By Lauren Luke: My Fierce Violets

mei 12, 2009 at 1:15 pm 19 reacties

Sorry dat ik moe overkom, dat is omdat ik al heel vroeg wakker was vandaag. Maar ik wou toch even jullie een review geven over het palet.

Ik vind trouwens wel dat de beeldkwaliteit steeds minder wordt, ik moet eens zien wat ik hier aan kan doen.

Ja ik weet het, ik ben erg kritisch voor mezelf 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Chantal Thomass voor Nivea Shop& Meet @ Antwerpen

19 reacties Add your own

  • 1. Dominique  |  mei 12, 2009 om 1:38 pm

    Leuk filmpje!
    Ben alleen benieuwd welk oogschaduw kwastje je gebruikte? Die ene met die twee kanten?

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:49 pm

      Het is er ééntje van Bobbi Brown, een hele fijne kwast. Ik schrijf er binnekort eens een stukje over.

      Beantwoorden
  • 3. steffi  |  mei 12, 2009 om 2:18 pm

    ik heb er 2 verschillende paletjes van maar je zei op het einde dat de blush en de lipsticks denk ik dat je bedoelde dezelfde in de paletjes zijn (of heb ik fout gehoord) maar dat zijn andere kleuren… . Ik hoop deze avond ook wat tijd te vinden om ze onder de loep te nemen :D!
    tof filmpje 😉

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:48 pm

      Aah ze lijken denk ik dan sterk op elkaar! Maar ik ben benieuwd naar jouw uitleg.

      Beantwoorden
      • 5. steffi  |  mei 12, 2009 om 3:10 pm

        ja de kleuren lijken inderdaad op elkaar 🙂 maar ik heb de primers enz nog niet getest maar kan geloven dat dat een mess wordt! dat is wel jammer maar ja 🙂

        Beantwoorden
  • 6. iris  |  mei 12, 2009 om 4:28 pm

    Weer een erg leuk, handig filmpje!

    Beantwoorden
  • 7. Rebecca  |  mei 12, 2009 om 8:27 pm

    Ik heb mijn palletje gisteren ontvangen (Vintage Glam). Ik heb een beetje dezelfde bedenkingen: spijtig van het karton, met de primer wordt het inderdaad nogal messy en de lippenkleurtjes doen mij ook niet zoveel. De pigmentatie van de blush en de e/s is dan wel zeer goed.
    Ik ben niet echt ontevreden maar had iets meer verwacht.

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:45 am

      Volledig mee eens! Ik vind het altijd moeilijk om een review te doen omdat ik zo eerlijk mogelijk probeer te zijn, maar ik nadien toch vaak merk dat mijn mening met de meeste overeenkomt, dus dat ik het toch bij het rechte eind had.

      Hoe zijn de kleuren van Vintage Glam, aanraderers of niet echt mooi op je ogen?

      Beantwoorden
  • 9. Shohoda  |  mei 12, 2009 om 8:44 pm

    Ah thanks voor je review! Ik zat ook te denken over die van jou, maar blauw ogende oogschaduws zijn echt 3x niks voor mij!
    En ik heb ongeveer wel dezelfde huidskleur als jij, dus, handige review!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:43 am

      Mss beter naar een ander palet kijken, ik vind ze wel goed qua pigment, maar de donkerste kleur is niet mijn kleur.

      Beantwoorden
  • 11. Karlijn  |  mei 12, 2009 om 9:28 pm

    Voor gel liner moet je toch eerst je kwastje een beetje vochtig maken en dan in de liner? Ik denk dat het dan beter gaat :).

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:39 am

      Met MAC, Coastal Scents en MAD minerals heb ik dat niet, maar mss voor deze toch wel een tip.

      Beantwoorden
  • 13. Senna  |  mei 12, 2009 om 9:56 pm

    Leuke review. Zodra mijn no buy is afgelopen zal ik ook een palletje aanschaffen. Ben benieuwd! Vind het overigens wel jammer dat het van karton is, ik ben namelijk best een kluns en kan me zo voorstellen dat het palette erg snel nat kan worden met alle gevolgen van dien. We shall see… xx Senna

    Beantwoorden
  • 14. Kellyy  |  mei 12, 2009 om 10:00 pm

    Bedankt voor je review Evi 🙂
    Vind t ook wel jammer dat de binnenkant van karton is, maar ben verder wel echt beniuwd naar de mijne!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 13, 2009 om 8:41 am

      Het karton is idd best wel minder, zeker voor onhandige klunsen zoals wij 🙂

      Beantwoorden
  • 16. Mandy  |  mei 13, 2009 om 5:46 pm

    Meid wat zie je er mooi uit! prachtige make-up, staat je super!
    En tnx voor de review! 🙂
    De mijne is inmiddels ook gearriveerd, dus hopelijk kan ik er snel eens mee aan de slag!

    Beantwoorden
  • 17. makeupfever  |  mei 15, 2009 om 1:39 am

    Jou make-up zit werkelijk geweldig. Staat je goed! Ik wou eerst ook een palette bestellen, maar nu ik het zo hoor, zie ik er denk ik vanaf. Ze zijn best wel prijzig, en als ik dan meer uitgeef dan normaal, ben ik bang dat het zwaar tegen gaat vallen. Hmm, ik zie het allemaal wel =] Maar leuke review, en heb niet echt zooooo goed kunnen zien dat je moe was dus dat viel wel mee meid 😉

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 15, 2009 om 6:43 am

      Dankjewel, ik heb je vorig berichtje wel even gewist, omdat het niet de bedoeling is om eventjes te spammen naar jouw site, zoals je ziet link ik heel vaak naar andere blogs. Verder hebben wij hier een speciale eyeko code, waar we met het bedrag winacties houden. Dus ik denk niet echt dat mensen het interessant vinden om een andere code te gebruiken. Hopelijk begrijp je het, want ik wil op niemand zijn tenen stappen 🙂

      Beantwoorden
  • 19. makeupfever  |  mei 15, 2009 om 9:24 am

    Ik had ook al vantevoren “sorry” gezegd, als dit niet mocht

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


