Shop& Meet @ Antwerpen

mei 12, 2009 at 4:15 pm 106 reacties

Er zijn een heleboel leuke beautyblogs, waardoor ondertussen een kleine internet vriendschap is ontstaan. Naast trouw elkaars blog elke dag te lezen, forumen en twitteren we heel wat af!

Het werd dus tijd voor een heuse meet! En hoe beter meeten met een bende shopaholics dan juist ja een shop meet in Antwerpen.

Heel fijn dus voor al die Belgische meiden die nog nooit een meet hebben gedaan, en voor de Nederlanders een ultieme kans om Antwerpen eens op een andere manier te leren kennen. Want Antwerpen heeft heel wat te bieden. Dus een reden als te ver rijden, accepteren we dan ook niet ๐Ÿ™‚

Wanneer?

Vrijdag 22 mei

Hoe laat?

Voorloppig is er nog geen vast uur afgesproken. Voor de vroege vogels onder ons, bestaat er de mogelijkheid om een gratis ontbijtje te doen bij Bistro Wappertien. Bij een consumatie krijg je een gratis pistolet, croissant enzovoort. Lees trouwens mijn artikel shoptips in Antwerpen, ik ga proberen deel 2 deze week te schrijven.

Wie?

Iedereen! Het lijkt ons super leuk om jullie eindelijk allemaal te ontmoeten. Dus jeย hoeft echt geen blog te hebben om te komen.ย 
Hieronder vind je een lijstje van mede-bloggers die ondertussen al hebben bevestigd dat ze komen. Let op er kunnen er nog een heleboel bij komen.

Belgiรซ

ย 

Evi (Lovetomakeup)

Sofie (Fashionata)

Katrijn (Glamourista)

ย 

Nederland

ย 

ย 

Eva (Springkissed)

Serena (The Secret Garden/ Beautylab)

Debbie (Lushious Beauty)

Angel (Skinsweets)

ย 

Christine (Lovelybody)


Dus heb je zin om samen met ons te shoppen mail dan even je bevestiging naar starpede@hotmail.com

Vanuit Nederland wordt er ook gecarpoold heb ik vernomen, dus zo kan je ook goedkoper reizen. Ik hoop jullie alvast allemaal te zien!

Entry filed under: Uncategorized.

By Lauren Luke: My Fierce Violets Sterke vrouwen: Inge Onsea

106 reacties Add your own

  • 1. sanneke89  |  mei 12, 2009 om 4:35 pm

    Lijkt me echt superleuk om jou te ontmoeten, je lijkt me echt supertof! ๐Ÿ˜€
    En om Antwerpen eens te leren kennen met iemand die bekend is.
    Reizen valt mee, zie ik net. 2 uurtjes!
    Alleen moet ik dan een speciaal treinticket kopen wat helaas veel kost..
    Het lijkt me wel megaleuk, haha. ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 4:39 pm

      Oh wat lief, de andere dames zijn ook allemaal schatten, alle online toch ๐Ÿ™‚
      Een treinticket kan idd soms wel een beetje kosten, maar dat mag de pret niet bederven! Als je zou willen komen even mailen naar mij of Serena.
      xx

      Beantwoorden
  • 3. Christine  |  mei 12, 2009 om 4:38 pm

    Yeah, heb er zoveel zin in joh!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 4:58 pm

      Ik ook hoor, hoop alleen niet te worden overdondert door al die nederlanders ๐Ÿ™‚
      Moest je een grotere foto van jezelf hebben, mag je hem ff doorgeven of vind je deze goed? Ik vond namelijk geen andere.

      Beantwoorden
  • 5. Janneke  |  mei 12, 2009 om 4:41 pm

    Ik zou heel graag willen komen maar jammer net in de periode van mijn eindexamens ๐Ÿ˜ฆ

    Beantwoorden
    • 6. Jeske  |  mei 12, 2009 om 8:54 pm

      Bij mij helaas ook, en ik moet dan ook al werken:(! Ik had heel graag mee gewilt, maarja volgende keer beter hoop ik;). Als er bijv. een keer een Shop&Meet is in Brabant, en als ik dan niet hoef te werken, ben ik (waarschijnlijk) ook van de partij;)!

