Copy the look: Big hair

mei 6, 2009 at 11:05 am 52 reacties

Naar aanleiding van Angel haar filmpje, was ik wel eens benieuwd wat het bij slap haar deed. Dus hierbij mijn copy the look!

Het originele filmpje

ย 

En de copy the look versie!

Volgende keer, steek ik het licht beter aan in de badkamer ๐Ÿ™‚

En een beetje meer naar rechts gaan staan, kon ook geen kwaad.

Entry filed under: Filmpje, Uncategorized.

Bikini’s Shoptip

52 reacties Add your own

  • 1. Marlinda  |  mei 6, 2009 om 11:24 am

    Nice! Het staat je heel leuk! Het geeft je toch wat extra volume.

    Beantwoorden
  • 2. MvrtjKelly  |  mei 6, 2009 om 12:07 pm

    In het begin lijkt het net of alles 1 grote knoop is, maar aan het eind is het echt mooi! Bovenop heb je echt een stuk meer volume.. ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 3. Maaike  |  mei 6, 2009 om 12:18 pm

    Gaaf!!
    Dat ga ik ook eens proberen.
    Toen je bezig was dacht ik.. nee dat wordt hem niet. Maar als je even terugspoelt naar het begin en dan naar het eind dan is het een groot verschil.
    Tof!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:44 pm

      Haha mercie eh Maaike, nee niet wordt hem niet ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 5. sofie  |  mei 6, 2009 om 12:22 pm

    Wow, het staat echt geweldig! Zeker iets om te proberen voor mijn dun haar!!! Maar moet je dan je haar elke dag wassen om al die producten eruit te krijgen?

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:44 pm

      Nee je kan het gewoon laten zitten. Je wast je haar toch om de 2 a 3 dagen eh.

      Beantwoorden
  • 7. Zefa  |  mei 6, 2009 om 12:40 pm

    Ik heb ook dun haar en bij mij werkt het beste: mousse in nat haar, op de kop drogen en tenslotte brushen met ronde borstel en haardroger. Maar deze manier ziet er ook goed uit, ik denk dat ik de haarlak eens ga bovenhalen.

    Beantwoorden
  • 8. serena verbon  |  mei 6, 2009 om 12:52 pm

    zijstreep = scheiding he? wat een leuk woord! oh je ziet echt meer volume Evi, goed gedaan! zelf doe ik ook altijd alleen fase 1, zonder krullers. maar ik borstel het niet zo veel als jij zodat het meer coupe ontploft blijft – vind ik mooi ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:43 pm

      Ohw ja goh zeggen jullie dat ook al niet ๐Ÿ™‚
      Coupe ontploft is mooi bij veel haar, maar met dun haar is het nog al een raar zicht.

      Beantwoorden
  • 10. Angel  |  mei 6, 2009 om 12:53 pm

    Hi Evi,

    Superleuk filmpje is het geworden! Leuk dat je er een copy-the-look van wilde maken!! Erg informatief voor de meiden met iets dunner haar. Veel dank!

    Liefs,
    Angel

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:40 pm

      Angel jij bent bedankt, met je handige tips. Ik hoop dat je gauw terug een filmpje maakt!

      Beantwoorden
  • 12. Angel  |  mei 6, 2009 om 12:53 pm

    Trouwens, je verbrandt natuurlijk niet letterlijk je handen, dat valt wel mee hoor. ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:39 pm

      Liefst niet eh, dan zou de gezegde wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, wel heel letterlijk zijn eh ๐Ÿ™‚ haha

      Beantwoorden
  • 14. Floor  |  mei 6, 2009 om 1:03 pm

    Hahaaaa… Piereverdriet:p wat een leutig woord…
    En dan lekker de haardroger in de PRIES:p

    Leuk leuk leuk zo’n dialectje;)

    x

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:38 pm

      Stopcontact zeker?
      Tja je ler er niet altijd op hoe jullie dingens anders zeggen.

      Beantwoorden
      • 16. Floor  |  mei 16, 2009 om 11:13 pm

        Zelf kom ik uit west-vlaanderen dus ik weet perfect wat een pries is:p thehe..

