrijf. Beslissing nummer een: duidelijk; twintig pond kwijtraken. Nummer twee: even belangrijk; een aardige verstandige vriend zoeken om mee uit te gaan en geen romantische relaties meer aanknopen met alcoholisten, werkverslaafden, mannen met bindingsangst, gluurders, lijders aan grootheidswaanzin, gevoelsarme zakken of perverselingen”

Maar zo simpel is het natuurlijk niet. Zeker niet als je moet kiezen tussen je baas: bonafide-sexgod-met-mooie-auto en de afstandelijke-maar-attente-en-gevoelige Mark Darcy, aan wie je ouders je willen koppelen.

American Pie: The Naked Mile

Klaar voor de start van de meest idiote studententraditie ooit: een race van honderden naakte studenten? American Pie Presents: The Naked Mile! Als Erik Stifler beseft dat hij het enige lid van de Stifler-familie is dat als maagd van de middelbare school zou kunnen afkomen, wordt het tijd om zijn afkomst eer aan te doen. Na goed advies van Jims vader besluit Erik om zijn geluk te beproeven tijdens de beruchte jaarlijkse Naked Mile-race, die door zijn toegewijde vrienden en een paar ongeremde studentes wordt aangegrepen om er een megaspannend weekend van te maken.

Hoe kan je winnen?

Heel simpel, je laat een comment achter waar in je even vertelt over het leukste artikel op Lovetomakeup. Op basis van je motivatie kies ik 3 winnaars die een leuke dvd naar hun thuis opgestuurd krijgen.

Meer over Proxis

 

Proxis is een online boeken/film/muziek winkel.
Proxis is al meer dan 12 jaar een vaste begrip in het online winkellandschap. In de webwinkel vind je maar liefst meer dan 4 miljoen producten waaronder boeken in het Engels, Nederlands of Frans en een uitgebreid aanbod van cd’s, dvd’s, games en software. Zo kan je er ook de Twilight Saga kopen, alle boeken in hardcover versie in een mooie, box, aah me wants. En dit alles vaak  aan leuke prijzen!

Entry filed under: Uncategorized.

MAC Baby Bloom Collectie MAC stash

33 reacties Add your own

  • 1. Sharona  |  mei 16, 2009 om 8:28 am

    Het leukste artikel op Lovetomakeup vind ik als je iets vertelt over een product. Ik vind het super leuk om dat te lezen. Trouwens, al je artikels zijn leuk! Je vertelt heel enthousiast over alles, dus ik blijf steeds op jouw site komen. Ook vind ik de filmpjes die je maakt heel leuk. Ze zijn toch iets anders dan andere filmpjes en je vertelt alles heel leuk zodat je echt het filmpje af wilt zien. Ga zo door!!!

    Beantwoorden
  • 2. Benthe  |  mei 16, 2009 om 8:49 am

    Het allerleukste vind ik de artikels met filmpjes! Ik lief het Belgische accent, maar sowieso leg je het leuk uit en alles is gewoon kei leuk! Ik geniet er telkens weer van!

    Beantwoorden
  • 3. Stefanie  |  mei 16, 2009 om 8:56 am

    Ik vind eigenlijk al je artikels leuk. Ze zijn fris, origineel, creatief & je werkt ook veel met plaatjes & filmpjes, wat het nog leuker maakt om ze te lezen! Doordat je ook in België woont, vind ik sommige dingen leuker, aangezien de meeste blogs van meisjes zijn uit Nederland, en de winkels waarover ze schrijven dan ook … Wat ik wel superorigineel vind, is je receptartikeltjes! Zeker die ene keer met die foto van je vriend die de pot met geklopt ei bovenzijn hoofd houdt, lachen! 😀

    Beantwoorden
  • 4. Marijke  |  mei 16, 2009 om 9:05 am

    ik vind de artikes uit de rubriek Man&Beauty echt superleuk! heb er echt al heel hard mee moeten lachen! zo mogen er nog héél veel komen! 🙂

    Beantwoorden
  • 5. steffi  |  mei 16, 2009 om 9:07 am

    ik laat het geluk over aan andere dames. Ik kijk niet vaak een dvd dus ja andere meiden verdien mijn geluk dan meer 😉

    Beantwoorden
  • 6. Hanne  |  mei 16, 2009 om 9:18 am

    Het leukste artikel op lovetomakeup vind ik het artikel waarin je verteld hoe je zelf een Tinted Lip Conditioner moet maken.
    Dit vond ik zelf heel handig, en ik vond het zeer goed gevonden van je!