      Liefs, Jeske.

      Beantwoorden
      • 7. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:40 am

        We hebben er idd niet bij stil gestaan dat vrijdag een gewone werkdag is voor de meeste. Volgende meet dan eh!

        Beantwoorden
  • 8. Lizzy  |  mei 12, 2009 om 4:46 pm

    Dat wordt vast gezellig. Veel plezier allemaal!

    Beantwoorden
  • 9. Serena  |  mei 12, 2009 om 5:07 pm

    heb er ook veel zin in!

    overdonderd hihi, ik zal lief en rustig zijn ^^

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 5:12 pm

      Ja het is toch wel erg zeker zijn we nog in de minderheid op ons eigen grondgebied ๐Ÿ™‚

      Haha ik hou je eraan eh Serena ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 11. Benthe  |  mei 12, 2009 om 5:09 pm

    Ik ben pas 12, had het wel leuk gevonden maar รฉn dat vinden jullie niet zo leuk denk ik, niet met zo’n “klein” meisje lopen zeulen en ik mag toch nooit van mijn ouders!

    Beantwoorden
    • 12. illegalbeauty  |  mei 12, 2009 om 6:30 pm

      Wel, ik ben 15, en ik denk idd dat de dames het niet zo fijn zouden vinden met ’n puber erbij ๐Ÿ˜›
      Jammer, maar ik begrijp t wel ๐Ÿ˜›
      x

      Beantwoorden
      • 13. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:48 am

        Iedereen mag van ons komen, eender welke leeftijd. Je kan juist heel wat makeup advies krijgen van ons. En het scheelt toch maar een paar jaartjes, dus laat dat je niet tegen houden.

        Beantwoorden
        • 14. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 3:41 pm

          Ok, dan kijk ik of ik toevallig niet in Antwerpen ben ^^
          de dag erna is t mn verjaardag..Dus dan zijn ze hier thuis al goed gezind ๐Ÿ˜€
          x

          Beantwoorden
          • 15. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:50 pm

            Ooh dat zou super zijn, laat even iets weten aan serena moest je zeker zijn dat je komt!

            Beantwoorden
            • 16. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 7:49 pm

              Mailtje is gestuurd ๐Ÿ˜€

              Beantwoorden
              • 17. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 7:57 pm

                Super dat je ook komt!!

                Beantwoorden
  • 20. Elien  |  mei 12, 2009 om 5:13 pm

    Oooh wat een leuk idee! Jammer genoeg kan ik niet die dag en ik denk niet dat mijn ouders zoiets zouden zien zitten ๐Ÿ™‚
    Post dan hoe het geweest is ee ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 21. Sascha  |  mei 12, 2009 om 5:18 pm

    Aah wat leuk zeg, wordt vast gezellig, veel plezier alvast! Het zou voor de blogs natuurlijk wel leuk zijn als er foto’s en dergelijke worden gemaakt om ons ook op de hoogte te houden ;).

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:51 am

      Tuurlijk ga je een verslag vinden, wss op elke blog waardoor het om den duur saai wordt om te lezen haha ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 23. Lucie  |  mei 12, 2009 om 5:23 pm

    Oeeh, als ik niet 2 dagen later naar Istanbul ging, was ik zeker gekomen!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:50 am

      Jij bent precies altijd op vakantie Lucie ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 25. sofie  |  mei 12, 2009 om 5:28 pm

    ik zie er al naar uit!

    Beantwoorden
  • 26. glamouristaa  |  mei 12, 2009 om 5:50 pm

    oooh, k heb er echt goesting in se ๐Ÿ˜€ hehe

    De batterijtjes van mijn cameraatje liggen natuurlijk al op te laden!

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:50 am

      En dat noemen ze goed voorbereid zijn!

