Style Warrior collectie van MAC

mei 9, 2009 at 4:11 pm 38 reacties

Temptalia poste juist nieuwe en betere foto’s van de Style Warrior collectien, en wauwww, mijn mond viel open.

Het ziet er echt super uit! Klik hier om een kijkje te nemen. Wat vinden jullie?

Entry filed under: Uncategorized.

Recept: Lasagne Een cultureel najaar

38 reacties Add your own

  • 1. Jelisha  |  mei 9, 2009 om 4:36 pm

    Heel mooi , alleen de verpakking al , hihi.
    De lustre drops spreken me ook heel erg aan !

    Beantwoorden
  • 2. iris  |  mei 9, 2009 om 4:50 pm

    Wauw, die verpakkingen zijn echt gaaf, en ook erg mooie kleuren! Iloveit, hihi

    Beantwoorden
  • 3. Shari  |  mei 9, 2009 om 5:02 pm

    hmnn 1 juni ik wil zo graag gaan halen^^ maar helaas in limburg is er niets dus ik zal dan in het week eind moeten gaan aaah

    Beantwoorden
  • 4. Kizzy  |  mei 9, 2009 om 5:16 pm

    Komt ’t 1 juni in Nederland uit?

    Style Warrior Lipglass is speciaal voor mij gemaakt, denk ik! 😀 ❤

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:40 pm

      Haha 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Marijke  |  mei 9, 2009 om 5:29 pm

    die verpakkingen! 🙂

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:40 pm

      Echt eh!

      Beantwoorden
  • 8. Shohoda  |  mei 9, 2009 om 5:31 pm

    Ik wil echt Vibrant Grape!

    Beantwoorden
  • 9. Sarah  |  mei 9, 2009 om 5:47 pm

    Ik ben al aan het sparen! 😀 zoo leuk! Wel kut dat ik vanaf 2 juni examens heb, dus ik denk dat ik producten ga reserveren, zodat ik ze in het weekend kan halen!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:39 pm

      Ik vrees idd dat ze snel de winkel uitvliegen, reserveren is leuk. Omdat je het dan zeker hebt, en wanneer je het toch niet mooi vind je het ook terug kan annuleren.

      Beantwoorden
  • 11. Hanne  |  mei 9, 2009 om 5:51 pm

    Wat wil je er van hebben?

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:38 pm

      Ik wil al zeker Brave New bronze lipstick en Vibrant Grape, de rest wacht ik nog even af. Het zit er echt zooo mooi uit. Maar heb nog geen echt lijstje.

      Beantwoorden
  • 13. Ine  |  mei 9, 2009 om 6:31 pm

    zo’n grote oorbellen dat die heeft da zal wel pijn doen als ge die een tijdje aandoet

    Beantwoorden
  • 14. steffi  |  mei 9, 2009 om 7:12 pm

    Looks gorgeous!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:37 pm

      Dat wordt weer shoppen, shoppen en euhm nog eens shoppen 🙂

      Beantwoorden
  • 16. isabelle  |  mei 9, 2009 om 7:13 pm

    Wauw mooi.. vibrant grape en lustredrops lijken me wel wat..

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:36 pm

      Vibrant grape wil ik ook wel, een lustredrop ben ik nog niet helemaal uit.

      Beantwoorden
  • 18. Nathalie  |  mei 9, 2009 om 7:23 pm

    zo moooooooi:o kan niet wachten tot ik weer in wijnegem ben =D

    Beantwoorden
  • 19. Ine  |  mei 9, 2009 om 7:29 pm

    die nagellak is echt super mooi spijtig da k hem nie kan kope want de dichtste macwinkel is te ver en mijn mama wilt daar dus nie naar rijden en k mag daar ook nie met de trein met vriendinnen ofzo naartoe gaan want daar ben ik dus te jong voor en k mag dus ook nie van t internet kopen !grrr da maakt mij echt kwaad soms zijn mijn ouders wel echt stom maja

    Beantwoorden
    • 20. Ine  |  mei 9, 2009 om 7:31 pm

      Aja k was nog vergeten te zeggen da t over die paarse nagellak gaat

      Beantwoorden
  • 21. vivaglamx3  |  mei 9, 2009 om 7:35 pm

    Super leuke verpakkingen!
    De Brave New Bronze lipstick zou ik wel willen, kan al niet wachten 😀
    xXx

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:35 pm

      Ik vrees dat dit een toppertje wordt!