        Daarmee dat ik het zo leuk vind dat jij het ook zegt:)

        Beantwoorden
  • 17. Nathalie  |  mei 6, 2009 om 1:15 pm

    das toch eigenlijk wel goe gelukt=D
    Ga ik toch ook eens proberen =D
    Je hebt trouwens echt wel een stem voor zo filmpjes ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:38 pm

      Vind je? Ik vind dat ik echt een hele rare stem hebben, maar aah we leren er wel mee leven.

      Beantwoorden
  • 19. Rosa  |  mei 6, 2009 om 1:18 pm

    Je ziet echt het verschil echt een stuk dikker lijkt het !

    Beantwoorden
  • 20. Hanne  |  mei 6, 2009 om 1:27 pm

    Het echt mooi bij jouw!
    ik heb echt zo een mega bos dik haar maar ik zou dan weer liever zo plat dun haar als jij hebben!

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:34 pm

      En zo willen we allemaal weet iets anders eh ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 22. Ingrid  |  mei 6, 2009 om 1:31 pm

    dat ga ik zeker een keer proberen! wauw
    bedankt voor de tip en het uitproberen (:

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:33 pm

      Moet je echt eens doen, het is nu avond en het zit nog steeds dik ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 24. Joรซlle  |  mei 6, 2009 om 1:40 pm

    Mooi hoor! Ik heb een grote bos krullen, dus hoef dit niet te proberen anders is het net een afro kapsel ๐Ÿ˜‰
    Ben trouwens wel heel benieuwd naar het beloofde filmpje over de mac strobe cream.

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:32 pm

      Oepss betrapt!
      Haha maar ik vind mijn eyeko 3 in 1 cream niet meer, wat het een beetje moeilijk maakt om een review te doen.
      Ik zal eens moeten gaan zoeken eh ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 26. Femke  |  mei 6, 2009 om 1:42 pm

    Ga het zeker eens proberen! Zou ik je dan een before en after foto sturen?

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:31 pm

      Dat mag je altijd doen Femke! Dat vind ik namelijk erg leuk.

      Beantwoorden
  • 28. Sharise  |  mei 6, 2009 om 1:43 pm

    Staat je leuk! ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 29. Eva  |  mei 6, 2009 om 3:01 pm

    Haha wat een grappige woorden; piereverdriet? Leuk filmpje en je ziet wel degelijk verschil, echt een mooie coupe!

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:30 pm

      Ja dat zijn kleine Belgische woordjes eh ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 31. Eve  |  mei 6, 2009 om 3:26 pm

    Hey leuk filmpje! ik gebruik sinds het zien van angel haar filmpje deze techniek ook regelmatig! werkt ook echt goed bij mij,
    Ik heb wel een vraagje; wat is ‘brushen’?? Mijn kapster had het daar ook al over en ik dacht huh wat bedoelt ze daar nu precies mee…? Hihi misschien n beetje dom, maar ja, ben dan ook nog niet volledig ingeburgerd vrees ik.. ๐Ÿ˜‰ Ciaoo XX

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:29 pm

      Brushen is met een ronde borstel je haar steeds rond draaien terwijl je er met je fohn warme lucht op blaast, zo creรซer je volume in je haar. Ik kan het zelf niet omdat mijn handen gewoon niet willen samenwerken ๐Ÿ™‚
      Dit is dus rapper en handiger.

      Beantwoorden
  • 33. Anke  |  mei 6, 2009 om 3:35 pm

    Hee,
    super mooi,
    maar met die mousse erop doen, deed je ’t naast de scheiding, en ’t moest er juist op ๐Ÿ˜›
    dus volgende x meer op de ‘streep’ is ’n aanrader ๐Ÿ˜€

    maar staat รฉcht super!

    xx

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:27 pm

      Ja ik had het filmpje niet meer terug gezien, dus wist het niet meer juist ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 35. Anke  |  mei 6, 2009 om 3:36 pm

    Angel heeft trwns wel รฉnorm veel en dik haar!
    jaloerS ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:22 pm

      Zwaar jaloers!!