      Beantwoorden
      • 28. Serena Verbon  |  mei 13, 2009 om 11:13 pm

        goesting! wat een tof woord! hahaha! als ik er aan denk wordt ik happy en excited en een soort van zenuwachtig. Gek he! vind het gewoon erg leuk allemaal. Tot nu toe is de stand NL-BE : 6 – 8. Jullie staan voor! ๐Ÿ˜‰

        Beantwoorden
        • 29. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:43 pm

          Hahahah precies een voetbalmach aan het worden ๐Ÿ™‚
          Goh dat gaat druk worden!
          Ocharme die MAC winkel ๐Ÿ™‚
          En dat juist voor de Style Warrior collectie, dit komt noooooit niet goed.

          Beantwoorden
  • 30. Sarah  |  mei 12, 2009 om 6:06 pm

    Antwerpen is niet echt ver voor mij en ik zou ook graag komen, maar ik heb dan al examens dus ik denk dat ik deze meet ga overslagen! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:49 am

      Wat jammer, mss kan je wel 1 dagje niet leren? Wat studeer je eigenlijk? Veel succes met je examens alvast!

      Beantwoorden
      • 32. Sarah  |  mei 13, 2009 om 8:17 pm

        We hebben maar 12 dagen om 7 vakken te leren en ik wil mijn punten van Kerstmis verder zetten ; er van elk vak door zijn, dus ik ga het mijzelf toch niet permitteren..
        Ik studeer nu Bedrijfsmanagement aan de KHK in Geel ๐Ÿ˜‰

        Beantwoorden
  • 33. Nina  |  mei 12, 2009 om 6:10 pm

    Je hebt het over overdonderd worden door Nederlanders? Ik denk dat ik overdonderd zou worden door de spontane, hippe meiden als ik mee zou gaan! Jullie lijken me allemaal hรฉรฉl aardig en ik wil nog eens gaan shoppen in Antwerpen, maar ik denk dat ik toch maar niet meega. Ik voel me vast een debiel als ik tussen al die mooie meiden loop. ๐Ÿ˜› Ik vind het wel heel tof dat jullie iedereen uitnodigen en zo. ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 34. Christine  |  mei 12, 2009 om 9:28 pm

      Ik ben helemaal niet zo mooi hoor! ๐Ÿ˜‰

      Beantwoorden
      • 35. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:38 am

        Oh Christine zeg zo iets nooit over jezelf, iedereen is mooi, ik denk dat we allemaal heel verschillend zijn. Ik ben verreweg van perfect, maar ik beschouw mezelf wel mooi, wat de rest denkt, doet me niet zo veel.

        Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:48 am

      Oh Nina wat zeg je nu gekke meid! Wij zijn allemaal maar heel gewone meiden, dus pls kom gewoon af, het wordt vast heel gezellig!!

      Beantwoorden
      • 37. Nina  |  mei 13, 2009 om 5:49 pm

        Misschien volgende keer, haha. Delete deze belachelijke reactie van mij maar. (a)

        Beantwoorden
  • 38. inge  |  mei 12, 2009 om 6:50 pm

    mag echt iedereen mee ik denk niet dat jullie zin hebben om met jonge kinderen te gaan ik ben 13 maar ik heb wel een blog

    Beantwoorden
    • 39. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:47 am

      Iedereen mag van ons komen, eender welke leeftijd. Je kan juist heel wat makeup advies krijgen van iets oudere dames.

      Beantwoorden
      • 40. inge  |  mei 13, 2009 om 2:08 pm

        dat is wel tof.
        maar ik denk niet dat ik van mijn ouders mag zomaar met een groep vreemden mee.
        en ik ben toch blut ๐Ÿ˜ฆ

        Beantwoorden
  • 41. inge  |  mei 12, 2009 om 6:53 pm

    ik denk ook dat het niet van mijn ouders mag ๐Ÿ˜ฆ

    Beantwoorden
  • 42. monique  |  mei 12, 2009 om 7:10 pm

    jammer dat het voor mij meer dan 4,5 uur rijden is, anders was ik zeker meegegaan !!!