    Beantwoorden
  • 7. MvrtjKelly  |  mei 16, 2009 om 10:34 am

    Ik vind een heleboel artikels leuk, maar als ik er eentje moest kiezen waar ik veel om heb gelachen is het wel die van “6 Beauty looks that freak him out”. Iedereen weet van die foute looks, maar niet iedereen weet waarom ze dan zo fout zijn en waarom mannen ze zo fout vinden. Ik vind dat je het echt op een leuke manier brengt! Het is eigenlijk best serieus, echt iets waar je dames voor wilt behoeden, maar je brengt het wel met veel humor! Daar houd ik wel van 😀

    Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  mei 16, 2009 om 10:56 am

    Het artikel dat ik het allerleukste vind, is: https://lovetomakeup.wordpress.com/2009/02/27/filmpje-review-sculpt-foundation-mac/

    Dit is je artikel over de sculpt foundation van MAC, met ook je allereerste filmpje! Het is misschien raar want ik gebruik niets van MAC omdat ik dat voorlopig toch nog te duur vind, maar alleen het zien al hoe weinig foundation je gebruiken moet, vond ik toch wel zeeer handig, we willen er natuurlijk niet geplamuurd bijlopen he 🙂 Ik koos dit artikel door het filmpje, omdat ik het zo ongelooflijk natuurlijk vindt (net zoals al je filmpjes) en het heel aangenaam is om naar je te luisteren. Ik vind het eerlijk gezegd ook veel gezellig dan een Nederlands filmpje (ik ben zelf ook Belg, misschien daarom). Ook liet je de ‘blunders’ er nog in, wat het nog geweldiger maakte, je moet maar eens weten hoe ik gelachen heb 🙂 Ik kijk dus zeker uit naar meer filmpjes van je

    Dus! ga zo verder

    Beantwoorden
  • 9. Kelly  |  mei 16, 2009 om 11:21 am

    First of all, I love your website!
    Ik ben een dagelijks trouwe bezoekster die elke keer weer smult van je leuke artikeltjes! Ik laat dan wel weinig van mij horen in comments, ik ben een trouwe fan! =)
    Ik vind je filmpjes echt heel erg leuk, je accent uiteraard ook.

    Maar het aller aller leukste artikel tot nu toe is een zeer recent artikel, het artikel over de wasmachine! Wel ja, ik heb er zo van gesmult! Ik heb mijzelf daar zo in herkent! Prachtig =), ik herkende mezelf precies in mijn eerste waservaring dus ik moest er gewoon van lachen, waarbij ik ook een beetje mezelf uitlachte uiteraard. Dit soort artikels mogen er veel vaker in, je hebt een erg leuke, duidelijke schrijfstijl. En ik weet zeker dat veel van de lezeressen hier ook van gegierd hebben!

    Beantwoorden
  • 10. Janneke  |  mei 16, 2009 om 11:25 am

    De leukste artikels van je site vind ik de filmpjes. In je filmpjes ben je super spontaan, leg je alles goed en duidelijk uit en zie je er echt áltijd onwijs mooi uit! Je ziet de webmiss herself en ik denk dat dat echt goed is voor je site; zo ben je er echt helemaal bij betrokken. Daarbij vind ik het heel nuttig omdat je er veel over verteld en ik vind filmpjes toch altijd duidelijker dan foto’s. Daarbij vind ik je belgische accent echt prachtig en eigenlijk ben je altijd vrolijk op je filmpjes. Erg aanstekelijk, leuk om te zien en je filmpjes zijn nuttig, en goed! Top!

    Beantwoorden
  • 11. charlotte  |  mei 16, 2009 om 12:04 pm

    Ik heb 2 van de films al.
    The nakend mile vond ik erg tegen vallen…
    En allemaal al gezien
    Maar ene leuke en orgineele winactie

    Beantwoorden
  • 12. Kelly  |  mei 16, 2009 om 12:22 pm

    Natuurlijk vind ik alle artikeltjes echt super om te lezen!
    Ik kom meerdere keren per dag op je site 🙂
    Maar 1 van de leukste vond ik toch wel het filmpje over zelf Tinted Lipconditioner maken!
    Heb m gemaakt en vond het echt super leuk 🙂
    Mn zusjes zeiden, hoe verzin je dát nou weer!?
    Haha dankzij jou Evi!

