Sterke vrouwen: Inge Onsea

mei 13, 2009 at 8:21 am 8 reacties

Ik wil graag weer met een nieuwe rubriek beginnen, namelijk sterke vrouwen. Dat een vrouw naast een moeder, huisvrouw, partner veel meer is een feit. In deze rubriek wil ik jullie dan ook enkele sterke vrouwen voorstellen die ons allemaal kunnen inspireren. Vinden jullie dit een leuke rubriek of liever niet? Ik hoop hiervoor binnekort ook weer een leuke graphic te hebben.

Om de aftrap goed te doen introduceer ik jullie vandaag maar liefst twee sterke vrouwen!

Hebben jullie dat ook dat jullie iemand helemaal geweldig kunnen vinden, en je dan ook altijd alles over die persoon leest.

Wel dat heb ik met Inge Onsea, een prachtvrouw in mijn ogen met een geweldige kledingstijl. Zij is niet het ideaal-perfect looking type, maar zij straalt echt iets uit. Ik denk vooral dat het haar zelfvertrouwen, goedlachsheid en durf is dat mij zo aanspreekt. Zij heeft me dan ook enorm geinspireert in mijn eigen stijl.

Kennen jullie Inge Onsea al? Inge en haar man richte samen het Belgische merk Essentiel op. Hierover later meer, want hierover valt zo veel te vertellen.

Ik vond op het internet maar weinig foto’s van haar, maar dit zijn er toch enkele. Wel vond ik een heel leuk filmpje  waarbij je samen met Tianny een kijkje in haar kledingkast kunt nemen. Bekijk het even en je snapt me volledig!

Klik hier!

 

Entry filed under: Uncategorized.

Shop& Meet @ Antwerpen Sterke vrouwen: Chantal Thomass

8 reacties Add your own

  • 1. Astrid  |  mei 13, 2009 om 8:44 am

    Deed zij eens niet mee in dat programma op vtm ‘het mooiste meisje van de klas’? Idd wel een sterke vrouw. Leuke rubriek trouwens!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:52 am

      Idd daar zag je haar ook! Ik vind haar stem trouwens ook zo super eh!

      Beantwoorden
  • 3. Kim  |  mei 13, 2009 om 9:42 am

    Geweldige rubriek! Sterke vrouwen kunnen we alleen maar toejuichen en bejubelen 😀

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 10:28 am

      Dat vond ik ook, maar ik weet niet of jullie het wel interesseert eh. Vandaar mijn vraag.

      Beantwoorden
  • 5. Elien  |  mei 13, 2009 om 2:06 pm

    Die kende ik al 🙂 Zij zat toch ook in ‘Het Mooiste Meisje Van De Klas’, nee?
    Leuke rubriek!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:55 pm

      Idd ja, daar zat ze ook!

      Beantwoorden
  • 7. Lina  |  mei 13, 2009 om 2:56 pm

    Echt een leuke rubriek =)

    Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  mei 13, 2009 om 7:56 pm

    ik vind dit een hééél leuke rubriek!
    zo erg, ik ken die mensen allemaal niet 😮
    essentiel wel natuurlijk maar wist eigelijk niet wie er achter zat!
    xx

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