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:46 am

      Dat is idd wel een heuse rit, ooh er komt vast weer een meet in Nederland.

      Beantwoorden
  • 44. Marijke  |  mei 12, 2009 om 7:10 pm

    ik wou ook dolgraag komen, maar moet werken… ๐Ÿ˜ฆ

    Beantwoorden
    • 45. Serena  |  mei 12, 2009 om 10:06 pm

      super jammer Marijke!! ๐Ÿ˜ฆ

      Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:45 am

      Wat jammer Marijke, wat doe je eigenlijk van werk?

      Beantwoorden
      • 47. Marijke  |  mei 13, 2009 om 8:16 pm

        verkoopster in een speelgoedwinkel! op de gift afdeling! superleuk! ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
  • 48. Rebecca  |  mei 12, 2009 om 8:30 pm

    Hรฉ wat leuk. Ik ben die dag juist in Antwerpen, mijn zus woont er. Evi, ik zal je morgen iets laten weten!

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:43 am

      OOh dat lijkt me super leuk, moest je er ook bij zijn!!!

      Beantwoorden
  • 50. Lelie  |  mei 12, 2009 om 8:32 pm

    leuk idee! Ik moet eerst eens kijken wat mijn boeken zeggen ๐Ÿ™‚ Lang leve de examens

    Beantwoorden
    • 51. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:43 am

      Spreken die dan ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 52. Hayat  |  mei 12, 2009 om 8:55 pm

    Wat leuk! Veel plezier allemaal ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 53. Senna  |  mei 12, 2009 om 9:18 pm

    Ik zal er naar alle verwachting hoogst waarschijnlijk ook zijn. Eerst even regelen met werk ๐Ÿ˜‰
    xx

    Beantwoorden
    • 54. Serena  |  mei 12, 2009 om 10:06 pm

      ik ga duimen duimen duimen!!!!!!!!

      Beantwoorden
    • 55. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:39 am

      OOh super Senna! Ik ga alvast mee duimen dat je kan!!!

      Beantwoorden
      • 56. Senna  |  mei 13, 2009 om 12:49 pm

        Jullie geduim lijkt te werken want zoals het er nu nar uit ziet gaat het lukken, super leuk! x

        Beantwoorden
        • 57. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:59 pm

          Joepiejoepie, ik heb dan ook grote duimen eh ๐Ÿ™‚

          Beantwoorden
  • 59. Kellyy  |  mei 12, 2009 om 9:49 pm

    Ik had ook heel graag willen komen!
    Lijkt me super gezellig met jullie!
    Maar helaas kan ik geen vrij krijgen die dag..
    Kan ook niet ruilen met iemand ofzo, want iedereen werkt al..
    Hopelijk de volgende keer!

    Beantwoorden
    • 60. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:36 am

      Wat jammer Kelly, het leek me wel eens fijn om je te ontmoeten, maar mss best ook je zou me toch veel te jaloers maken met al je mooie stukken ๐Ÿ™‚
      Next meet dan eh ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 61. Kelly  |  mei 13, 2009 om 9:12 am

        Haha eerder andersom denk ik, jij hebt veel meer leuke jurkjes ๐Ÿ˜›
        De volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn!

        Beantwoorden
  • 62. steffi  |  mei 12, 2009 om 10:07 pm

    yeah als alles blijft zoals het nu is vertegenwoordig ik mee de belgische delegatie :D! ik kom dan met de trein ;-), ff serena een maitlje doen

    Beantwoorden
    • 63. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:35 am

      Hahaha hoe grappig gezegd, ooh super Steffi! Lijke me heel fijn.

      Beantwoorden
      • 64. Serena Verbon  |  mei 13, 2009 om 11:17 pm

        heb je mail ontvangen en je aan ‘het lijstje’ toegevoegd! super gezellig joh!