    Beantwoorden
  • 13. Eva  |  mei 16, 2009 om 12:37 pm

    Het leukste artikel vond ik het was artikel, haha! Het was vlot geschreven en ik moest er ontzettend om lachen en kon me er helemaal in vinden!

    Leuke winactie weer evi!

    Beantwoorden
  • 14. Nele  |  mei 16, 2009 om 2:13 pm

    Hoi Evi!

    Ik vind het artikel “shoppen in Antwerpen” heel leuk! Als West-Vlaamse ben ik nog NOOIT gaan shoppen in Antwerpen (shame on me !!). Van wie kan je dan beter de leukste adresjes te weten komen dan van iemand die verslaafd is aan shoppen, namelijk jij! Je komt waarschijnlijk minstens 1 keer per week in de winkelstraten en kent ondertussen alle winkels op je duimpje, denk ik 🙂 Ook zal ik je eetadresjes-tips onthouden, voor als ik dan eens naar Antwerpen kom, dan ga ik er zeker gebruik van maken!

    xx

    Beantwoorden
  • 15. Rosa  |  mei 16, 2009 om 2:22 pm

    Leuke winactie! Succes dames!

    Beantwoorden
  • 16. esra  |  mei 16, 2009 om 3:37 pm

    Ik weet niet, al je artikeltjes zijn wel leuk. Maar als ik toch een keuze moet maken… Fotoverslagen over je vakantie en bijv. wat je dan allemaal meeneemt enzo :).

    Beantwoorden
  • 17. Sandy  |  mei 16, 2009 om 4:16 pm

    Je was artikel staat met stip op nummer 1!! Wat heb ik gelachen! Daarnaast vind ik je filmpjes altijd erg leuk!

    Beantwoorden
  • 18. Sintha  |  mei 16, 2009 om 4:31 pm

    Je filmpjes 😀 !
    Zo spontaan! met je geknungel

    Beantwoorden
  • 19. Lotte  |  mei 16, 2009 om 5:15 pm

    Het alleleukste artikel vind die van je reis naar Italie. Dat artikel heeft mijn reislust vergroot. Ik had nooit iets met Italie en door het zien van die foto’s en het lezen van het verslag, was ik al bijna van plan om tijdens het lezen een reis te boeken. 🙂

    Voor de rest lees ik met alle plezier alle andere artikels. Ook vind ik de filpmjes er leuk met je schattige Belgische accent.

    Liefs.

    Beantwoorden
  • 20. Reneé  |  mei 16, 2009 om 5:45 pm

    Ik vind meerdere artikelen wel leuk om te lezen (tja, anders was ik hier allang weg :D), maar je laatste artikel over kleine wasjes, grote wasjes vond ik erg leuk. Heb ook met een lach op mijn gezicht het gelezen. (Moet je vaker doen?)

    Beantwoorden
  • 21. Lizzy  |  mei 16, 2009 om 6:28 pm

    Ik vind alles leuk om te lezen maar 1 artikel vond ik toch echt het leukst / handigst. Namelijk over Antwerpen! Ik was er nog nooit geweest en door je artikel wilde ik heel graag! Er zaten handige tips bij en daarom was mijn dag helemaal geslaagd, mede door jouw artikel!

    Beantwoorden
  • 22. Senna  |  mei 16, 2009 om 8:23 pm

    Aan leuke artikels geen tekort dus de meiden kunnen hun hart ophalen. Succes er zitten hele leuke films tussen! xx

    Beantwoorden
  • 23. Jelisha  |  mei 16, 2009 om 8:55 pm

    Ha , grappig … helemaal off-topic , maar dat is die button van president Ford van Whip on Inflation Now. Heb ik overlaatst een taak over moeten maken XD

    Had ik helemaal niet verwacht nog terug te zien en al helemaal niet hier , hihi.

    Beantwoorden
  • 24. Nathalie  |  mei 17, 2009 om 12:26 pm

    Hoi!

