De foute moederkesdag kado

mei 9, 2009 at 8:28 am 42 reacties

Binnekort is het weer zo ver, moederkesdag: de dag om je moeder eens in de bloemen te zetten. Wat was het leven nog simpel toen we in de klas onze kado’tjes nog zelf maakte. Beschaamt moest ik dan altijd wel het lelijkste kado van de klas geven, een gevolg van mijn genetische onhandigheid. Of je 1000x opnieuw je tekst mocht schrijven omdat er een veeg opzat. Wat niet echt fair is, want het is wetenschappelijk bewezen dat je als linkshandige meer kans hebt om te vegen dan een rechtshandige.

Vaak ben ik dan ook volledig inspiratieloos, dus waar kan je beter inspiratie halen, dan ja inderdaad in de reclameboekjes.

Man man spotte ik daar toch wel een aantal zeer foute kado’s, ik som hier hier enkele op.

Een elektronisch ontharingskit voor je snor of baard een beetje bij te werken. Want mama als ik je een zoen wil geven, prikt het een beetje.

Een personenweegschaal want moederlief je vetkwabben zitten in mijn weg tijdens het tv kijken.

Een bloedmeter want moeder je wordt toch echt wel een dagje ouder.

En last but not least een Senseo, kans op ontploffingsgevaar!

Wat je wel kan kopen, daar vind je genoeg informatie over op andere blogs. Wel ben ik benieuwd wat jij gaat kopen? En wat ik ga kopen, dat is voorlopig nog een raadsel.

Moesten jullie nog nominaties hebben voor de meeste foute kado’s, post ze in de comments!

Entry filed under: Uncategorized.

Trinny and Susannah Recept: Lasagne

42 reacties Add your own

  • 1. steffi  |  mei 9, 2009 om 8:32 am

    grappig artikel 😀

    Beantwoorden
  • 2. xevelien  |  mei 9, 2009 om 8:39 am

    Haha 😀
    Ik heb nog steeds geen cadeau maar de tijd begint toch wel te dringen :p

    Beantwoorden
  • 3. Janneke  |  mei 9, 2009 om 8:51 am

    Indd dat linkshandige met de vegen heb ik nu nog steeds :p al krijg ik het een beetje onder de knie haha :p & wij gaan voor mama koken! Dat wil ze graag :)!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:47 pm

      Wat lief van je, wat ga je maken?

      Beantwoorden
  • 5. Lore  |  mei 9, 2009 om 9:18 am

    Ook een fout cadeau is antirimpelcrème. Dat gaf mijn broertje ooit eens aan mijn moeder en ze was de hele dag boos op hem. :’)

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:47 pm

      Haha die broertjes scoren wel goed in foute kado’s!

      Beantwoorden
  • 7. Vera Camilla  |  mei 9, 2009 om 9:29 am

    Een fout kado? Niet zo moeilijk, alles wat maar met seks te maken heeft? bijv. een dildo (Sorry, ik ben 17, ik ben een puber, ik weet het :P)

    Beantwoorden
  • 8. Hanne  |  mei 9, 2009 om 10:06 am

    veel concealer – want die heb je écht wel nodig 😛 (fout kado)

    Wij gaan (ik, papa, broer) een etentje maken 🙂 dus soep – eten (canneloni wss, die van jouw site hihi) – en dan flan karamel

    Want ze wilt geen cadeautjes, en we geraken maar niet in de winkel (ik wil wel, maar muziekles enzo :s), en dit is ook lief, toch? 🙂

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:46 pm

      Oh dat vind ik enorm lief een diner’tje, ook lekker gezellig.
      Hopelijk lukt de cannelonni goed, en anders niet op mij steken eh 🙂

      Beantwoorden
  • 10. Elien  |  mei 9, 2009 om 10:43 am

    Hahaha, hilarisch 😀
    Mijn mama wil een sacoche, dus daar moeten we nog eens naar op zoek 🙂

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:45 pm

      Oh een handtas is inderdaad een heel mooi kado om te geven.

      Beantwoorden
  • 12. illegalbeauty  |  mei 9, 2009 om 11:13 am

    Hehe 🙂
    Ik geef mamalief ’n scrub en bodymilk/butter van Rituals 🙂
    x

    Beantwoorden
  • 13. Jeske  |  mei 9, 2009 om 11:32 am

    Sowieso geloven ze in al die reclameboekjes dat je moeder een strijkijzer ofzo wil hebben. Want dan staat er heel dik “moederdagtip” bij. Echt altijd bij koffiezetapparaten, strijkijzers, ander schoonmaakspul. Maar mijn mama krijgt een ring en bio-oil. Want dat had ze gevraagd.

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:44 pm

      Echt eh precies alsof dat zo fijn is om te krijgen.

      Beantwoorden
  • 15. Jeske  |  mei 9, 2009 om 11:42 am

    Fout cadeau is trouwens ook je moeders lievelingssnoep op het moment dat ze op dieet is, heeft mijn broertje eens gedaan. Een kilozak drop, ai! Daar was ze niet zo blij mee.

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:43 pm

      Hihi ocharme je arme broer!

      Beantwoorden
  • 17. Lina  |  mei 9, 2009 om 12:23 pm

    Ik heb allemaal verschillende soorten chocolade gekocht omdat ze daar gek op is.