      Beantwoorden
  • 37. lovelyglossy  |  mei 6, 2009 om 5:19 pm

    Angel, wat ben jij een mooie vrouw! Ik heb ook heel veel haar maar het pluist nogal en niet veel heeft zin.. tips altijd welkom! ๐Ÿ™‚ Evi mooi nagedaan! Staat je heel mooi.

    xo Birgit

    Beantwoorden
  • 38. Mri.  |  mei 6, 2009 om 5:36 pm

    Haha Evie met het pierenverdriet haar en een zijstreep ๐Ÿ™‚ Handig en leuk filmpje!

    Beantwoorden
  • 39. Astrid  |  mei 6, 2009 om 5:45 pm

    Echt leuk en handig filmpje! En het staat je ook heel goed!

    Beantwoorden
  • 40. laura  |  mei 6, 2009 om 5:57 pm

    ik heb het net ook geprobeert, maar mijn haar wordt er alleen maar supervet en plakkerig van…

    Beantwoorden
    • 41. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 8:11 pm

      Oei mss te veel mousse of haarlak gebruikt?

      Beantwoorden
  • 42. Marijke  |  mei 6, 2009 om 6:35 pm

    leuk filmpje! ik had geen problemen met het antwerps dialect! ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 43. Kellyy  |  mei 6, 2009 om 7:28 pm

    Leuk filmpje Evi ๐Ÿ™‚
    Staat je erg leuk, wat meer volume!
    Ik zou t graag ook s willen proberen, alleen kheb een boblijn dus denk niet dat ’t dan mooi is..
    Ik laat mn haar er voor groeien haha ;)!

    Beantwoorden
  • 44. vivaglamx3  |  mei 6, 2009 om 8:56 pm

    Leuk, je ziet toch wel het verschil ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 45. Hayat  |  mei 6, 2009 om 9:55 pm

    Ziet er leuk uit! Je ziet dat je after meer volume hebt, mooi ๐Ÿ˜€
    Alleen ik ga het niet bijmezelf proberen dan krijg ik een afro haha

    Beantwoorden
  • 46. ais  |  mei 7, 2009 om 8:42 am

    suuuperleuk filmpje evi! ๐Ÿ™‚ je ziet echt een verschil inderdaad ๐Ÿ™‚ maar ik heb wel altijd met al die prodcuten in me haar aan het einde van de dag dat ik me vies voel n me haar wil wassen , kan er niet aan wennen : )

    Beantwoorden
    • 47. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:42 pm

      Nou daar ben ik te lui voor, vrees ik ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 48. Rebecca  |  mei 7, 2009 om 6:01 pm

    wow wow wow wow !
    het staat je zo super leuk joh

    ik ga het denk ik morgen proberen want ik heb dan toch vrij, dus ga ik lekker experimenteren (:

    Beantwoorden
    • 49. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:53 pm

      Super, ik eis wel een before& after foto eh! ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 50. Senna  |  mei 8, 2009 om 8:36 am

    Haha, weer een geweldig filmpje! Leuk dat je het getest hebt voor onze fine hair ladies ik vroeg me namelijk af of het wel zou werken voor ons type haar. zal het snel eens zelf testen. xx

    Beantwoorden
  • 51. Rebecca  |  mei 8, 2009 om 2:51 pm

    Nou, ik zou het vandaag doen ..
    en heb het ook gedaan, maar het is totaal niet gelukt bij mij ;(
    ik heb al heel erg piek en pluizig haar, en nu werd het alleen maar nog erger ๐Ÿ˜› dus het zag er beetje raar uit.

    wel jammer, want het zou wel erg handig zijn geweest

    Beantwoorden
    • 52. lovetomakeup  |  mei 8, 2009 om 3:39 pm

      Oei rebecca wat jammer dat het niet gelukt is. Enig idee aan wat het lag?
      Bij mij ging het prima, en het bleef ook de hele dag.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


