6 things: men will never get about beauty

mei 11, 2009 at 9:30 am 21 reacties

Dat beautyland een onbekende wereld is voor menig mannen is een feit. In de rubriek Men and Beauty brengen we beide werelden een stapje dichter bij elkaar. We beantwoorden namelijk alle vragen wat mannen nu altijd al hebben willen weten over beauty en omgekeerd. Stap aan boord van deze make up trip!

Vandaag bespreken we 6 things men will never get about beauty.

 

Make up Tools

 

  • Waarom vrouwen wel weten wat een blendingkwast is, maar met moeite een schroevendraaier uit de gereedschapkist kunnen aangeven.

Preparation time

  • Wanneer je vrouw zegt dat ze binnen een minuut klaar is, ze in haar eigen denkt als ik binnen 20 minuten klaar ben, mag je nog blij zijn dat ik zo snel klaar ben

What to wear?

  • Wanneer vrouwen vragen deze jurk of die jurk, je toch altijd de verkeerde jurk kiest. En je vervolgens nog op je donder krijgt want wat is er mis met die andere jurk?

Manicure

  • Waarom vrouwen om de 2 weken een manicuur laten doen? Terwijl jij het toch bent, die met zijn handen werkt.

So many eyeshadows

  • Waarom vrouwen meer dan 10 verschillende bruine oogschaduws hebben, sinds wanneer is bruin niet meer bruin?

MAC

  • Waarom vrouwen een klein orgasme krijgen om hun MAC lipsticks  volgens kleur te rangschikken en er vervolgens 5 minuten naar staren om hen te bewonderen.

 

Heb jij ook een leuke lijst van 6 thing men wil never get about beauty, aarzel dan niet om me te mailen! Ik heb er nog een stuk of 20, maar die post ik later.

 

Lees ook 6 looks that freaks him out!(klik hier)

Entry filed under: Men and beauty, Uncategorized.

Review Skin Drink Lush Winnaar Love&Friendship actie!!

21 reacties Add your own

  • 1. Serena  |  mei 11, 2009 om 9:36 am

    hahaaa!! en het is ECHT zo!! so true so true!! leuk artikel!

    Beantwoorden
  • 2. sofie  |  mei 11, 2009 om 9:38 am

    mannen hé…ze zullen ons nooit snappen! Misschien moet jij een handboek uitbrengen, evi?!

    Beantwoorden
  • 3. Naomi  |  mei 11, 2009 om 10:10 am

    whahaha ik vind je geniaal evi!

    Beantwoorden
  • 4. Maryse  |  mei 11, 2009 om 11:02 am

    OOOOOOH hahaha he-le-maal waar!! Ben nu al benieuwd naar de volgende…

    Beantwoorden
  • 5. Lies  |  mei 11, 2009 om 12:38 pm

    hehehe geweldig artikel! heel herkenbaar! vooral de preparation time 😉

    Beantwoorden
  • 6. BeautyQueen  |  mei 11, 2009 om 1:52 pm

    Dit is echt een geweldig artikel!!! Ik zat echt gewoon te lachen, zo leuk en grappig was het geschreven.

    Beantwoorden
  • 7. Petra  |  mei 11, 2009 om 2:36 pm

    Haha! ge-weeeel-díg artikel!
    heel leuk geschreven!

    Beantwoorden
  • 8. Marijke  |  mei 11, 2009 om 3:58 pm

    die rubriek is echt geweldig leuk! leuk artikeltje weer! 🙂

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 11, 2009 om 6:39 pm

      Ik vind het zelf ook wel een leuke rubriek om in te werken, ik heb nog wel enkele onderwerpen klaar liggen, dus dat komt helemaal goed!

      Beantwoorden
  • 10. Senna  |  mei 11, 2009 om 4:12 pm

    Leuk artikel en erg herkenbaar inderdaad (haha).
    Bij gaat het het ene oor in en gelijk het andere oor weer uit 😉

    Beantwoorden
  • 11. Nathalie  |  mei 11, 2009 om 4:17 pm

    super artikel:D
    ik vind je site echt leuk, je hebt originele artikels, veel variatie. en je houd ook rekening met je bezoekers vind ik echt super 😉

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 11, 2009 om 6:38 pm

      Oh Nathalie wat lief van je!

      Beantwoorden
  • 13. steffi  |  mei 11, 2009 om 5:41 pm

    hihi, klopt volledig 😀

    Beantwoorden
  • 14. Roooooooos  |  mei 11, 2009 om 6:34 pm

    hahaha geweldig! 😀

    Beantwoorden
  • 15. Lysan  |  mei 11, 2009 om 6:48 pm

    hahaha ooh zo leuk! heb echt hardop zitten lachen, je hebt echt een grappige schrijfstijl, ik zit namelijk wel vaker zo te lachen!

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:54 pm

      Oh wat leuk Lysan, ik vind mezelf niet zo grappig, maar kom 🙂

      Beantwoorden
  • 17. Jeske  |  mei 11, 2009 om 7:02 pm

    Mannen snappen ook echt niet waarom je makeup uit amerika moet laten komen als je ook een drogist op de hoek hebt.

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 12, 2009 om 2:55 pm

      Deze is goed! Ik schrijf hem erbij!

      Beantwoorden
  • 19. iris  |  mei 12, 2009 om 8:56 am

    Haha, en het klopt allemaal

    Beantwoorden
  • 20. Hayat  |  mei 12, 2009 om 8:50 pm

    Hahaha ooh, so true!

    Beantwoorden
  • 21. Sascha  |  mei 13, 2009 om 6:03 pm

    Je schrijft zo leuk, grappig en origineel. ik lag weer dubbel toen ik dit artikel las 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