    Mijn favoriete artikel tot nu toe was het “kleine wasjes grote wasjes” artikel. Ik vind het zelf helemaal geweldig om van die grappige verhaaltjes te lezen. Je vertelt iets basis op zo’n leuke manier dat ik een instant smile op mijn gezicht krijg. Je hebt wel zo’n beetje mijn humor precies.
    Die humor kom ik in verschillende artikeltjes tegen (vb wanneer je je haar beschrijft als pierenverdriet e.d.) Hilarisch gewoon.
    Je blijft gewoon je funny zelf en dat vind ik net zo leuk aan deze blog.

    Grtjs

    Beantwoorden
  • 25. rooos-  |  mei 17, 2009 om 1:26 pm

    Eigenlijk vind ik al je artikels wel leuk!:) Ik reageer eigenlijk vrijwel nooit, maar dat betekent niet dat ik het niet met plezier lees. Sowieso hou ik van het was-artikel, ik heb daar echt even om gelachen. Hoe je het schrijft; geweldig 😀 En daarbij het filmpje van ‘dressing’. Ik vind het belgische accent echt leuk, haha! 🙂 Maar daarbij hou ik gewoon van kleding en vind ik het leuk om te weten wat je koopt, hoe het eruit ziet, gewoon een beetje wat je smaak is. Zo kan je ook wel wat meer zien over hoe een persoon is 🙂 Ik zou zo’n dressing-filmpje nog wel een keer willen zien 😀 En natuurlijk van sommige dingen krijg je zo’n gevoel : aaaaaaaaaaaah dat moet ik hebben! en dan word je helemaal gestoord van jaloersheid 🙂

    Beantwoorden
  • 26. Roooooooos  |  mei 17, 2009 om 2:02 pm

    Leuke winactie! 😀

    Het leukste artikel tot nu toe op je website vind ik…. *tromgeroffel* ‘Kleine wasjes, grote wasjes laat maar lekker draaien’ !
    Oke, eigenlijk vind ik ál je artikels superleuk, maar ik moest zo hard lachen om je was ervaring 😀 Heel leuk geschreven, oprecht, je humor: prachtig!

    En Men and Beauty vind ik ook heel leuk!! Klopt precies wat daar in staat! De geniaalste vind ik: ‘Waarom vrouwen wel weten wat een blendingkwast is, maar met moeite een schroevendraaier uit de gereedschapkist kunnen aangeven.’
    haha geweldig!

    En verder vind ik je blog heel persoonlijk, je hebt echt een ‘eigen stijl’ zegmaar van schrijven en je filmpjes zijn ook leuk om naar te kijken!

    Ga zo door Evi!

    Beantwoorden
  • 27. Birgit  |  mei 17, 2009 om 6:45 pm

    Suuuper leuk!

    Ik kan niet specifiek één artikel bedenken. Maar toch vooral de stukjes over als je een keer geshopt hebt. Jij en ik hebben best veel gemeen qua stijl, en dan is het leuk om te zien wat je hebt gekocht omdat je me vaak inspireerd met de spullen die je hebt gekocht! Je maakt ook altijd goede swatches van de make-up die je hebt gekocht en laat duidelijk je mening naar voren komen. Als ik een swatch of review over een product nodig heb, kijk ik altijd even op jou site of er een review of swatch opstaat, omdat je mening zo duidelijk naar voren komt. Hier heb ik veel meer aan dan sommige site’s die alleen zeggen dat ze het goed of slecht vinden. Ook de artikels waarin de ‘volgens jou leukste artikels van de week’ staan. Ik klik op iedere link om het artikel te lezen en daar heb ik altijd veel plezier in!

    xoxo Birgit

    Ps. Áls ik win (wat ik niet verwacht, maar wat natuurlijk wel super leuk zou zijn) dan gelieve niet Bridges Jones Diary opgestuurd te krijgen, want die heb ik als enige van de drie al een paar keer gezien ^_^

    Beantwoorden
  • 28. xxMarte  |  mei 17, 2009 om 7:10 pm

    Ik vind eigenlijk al je artikels leuk (a)
    En omdat ik uit Nederland kom, vind ik je Belgische accent ook heel leuk om te horen 😀
    Het KleineWasjes/GroteWasjes-artikel was natuurlijk wel erg grappig, al ben ik nog niet zo oud dat ik dat ook al heb meegemaakt..
    xx

    Beantwoorden
  • 29. Dierieke  |  mei 18, 2009 om 8:52 pm

    Hee! Ik vind al je artikels leuk hoor!
    Maar, ik gun het zoiezo iemand anders, en ik zit nog niet zo heel lang op je site, dus eigelijk
    vind ik dat iemand die elke keer trouw je site bezoekt, het meer verdiend!

