MAC Baby Bloom Collectie

mei 16, 2009 at 7:56 am 6 reacties

Ik las er al over bij Trendhunter, maar na het lanceren van Temtalia haar bericht is het zeker MAC komt weer met een nieuwe zomercollectie genaamd MAC Baby Bloom Collectie.

Wat zit er in deze collectie? 5 getinte dagcrèmes die het leven in de zomer nog net iets aangenamer maken. Naast een summer glow zit er ook een berscherming van SPF 15 in. De kleuren gaan van Light tot Deep Dark.

En verder vind je nog 5 tinted lippenbalsems, want met styl je lippen beschermen is een must deze zomer!

Jammer genoeg komt deze collectie naar mijn menig redelijk laat uit, in Augustus wordt het hier verwacht. Maar voorlopig is er nog geen echte concrete datum, dus laten we hopen vroeger 🙂

Voor meer info, lees ook even Temtalia haar artikel!

Entry filed under: Make-up.

Kleine wasjes, grote wasjes laat maar lekker draaien Winactie!

6 reacties Add your own

  • 1. Marijke  |  mei 16, 2009 om 9:03 am

    die getinte dagcreme lijkt me super!

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  mei 16, 2009 om 9:06 am

    lijkt me handig voor de zomer… 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Laura  |  mei 16, 2009 om 1:18 pm

    Ja, die getinte dagcrème lijkt me leuk en handig voor de zomer. Beetje jammer dat ie dan pas in augustus uitkomt…
    Nu eerst maar eens uitzien naar de Style Warrior-collectie!

    Beantwoorden
  • 4. sofie  |  mei 16, 2009 om 5:23 pm

    Mac heeft altijd leuke collecties! Ik wil echt altijd ALLES van de collecties

    Beantwoorden
  • 5. Lelie  |  mei 16, 2009 om 7:23 pm

    :), mac is een beetje de droom van ieder meisje denk ik 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Senna  |  mei 16, 2009 om 8:12 pm

    Leuke collectie weer van MAC. Zoals de rest vind ik het wel een beetje jammer van de late planning. Ik denk dat ze simpelweg door al het succes van hun LE’s het niet kunnen laten om er zoveel mogelijk uit te brengen 😉
    xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