        Beantwoorden
  • 65. Astrid  |  mei 12, 2009 om 10:48 pm

    Echt tof! Ik zou eigenlijk ook graag komen, maar heb dan een paar dagen erna examens enja .. Hopelijk komt het er van de zomer ofzo nog eens van om een meet te doen als deze jullie meevalt ๐Ÿ˜€ kwens jullie alleszins hรฉรฉรฉl veel plezier !!

    Beantwoorden
    • 66. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:34 am

      Wat jammer, maar examens gaan voor eh! Mss de volgende keer, ik vrees echter wel dat die dan terug in Nederland gaat zijn ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 67. Astrid  |  mei 13, 2009 om 7:52 pm

        Whoe, kheb juist eens mijn planning bekeken en eigenlijk zou ik er wel nog een dagje tussenuit kunnen! En das een goeie motivatie om nu nog goe te leren ook:) allรฉ als jullie da ni erg vinden zou ik dus ook graag komen! Kga serena anders nu efjes mailen ๐Ÿ™‚
        Liefs,
        Astrid

        Beantwoorden
        • 68. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 7:56 pm

          Echt, wat goed jong! Wordt super!

          Beantwoorden
          • 69. Serena Verbon  |  mei 13, 2009 om 11:18 pm

            echt geweldig Astrid, dat je nog een gaatje hebt voor de shopmeet!! ๐Ÿ˜€ je bent toegevoegd aan het lijstje!

            Beantwoorden
  • 70. Jelisha  |  mei 12, 2009 om 11:42 pm

    Ik bรฉn al in Antwerpen , en ik vind het een heel leuk idee , maar dan is het nog wel moeilijk incognito te blijven , natuurlijk.

    Dus ik vrees dat ik moet passen , maar wens jullie alle plezier ! Superleuk concept !

    Beantwoorden
    • 71. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:33 am

      Oh dat zou jammer zijn Jelisha, je kan ook komen en enkel bekend worden tussen de bloggers, en dat we je foto niet posten ofzo dan blijf je toch annoniem of zie je dat ook niet zitten?

      Beantwoorden
  • 72. Eva  |  mei 13, 2009 om 7:28 am

    Hee daar staat mijn foto ff vol in beeld, hahaha!

    Heb er zin in en lijkt me echt gezellig!

    Beantwoorden
    • 73. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:32 am

      Haha idd oeps sorry, ik had mss beter eerst iedereen zijn toestemming gevraagd ๐Ÿ™‚
      Aah ja het is een mooie foto eh Eva!

      Beantwoorden
  • 74. Serena  |  mei 13, 2009 om 8:36 am

    steffi van makeupblog komt ook! dan heeft Belgie er weer een persoontje bij! bijna gelijk!! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 75. Kim  |  mei 13, 2009 om 9:22 am

    Veel plezier dames! Antwerpen is een superleuke stad om te shoppen. Ik kijk uit naar de verslagen.

    Beantwoorden
  • 76. Mikki  |  mei 13, 2009 om 10:10 am

    Oeeeh super leuk!

    Ik kan wel die dag, van Groningen naar Antwerpen met de trein is alleen niet te doen hahaha! Ik zou met de auto kunnen gaan… hmmm.. denk denk!

    Beantwoorden
    • 77. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 10:27 am

      DOEN! Niet denken ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 78. glamouristaa  |  mei 13, 2009 om 2:45 pm

    ik vind dat we Marijke van haar werk moeten kidnappen :p

    En inderdaad, het zou me ook leuk lijken als er jongere meiden meekomen hoor^^
    Voorlopig zijn het allemaal twintigers (of plus ;)) of niet?

    Beantwoorden
    • 79. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:54 pm

      Ik denk dat Debbie wel iets ouder is ๐Ÿ™‚
      Jij mag Marijke kidnappen dan!

