Shoptip

mei 7, 2009 at 7:48 am 26 reacties

Op foto’s van de Meet bij Debbie thuis, spotte ik haar in een geweldige paarse jurk. Ik vroeg haar dan ook meteen van waar ze deze had. Op dat gebied ken ik geen schaamte 🙂

Suprise, suprise, hij was van de Hema, voor slechts 15€! Wauw wat een choque, daar winkel ik nooit voor kleding, maar nu kon ik niet wachten om hem ook te gaan halen in de winkel.

Hij heeft een vleermuis mouw, de kleuren zijn echt super mooi. Ze hebben net dat extra’tje. De stof is lekker zacht. En ik vind de kleurblokken echt leuk. Ik moet wel zeggen dat deze foto hem niet helemaal tot zijn recht doet komen, check hem gewoon zelf eens uit in de dichtsbijzijnde Hema.

Ohw ja in België is hij 18€ en in Nederland 15€, best raar dat er een prijsverschil tussen zit.

Je hebt hem ook nog in het zwart en blauw, maar die zijn toch net iets minder opvallend. Alhoewel ik denk dat ik me ook een zwart jurkje ga aanschaffen.

Ik probeer morgen een foto te posten waarin ik het aanheb.

Entry filed under: Fashion.

Copy the look: Big hair Rose Romance collectie MAC

26 reacties Add your own

  • 1. monique  |  mei 7, 2009 om 8:03 am

    ja hema heeft soms ineens best van deze leuke tuniekjes/jurkjes

    ik heb deze met het blauw/groene en de zwarte. stof is idd lekker zacht en niet te dik. en voor de prijs van 15 euro is het nooit mis natuurlijk 😉

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:41 pm

      Idd voor 15€ kan je niet sukkelen eh!

      Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 7, 2009 om 9:00 am

    Jaa ik had ze ook al gezien op de site!
    Toch maar even in de winkel gaan bekijken 😉

    Beantwoorden
  • 4. Ingrid  |  mei 7, 2009 om 9:35 am

    De hema heeft zo nu en dan wel heel leuk spul er tussen zitten hoor! Ik haal mijn longsleeve’s er ook vandaan, top kwaliteit en zit gewoon goed.

    Beantwoorden
  • 5. monique  |  mei 7, 2009 om 9:48 am

    das waar ingrid. ik vind ook de basis hempjes (spaghetti bandje) ook erg fijn. blijft mooi in de was, en ze heben vaak tig verschillende kleuren

    Beantwoorden
  • 6. glamourista  |  mei 7, 2009 om 11:23 am

    ik vrees dat het voor mij te lang zal zijn 😉

    Beantwoorden
  • 7. Sarina  |  mei 7, 2009 om 1:02 pm

    whaaaaaaaaaaa die moet ik ook hebben 😀
    ik ga straks eens kijken in de hema

    Beantwoorden
  • 8. Mri.  |  mei 7, 2009 om 2:28 pm

    Dat prijsverschil is normaal hoor 🙂 Bij Vero Moda, Only, Berschka Zara, Hunkemoller etc. is er ook altijd een prijsverschil tussen B x NL 😉 Trouwens leuke jurkjes!

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 7:00 pm

      Schandalig, ons belgjes meer laten betalen 🙂

      Beantwoorden
  • 11. Katrien  |  mei 7, 2009 om 4:11 pm

    Prijsverschil is er idd, maar niet in de make up en beautyproducten dacht ik. (ja kan het zien aan de prijskaartjes, het onderste randje is eraf gescheurd, daar stond de nederlandse prijs :D)

    Beantwoorden
  • 12. Frauke  |  mei 7, 2009 om 4:31 pm

    Meestal vind ik de kleren uit Hema niets, maar soms -zoals nu- spot je er toch nog fijne dingen eh!

    Beantwoorden
  • 13. Laura  |  mei 7, 2009 om 4:51 pm

    Ja, dit vind ik écht een leuk jurkje! Ik wil hem wel in het zwart-grijs. Ik ga er morgen even naar kijken. Het is ook een jurkje dat je altijd aankunt, echt handig en leuk!

    Beantwoorden
  • 14. Sarina  |  mei 7, 2009 om 5:08 pm

    ik heb het paarsje jurkje!
    ik wou ook nog het zwarte ofzo maar die was er nie meer in mijn maat…
    bedankt voor de tip evi! 😀

    Beantwoorden
  • 15. steffi  |  mei 7, 2009 om 5:20 pm

    oh in het donker zwart-grijze vind ik hem mooi :D! morgen eens voor kijken 😀 hopelijk lijk ik er niet dik bij aangezien het zo strepen horizontaal zijn

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:53 pm

      Als ie mij niet dik maakt, dan jou zeker neit 🙂

      Beantwoorden
      • 17. steffi  |  mei 7, 2009 om 9:01 pm

        hihi is lief 😀 ik ga er morgen in hasselt voor kijken :p

        Beantwoorden
  • 18. Vera Camilla  |  mei 7, 2009 om 7:55 pm

    Aah serieus! ik zag hem maandag hangen, ik vond em al zo leuk maar ze waren helaas in S. En ik denk dat ik daar niet in pas en het irritante van de HEMA: ze hebben geen pashokjes! Dus ik nam t risico maar niet.

    Maar die paarse en grijszwarte vind ik echt leuk! 😀
    Ik keek laatst dat filmpje van je dressing
    en oooh wat heb je mooie jurkjes! 😀

    Beantwoorden
    • 19. Sarina  |  mei 7, 2009 om 9:18 pm

      in de hema’s waar ik kom hebben ze wel pashokjes 😀
      en ik wil het zwart jurkje nog wel in S want die was er bij mij niet meer 😀

      Beantwoorden
  • 20. luniquekiss  |  mei 7, 2009 om 8:06 pm

    die paarse is echt mooi
    kga denk ik ook eens lang in de hema :d

    Beantwoorden
  • 21. naomi  |  mei 7, 2009 om 10:16 pm

    echt grappig.. ik zag vanmorgen dat jurkje voorbijkomen in een reclamespotje, en dacht wow die is gaaf, en nu staat hij op je site..hihi leuk!

    Beantwoorden
  • 22. Roos  |  mei 8, 2009 om 7:13 am

    Ik werk bij de Hema en ze hebben vrij vaak leuke dingen, je moet er alleen wel snel bij zijn omdat het helaas ook altijd snel is uitverkocht bij ons. Oja, en het probleem van de pashokjes.. als je het prijskaartje eraan laat en de bon bewaart, kan je nog 30 dagen je geld terug krijgen. Wat veel klanten doen is gewoon in het pashokje van een andere kledingwinkel passen 😛

    Beantwoorden
    • 23. Sarina  |  mei 8, 2009 om 10:05 am

      krijg je dan echt je geld terug? of een tegoedbon?

      Beantwoorden
  • 24. steffi  |  mei 8, 2009 om 2:03 pm

    ik ben vandaag gaan kijken maar was er niet meer in mijn maat enkel nog L en XL en L was iets te los 😦 jammer

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 8, 2009 om 2:09 pm

      Ah wat jammer, bij ons was ie er nog in massa!

      Beantwoorden
  • 26. Jeske  |  mei 8, 2009 om 5:54 pm

    Die paarse en blauwe zijn mooi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