      Beantwoorden
      • 23. vivaglamx3  |  mei 10, 2009 om 12:47 pm

        Ja vrees het ook, zal er rap moeten bij zijn 😮

        Beantwoorden
  • 24. Hayat  |  mei 9, 2009 om 7:37 pm

    Wauw, ziet er allemaal mooi uit!

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:35 pm

      De verpakking is toch echt te cute eh.

      Beantwoorden
  • 26. nesrine  |  mei 9, 2009 om 7:42 pm

    die Brave New Bronze lipstick is gewoon prachtig die zou ik echt willen kopen

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:34 pm

      Idd die staat al zeker op mijn lijst, zooo mooi!

      Beantwoorden
  • 28. Eva  |  mei 9, 2009 om 10:52 pm

    Geweldig, ik word er helemaal hebberig van!!

    Beantwoorden
  • 29. Kellyy  |  mei 10, 2009 om 8:28 am

    Oh ohhh. is niet goed voor mn portemonnee!
    Ikwil ook zeker die lipstick, en mss een oogshaduw!

    Beantwoorden
    • 30. Kellyy  |  mei 10, 2009 om 9:14 am

      Zijn de nederlandse prijzen al bekend?
      En zou ik wat dingen via jou kunnun bestellen Evi 🙂

      Beantwoorden
      • 31. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:12 pm

        Goh je kan meestal gewoon de dollarkoers omzetten naar de euro, en dan heb je bijna een juist beeld van de prijs. Dus 17$ is 17 euro. Verder gelden de normale prijzen natuurlijk: 17 voor een lipgloss, lipstick, 15 euro voor een oogschaduw, enz.

        Beantwoorden
  • 32. Elien  |  mei 10, 2009 om 8:47 am

    Inderdaad supermooie foto’s! Alleen die bruine lipglass vind ik niet mooi…

    Beantwoorden
  • 33. Hanne  |  mei 10, 2009 om 3:51 pm

    Amaaai! mac zit ni stil precies! al die nieuwe collecties
    die verpakkingen zien er idd echt leuk uit! xx

    Beantwoorden
  • 34. Senna  |  mei 10, 2009 om 5:02 pm

    Brave New Bronze Lipstick is ❤ deze wil ik zeker. De rest weet ik nog niet. Die paarse e/s is mooi maar is geen l/e en zal opgenomen worden in het assortiment en die drops zijn het volgens mij niet helemaal. Wil ze toch allemaal eerst in het echt zien voordat ik mijn definitieve keuze maak 😉
    xx

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 6:58 pm

      Idd zo’n lustredrop moet ik eerst zelf eens hebben gezien. Die eyeshadow is permanent, maar ik ga toch voor de coole verpakking. Verder heb ik ook nog een mooie highlighter gespot, ben de naam even kwijt.
      Maar ik heb lang nog geen vast lijstje.

      Beantwoorden
  • 36. kim  |  mei 10, 2009 om 5:15 pm

    weet je hoeveel die Brave New Bronze Lipstick gaat kosten ? want die wil ik egt hebben 😮 en is 1 juni de collectie in de winkel ?

    Beantwoorden
    • 37. Senna  |  mei 10, 2009 om 6:56 pm

      l/s van MAC kosten 17,50 EUR.
      Op 28 mei komt ‘Style Warrior’ in de V.S. uit, gevolgd door de vrijgave hiervan in juni voor de internationale markt. Volgens mij is er nog geen kei harde datum of toch wel?

      Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 6:56 pm

      Een lipstick kost 17euro, en hij wordt verwacht vanaf 1 juni in de winkels, maar natuurlijk soms kan dit een beetje verschillen.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