      Beantwoorden
      • 80. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 8:01 pm

        Bij deze ben ik dan de eerste baby ๐Ÿ˜€

        Beantwoorden
    • 81. Marijke  |  mei 13, 2009 om 8:19 pm

      oh wat lief! ๐Ÿ™‚ normaal zou mijn collega er niet moeilijk voer doen, maar ze heeft nu een ‘lang’ weekend, en dat is al heel lang geleden! ๐Ÿ˜ฆ

      Beantwoorden
  • 82. Roooooooos  |  mei 13, 2009 om 3:20 pm

    Aaaah wat een ontzรฉttend leuk initiatief!! ๐Ÿ™‚
    Had het al gelezen op Serena’s blog, en toen vond ik het zรณ jammer dat ik geen blog heb haha! (nouja heb een iniminieblogje voor mezelf met fashion inspiratie, net twee week terug ofzo mee begonnen)
    In ieder geval; wat leuk dat er ook nietblogsters mogen komen! ๐Ÿ˜€
    Kvind het ontzettend jammer dat ik die vrijdag niet kan (ivm school & verjaardag opa) maar anders was ik zรฉker gekomen! ๐Ÿ˜€

    Have fun met zn allen! En het lijkt me heel leuk om een volgende keer wel mee te komen ๐Ÿ™‚ mochten jullie nog een keer zoiets organiseren iig! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 83. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:53 pm

      Het is idd niet de bedoeling dat alleen blogsters komen, iedereen is van harte welkom.
      Jammer dat je niet kan, maar er komt heus nog een volgende keer.

      Beantwoorden
  • 84. romyyy  |  mei 13, 2009 om 3:57 pm

    Helaas op een vrijdag, anders had ik graag (proberen) willen komen met m’n 2 vriendinnen, (joyce & britt) we lovee beauty/make-up/shoppen enz.! Als het op een zaterdag was, had het misschien wel gemogen van onze ouders, (we zijn trouwens, 12, 13 en 13. ;p) Maybe volgende keer!

    xx Romy

    Beantwoorden
    • 85. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:49 pm

      Idd mss een volgende keer.

      Beantwoorden
  • 86. vivaglamx3  |  mei 13, 2009 om 6:08 pm

    Wat een super leuk initiatief!!
    Ik heb er al even over zitten nadenken, maar het is ECHT een groot dilemma aangezien ik enkele dagen nadien begin met m’n examens..
    Ik zou er heel graag bij zijn, iedereen eens in het echt ontmoeten..zal zeker en vast een super gezellige dag worden!
    Ik denk nog wat verder maar vrees dat de kans klein is dat ik er bij zal kunnen zijn ๐Ÿ˜ฆ
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier en hopelijk volgt er snel een nieuwe meet! ๐Ÿ˜‰
    xXx

    Beantwoorden
    • 87. steffi  |  mei 13, 2009 om 6:11 pm

      wat jammer dat je er niet bij kan zijn!

      Beantwoorden
  • 88. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 7:04 pm

    Is er niemand van ’n jongere leeftijdscategorie die meegaat?
    15 ofzo? (a)

    Beantwoorden
    • 89. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 7:57 pm

      Ja jij ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 90. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 7:58 pm

        Behalve ik dan ๐Ÿ˜›
        Ik ga me echt ongeloofelijk klein voelen!
        Maar buiten dat heb ik er wel zin in ๐Ÿ™‚
        Je bent heeeel zeker dat je t niet erg vind als ik mee ga hรฉ?

        Beantwoorden
  • 91. Hanne  |  mei 13, 2009 om 8:10 pm

    Dat is just het laatste weekend datk weg mag van mama voor de examens, maar helaaas ik heb al afgesproken met een vriendin die ik al keillang niet meer gezien heb en ben suuuperblij datk ze eindelijk terugzie! Anders was ik wel afgekomen met mijn shopvriendin, elke keer we een dagje vrij hebben trekken we naar Antwerpen, het is daar zooo super! xx

    Beantwoorden
    • 92. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 8:15 pm

      Hehe, ik heet ook Hanne, ik dacht al ‘heb IK dat nou gepost? :P’
      Lol

      Beantwoorden
      • 93. Hanne  |  mei 13, 2009 om 8:18 pm

        hahaa en ik ben ook juist 16, verschilt niet zoveel met 15 eh

        Beantwoorden
        • 94. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 8:22 pm

