Chantal Thomass voor Nivea

mei 12, 2009 at 9:51 am 27 reacties

Nivea heeft bij mij altijd het beeld van brave oma make up, maar ze gooien het over een nieuwe boeg! Nivea gaat een samenwerking aan met Chantal Thomass, een Franse lingerieontwerpster. Samen lanceren ze een sexy lijn, met 8 lippenstiften, 6 oogschaduws en 2 blushes. Let vooral even op de uber-cute verpakking En dat strikje in de blush. Ik ben alvast helemaal verkocht!

De exclusieve make-up lijn gaat slechts verkrijgbaar zijn in 16 Europese landen, dus laten we hopen dat België daar ook bij hoort! In Nederland verkopen ze blijkbaar geen Nivea, dankje trouwe lezers 🙂

Te verkrijgen vanaf juli in de winkels.

Entry filed under: Uncategorized.

Winnaar Love&Friendship actie!! By Lauren Luke: My Fierce Violets

27 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  mei 12, 2009 om 9:57 am

    Wow kei leuk!
    Echt niks noor Nivea nee haha, maar wel mooi zeg!

    Beantwoorden
  • 2. Marijke  |  mei 12, 2009 om 10:15 am

    omg kei lief dat strikje in die blush!

    Beantwoorden
  • 3. Vera Camilla  |  mei 12, 2009 om 10:42 am

    ziet er echt leuk uit!!! :O

    Beantwoorden
  • 4. Maja  |  mei 12, 2009 om 11:00 am

    Mooi, die blush!!!

    Beantwoorden
  • 5. Daisy  |  mei 12, 2009 om 11:22 am

    Ziet er super uit, hopen dat het in NL komt!

    Beantwoorden
  • 6. Senna  |  mei 12, 2009 om 11:23 am

    Ik had deze lijn een tijdje terug al langs zien komen en inderdaad niet een uitstraling die je bij Nivea zou verwachten. Volgens mij verkopen ze overigens geen makeup van Nivea in Nederland of ik moet me stevig vergissen? xx

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:51 pm

      Je hebt helemaal gelijk, niet in Nederland wel in België. Tja je kan niet alles hebben eh 🙂

      Beantwoorden
  • 8. Roooooooos  |  mei 12, 2009 om 11:56 am

    haha wel apart idd voor Nivea! 🙂
    Maar die blush vind ik echt suuuupermooi! Die móet ik hebben haha!

    Beantwoorden
  • 9. Eva  |  mei 12, 2009 om 12:31 pm

    Ik wist niet eens dat Nivea make-up had, haha! Dit zijn echt supergave verpakkingen, heel leuk!

    Beantwoorden
  • 10. steffi  |  mei 12, 2009 om 12:53 pm

    ziet er inderdaad mooi uit! ik ben benieuwd om deze lijn in de rekken te zien liggen

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:50 pm

      Ik ook, ik denk wel dat ie bij ons verkrijgbaar zal zijn.

      Beantwoorden
  • 12. Joëlle  |  mei 12, 2009 om 1:16 pm

    Nivea make-up wordt (nog?) niet verkocht in nederland. Jammer, het ziet er leuk uit!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:50 pm

      Dat was ik eventjes vergeten dat het niet in Nederland, maar wel in België wordt verkocht.
      Ik pas het even aan!

      Beantwoorden
  • 14. monique  |  mei 12, 2009 om 2:02 pm

    i want the blush !!!!! haha

    Beantwoorden
  • 15. MvrtjKelly  |  mei 12, 2009 om 2:49 pm

    Nog nooit gehoord dat nivea make up verkocht, maar hopelijk komt het uit in Nederland (en Belgie natuurlijk)!

    Beantwoorden
  • 16. Milou  |  mei 12, 2009 om 2:54 pm

    Wow. ik wist niet dat Nivea make up al bestond!! Wat van jij van de make up die al bestaat? En in wat van prijsklasse zit het?

    Beantwoorden
  • 17. eveline  |  mei 12, 2009 om 2:57 pm

    huh, heeft nivea make-up?

    ziet er wel leuk uit!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 3:01 pm

      Ik heb het even aangepast, enkel in België, niet in Nederland 🙂

      Beantwoorden
  • 19. Janine  |  mei 12, 2009 om 3:26 pm

    net als andere nederlanders hier, ik wist niet dat er nivea make-up bestond! ik denk dat deze collectie dan ook niet in nederland zal komen 😦

    Beantwoorden
  • 20. Jeske  |  mei 12, 2009 om 3:46 pm

    Vind ’t altijd zo zonde dat ze geen Nivea makeup in NL verkopen.

    Beantwoorden
  • 21. Lushious Babe  |  mei 12, 2009 om 4:29 pm

    Oh….ik ben jaloers op jullie Belgjes!! Ik heb even geinformeerd bij Nivea, maar helaas geen Nivea make-up in Nederland….wel in Belgie, Duitsland, Frankrijk enz…..we worden achtergesteld!!

    Wel hele cute make-up, I love Chantal Thomass! 😉

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 4:38 pm

      Ja eh ze is geweldig, ik post er morgen een artikel over!
      Moest ie in België zijn, kan ik hem altijd voor je halen eh Debbie!

      Beantwoorden
  • 23. Alana  |  mei 12, 2009 om 6:18 pm

    WOW die blush ! ik denk dat ik bij deze gebruik ga maken van je shopservice ! die bestaat toch nog ?

    Beantwoorden
  • 24. Hayat  |  mei 12, 2009 om 8:51 pm

    Aww, die blush haha, dat strikje ^^

    Beantwoorden
  • 25. Birgit  |  mei 13, 2009 om 4:07 pm

    Huh wie heeft gezegd dat ze in Nederland geen Nivea verkopen? De drogisterijen staan er vol mee! :p

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 4:49 pm

      De meeste nederlandse meiden melde me dit toch.

      Beantwoorden
  • 27. Lina  |  mei 14, 2009 om 6:50 pm

    Eeuh…nou weet je toevallig of het ook in Engeland verkocht zal worden? 🙂
    Ik kan namelijk niks vinden op de officiële site. 😦

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


