Review Skin Drink Lush

mei 10, 2009 at 10:29 am 19 reacties

Dit zegt Lush:

Als je dorst hebt, drink je water. Als je huid dorst heeft, geef je het Skin Drink. Een rijke, dikke crème die je droge huid weer soepel en zacht maakt. Een heerlijke mix van sesam-, amandel- en sleutelbloemolie brengen het vochtgehalte terug op peil. Verse, organische avocado voedt en verzacht je huid en rozenolie kalmeert iedere irritatie. Laat je huid niet langer uitgedroogd in de woestijn zitten, breng het de oase van Skin Drink.

Dit zeg ik:

Skin drink is niet meteen een sexy creme, met zijn bruine kleur verleidt hij je niet echt om hem te gebruiken. Too bad, want het is een echte smoothie voor je gezicht. Een hele dikke  vochtinbrengende creme. Voor overdag vind ik hem te vettig, tenzij je eens een makeup loze ddag houdt. Maar voor ’s avonds is ie echt mijn favoriet. Ook al was ik hem weer eventjes uit het oog verloren, nu ik hem terug gebruik merk ik pas hoe fantastisch deze nachtcreme wel niet is. Je bent het trekkerige gevoel zo kwijt. Of nog erger de wintervelletjes.

De geur vind ik net zoals bijna al mijn Lush spulen niet erg lekker. Ook trekt hij niet snel in, maar ja als je hem als nachtcreme gebruikt, geeft dat niet.

Deze creme is geschikt voor droge huidtypes, voor mensen met een vettigere huid zou ik hem niet aanraden.

Entry filed under: Review, Uncategorized.

Winactie Love&Friendship 6 things: men will never get about beauty

19 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  mei 10, 2009 om 10:30 am

    Hmmm, ik heb geen droge huid, dus dit is niet echt iets voor mij denk ik!

    Beantwoorden
  • 2. Nathalie  |  mei 10, 2009 om 10:51 am

    misschien toch eens proberen 😀 zoek een nieuwe nachtcreme, dus is dit misschien wel handig.

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:09 pm

      Ik zou eerst eens een proefje vragen, dan kan je uittesten of het wel echt iets voor jouw is. Afhankelijk van je huidtype is dit een hit of een complete misser.

      Beantwoorden
  • 4. Saskia  |  mei 10, 2009 om 1:53 pm

    Ik hou niet van vettige crèmes, dan blink ik en dat heb ik niet echt graag 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Shohoda  |  mei 10, 2009 om 1:53 pm

    Ik hou inderdaad ook niet van de ‘Lush-geur’. Vandaar ook dat mijn Dream Cream staat te verstoffen.

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:05 pm

      Och arme die arme Dream Cream, mss kan je hem gebruiken als bodylotion voor op je benen, dan heb je er mss minder last van?

      Beantwoorden
  • 7. Jelisha  |  mei 10, 2009 om 2:06 pm

    Ik heb skin nanny en die is ook erg vettig. gebruik hem ook elke dag als nachtcrème en daarvoor is ‘ie perfect ^^
    heb wel al gehoord dat alle dagcrèmes van lush erg vettig zijn … spijtig , maar ja.

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:03 pm

      Die heb ik nog niet geprobeerd Skin Nanny. Vanishing Cream is echter niet zo vet hoor, die kan je perfect als dagcreme gebruiken. Deze is dan helaas ook al op 🙂

      Beantwoorden
  • 9. Romy  |  mei 10, 2009 om 2:53 pm

    ik vind dat eigenlijk best fijn als mijn creme een beetje vettig is.
    als de mijne op is wil ik die denk ik wel proberen.

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:03 pm

      Maar dit is echt vet, je kan niet meteen je foundation opsmeren, wat toch een nadeel is als je ‘sochtends meteen door moet. Ik zou zeggen neem eerst eens een proefje van de winkel mee, dan kun je uittesten of je hem goed vind of niet.

      Beantwoorden
  • 11. Kellyy  |  mei 10, 2009 om 3:03 pm

    Ik heb geen droge huid 😦
    Ik wacht op Dream Cream, is wat meer voor mij denk k!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:02 pm

      Ik kan Dream Cream niet gebruiken op mijn gezicht, daar krijg ik puistjes van. Maar vele hebben er geen last van, dus het is allemaal nogal persoonlijk. Wel trekt ie sneller in. En het is ook zo’n mega pot eh!

      Beantwoorden
  • 13. Sabine  |  mei 10, 2009 om 3:15 pm

    Ik vind de geur inderdaad echt een nadeel. Hij stinkt echt! :O

    Beantwoorden
  • 14. Rosa  |  mei 10, 2009 om 5:00 pm

    Ik hou het bij mijn Dream Cream, want ik heb een nogal gevoelige huid.

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 6:58 pm

      En ik kan dan weer Dream Cream niet verdragen op mijn gezicht, zo zie je maar dat het allemaal erg persoonlijk is eh.

      Beantwoorden
  • 16. Senna  |  mei 10, 2009 om 5:19 pm

    Lush heeft nog steeds zijn weg niet tot mijn collectie weten te vinden 😉

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 6:56 pm

      Oh het is ook zo verslavend als MAC, dus mss mag je jezelf nog gelukkig prijzen 🙂

      Beantwoorden
  • 18. Dara  |  mei 10, 2009 om 6:47 pm

    klinkt fijn, alleen heb ik niet zó’n droge huid.. nou ja, eigenlijk gewoon niet 😉

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 6:54 pm

      Dan moet je deze niet kopen! Lush heeft nog veel andere dagcremes, ik schrijf hierover later een review.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