          Nee ๐Ÿ˜›
          echt jammer dat je niet komt ๐Ÿ˜ฆ

          Beantwoorden
          • 95. Hanne  |  mei 13, 2009 om 8:23 pm

            Ja vind het eigelijk ook wel jammer…
            Zeker als ik weet dat er nog iemand meegaat die wat jonger is.
            Ik ben aan het denken.. maar vrees dat het ni zal lukken ๐Ÿ˜ฆ
            volgende keer eh ๐Ÿ˜‰

            hรฉรฉl veel plezier allemaaal!!!!!!!!!!

            Beantwoorden
            • 96. illegalbeauty  |  mei 13, 2009 om 8:26 pm

              ๐Ÿ˜ฆ
              Ik snap het ook wel ๐Ÿ™‚
              Goh, ik ga me ook wel amuseren ๐Ÿ˜€
              Jij ook veel plezier ๐Ÿ™‚

              Beantwoorden
              • 97. Serena Verbon  |  mei 13, 2009 om 11:22 pm

                er komen nog 2 meiden, trouwe lezeressen, uit Antwerpen. Vicky & Lindsey. Volgens mij (weet niet zeker) zijn zij ook wat jonger!! En soms is het heel fijn om de jongste te zijn hoor. Dan wordt je door iedereen schattig gevonden en vertroeteld ๐Ÿ˜‰

                Beantwoorden
                • 98. glamouristaa  |  mei 14, 2009 om 1:48 am

                  is dat ook zo voor de kleinste? Anders hou ik me paraat hoor ๐Ÿ˜€

                  Beantwoorden
                • 99. lovetomakeup  |  mei 14, 2009 om 3:37 pm

                  OOh onze eerste baby’s ๐Ÿ™‚ Hoe lief, nee ik vind het super fijn dat jullie ook komen!

                  Beantwoorden
                  • 100. illegalbeauty  |  mei 14, 2009 om 4:22 pm

                    Ok ๐Ÿ™‚
                    Ik vind trouwens ook super dat k (mag) kom(en)!
                    X

                    Beantwoorden
  • 101. Serena  |  mei 14, 2009 om 8:39 am

    hahaha! ja dan geldt het ook! ๐Ÿ˜‰

    hoe lang ben je dan? ik ben ook niet groot hoor, 1.66 m.

    Beantwoorden
  • 102. glamourista  |  mei 14, 2009 om 3:06 pm

    oh echt? kleintjes unite ๐Ÿ˜€

    Ik ben een metertje negenenvijftig (maar ik zeg altijd 1,60) :p

    Beantwoorden
  • 103. naomi  |  mei 14, 2009 om 3:16 pm

    oww wat een geweldige dag zal het worden!
    Volgende keer ben ik erbij!!:) kan helaas nu niet
    Maar ik wil natuurlijk wel weten hoe dag dag was:) hihi

    Have fun!

    Beantwoorden
  • 104. Benthe  |  mei 14, 2009 om 4:37 pm

    Jammer dat het op vrijdag is, dat mijn ouders het nooit goed vinden en dat het ver weg is, maar misschien kom ik over een paar jaar wel ๐Ÿ˜›

    Beantwoorden
  • 105. Rebecca  |  mei 14, 2009 om 7:26 pm

    Ik ga ook mee!!! Moest er iemand met mij willen meerijden (omgeving Gent) dan hoor ik het wel
    Ik zal zeker niet de jongste zijn maar wel een van de kleinste (1,60m), join the club Katrijn!

    Beantwoorden
    • 106. illegalbeauty  |  mei 14, 2009 om 8:31 pm

      Hey, Rebecca!
      Ik trein vanuit Gent, papa zegt dat ’t nogal moeilijk parkeren is, daar…
      En hij kan daar nu toch niet zoveel doen ๐Ÿ˜›
      Jij gaat met de auto?

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