    Iedereen succes hea?!

    P.s The break up is zoooo leuk! 🙂

    Beantwoorden
  • 30. Wendy  |  mei 22, 2009 om 5:07 pm

    Ik kies voor het artikel “Kleine wasjes, grote wasjes laat maar lekker draaien”,
    Het is echt een tof tekstje op jouw site te verfraaien 😉
    Je bent niet enkel bij de feiten (vele waspoeders, was sorteren,..) gebleven,
    Maar je hebt er ook een leuke toets aangegeven.
    Hopelijk ben je tevreden over je lekkergeurende was,
    Ik was alvast aan het glimlachen toen ik jouw tekstje las!
    Je hebt het tekstje geschreven op een zeer leuke manier,
    En het is zeker en vast geen geklier!
    Het is vlot te lezen, je hoeft er niet te hard bij na te denken,
    Je wilt ons vast enkel een portie entertainment schenken.
    En dat is jouw heel goed gelukt, je hebt dat goed gedaan,
    Je hebt aan mijn eisen echt wel voldaan!
    Ik ken mezelf ook wat terug ik jouw verhaal,
    Bij mij staat de geur van de was ook veel centraal.
    Ik vind ook dat alles (pyjama, handdoek,…) goed moet ruiken,
    Voor we in ons bedje duiken.
    Nu ik dit heb gelezen, wil ik nog meer artikels lezen van jou,
    Want jouw manier van schrijven is wel iets waarvan ik hou.
    Het is niet simpel (vind ikzelf) om goede tekstjes te schrijven op een blog,
    Maar jij kan het duidelijk wel, ik wil nog!
    Kortom, Ik vond het tof, grappig en fenomenaal,
    Je verdient een applausje van ons allemaal!
    Iedereen die dit leest, zal het volledig eens zijn met mij!
    Jouw blog krijgt vast nog vele bezoekertjes erbij!

    Als ik zelf een dvd zou mogen kiezen indien ik een winnaar ben,
    Dan kies ik voor American pie, want ik ben een echte fan.
    Maar krijg ik een andere deeveedee,
    Dan ben ik natuurlijk ook zeer tevree!

    Beantwoorden
  • 31. Greet  |  mei 24, 2009 om 4:12 pm

    Ik vind uw drankje van de week artikel het leukst. Mijn vriend en ik sparen namelijk ook graag flessen drank en porto en wijn, en het is altijd leuk om eens iets nieuws te proberen 🙂
    Heel wat goedkoper dan altijd naar de cocktailbar te gaan! Maar je zou er wel wat meer mogen maken hoor! 😀

    Beantwoorden
  • 32. wendy  |  mei 24, 2009 om 6:44 pm

    Ik vond je artikel over de shopmeet erg leuk om te lezen, zo was ik er stiekem toch een beetje bij! 🙂

    Beantwoorden
  • 33. Silke  |  juni 1, 2009 om 8:49 am

    Eerst en vooral vind ik je site super leuk! Het zit boordevol spontaniteit, gezelligheid en eerlijkheid! Ik vind eigenlijk al je artikels heel tof en leuk, maar vooral het filmpje waar je je kleedjes in toont aan het rek. Ik vind het gewoon tof om outfits te zien, die jij zelf draagt en van welke winkel ze zijn. (Kom er ng een tweede:p?) Ik ben het meest geïntereseerd in het shoppen van kledij (outfits, accesoires, schoenen, kleedjes enz.), daarom dat ik het ook leuk vind dat je jou leuke kleedjes eens getoond hebt. (Natuurlijk zou ik ook graag eens je collectie schoenen zien:p spannend…) Nuja, ik wacht eignelijk vol ongeduld naar een volgende klerenfilmpje:p…

    Doe zo voort met je iste want ook de andere rubrieken vind ik heel interessant en heel handige tips!!

    Kusjes,
    Silke

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