    Nog een fout cadeau het boek “fit in de menopauze” (iemand van mijn klas heeft dat voor zijn moeder gekocht =P)

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:43 pm

      OOh idd een zwaar fout kado!

      Beantwoorden
  • 19. Sharon  |  mei 9, 2009 om 1:06 pm

    Voor m’n moeder heb ik een Dove setje gekocht. I know; nogal standaart, maar ze wilde het zelf heel graag! En voor m’n stiefmoeder een boek die ze graag wilde.

    Liefs.

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:43 pm

      Altijd fijn om te krijgen eh.

      Beantwoorden
  • 21. elke  |  mei 9, 2009 om 1:16 pm

    ik kocht prison break box voor haar haha, ze is normaal nooit serieverslaafd, maar prison break vond ze spannend :p (en zo kan ik ook nog wat kwijlen op michael :P)

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:42 pm

      Dat is idd een goede reden!

      Beantwoorden
  • 23. Kellyy  |  mei 9, 2009 om 2:02 pm

    Van ons krijgt ze een fiets, parfum en een dag&nachtcreme.
    Haha best afgezaagd maar dat wilde ze graag hebben!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:41 pm

      Wauw jouw mama wordt lekker verwend seg!

      Beantwoorden
  • 25. Rosa  |  mei 9, 2009 om 3:28 pm

    Leuk artikel!

    Beantwoorden
  • 26. ik  |  mei 9, 2009 om 5:07 pm

    Ze wou een staafmixer
    ze had zelf nog kortingsbonnen.
    dus ik heb ipv 20 euro.

    50 cent betaalt 😛

    Beantwoorden
  • 27. Marijke  |  mei 9, 2009 om 5:30 pm

    ik heb een metoyou beertje gekocht! 😉

    Beantwoorden
  • 28. Leen.  |  mei 9, 2009 om 5:32 pm

    Ik heb voor mijn moeder samen met mijn zusje een deo van Bourjois gekocht en een John Frieda ehmm… zo’n eh… Couler glaze masker ofzo 8). maarja, dat dus 😀

    xx

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:39 pm

      Leuke verzorgingspullen dus.

      Beantwoorden
  • 30. mirte  |  mei 9, 2009 om 6:10 pm

    ik heb voor mijn moeder een leuk setje bij de sephora gekocht, want ja dat wou ze. En ik heb een stuk stof versierd haha op getekend enzo, vond het zelf heel leuk om te doen &’er staat op’ voor mama, moederdag 2009 liefs mirte… gewoon als eh zakdoek (a) :p

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:37 pm

      Ooh wat lief van je, de Sephora is dan ook super leuk!

      Beantwoorden
  • 32. Ine  |  mei 9, 2009 om 6:36 pm

    haha wie geeft er zijn moeder nu een bloedmeter?
    🙂

    Beantwoorden
    • 33. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:37 pm

      Dat dacht ik dus ook, toch stond het tussen de moederdag special.

      Beantwoorden
  • 34. Nathalie  |  mei 9, 2009 om 7:22 pm

    haha, leuk artikel, lekker origineel =D
    ik weet nog altijd niet wat ik ga kopen:o
    echt erg…want morgen is het al zover

    Beantwoorden
    • 35. lovetomakeup  |  mei 9, 2009 om 10:36 pm

      Haha de beste ideeën komen altijd als laatste 🙂

      Beantwoorden
  • 36. Rebecca  |  mei 10, 2009 om 9:49 am

    Ik heb een heeeel uitgebreid ontbijt gemaakt, wat eigenlijk niet de bedoeling was ( wij doen aan Sonja bakker 😛 )
    verder heb ik samen met mijn zus een super grote mand gekocht bij de xenos en daar alllleemaal body spul, makeupjes, kaarsjes maar ook kruidens enz in hebben gedaan.
    & het leuke is, dat ze het pas vanavond krijgt.
    Zometeen gaan we met zn alle even lekker het bos in (:

    Beantwoorden
  • 37. Rebecca  |  mei 10, 2009 om 9:50 am

    Je klokje loopt een uur achter ;p ghehe

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:11 pm

      Goh ik denk dat wordpress geen weet heeft van het zomeruur, ik weet helaas niet hoe je dit kan aanpassen?

      Beantwoorden
  • 39. Benthe  |  mei 10, 2009 om 9:53 am

    Net de kadoos aan mijn mama gegeven, ze gaat binnekort mijn vader &haars slaapkamer opknappen dus hebben we haar leuke kaarsjes enz in bijpassende kleur gegeven!

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:10 pm

      Kaarsen zijn heel leuk voor in de slaapkamer, wij zijn momenteel ook onze slaapkamer aan het bijwerken.
      Ik post later nog wel eens foto’s.

      Beantwoorden
  • 41. Katrien  |  mei 10, 2009 om 1:42 pm

    Mijn moeder is niet voor moederdag, het is vandaag de enige dag dat ze geen moeder is :p. Met als gevolg dat mijn broertje en ik haar al de hele dag papa noemen, nu ze in de tuin aan het werken is :D. Wel koken we vanavond lekker, maar geen kadootjes dit jaar

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  mei 10, 2009 om 7:06 pm

      Ik denk dat het niet echt om het kado moet draaien, eerder een kleine attentie. En een etentje is daar het ultieme middel voor!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


