Bikini’s

mei 6, 2009 at 9:44 am 19 reacties

De zomer komt steeds dichter bij, tijd om de leukste bikini’s op een rij te zetten. Voor welke look ga jij?

Zelf heb ik vorig jaar enorm veel plezier gehad van mijn animal printed bikini, staat echt heel leuk op een bruine huid. Gelukkig is het dit jaar ook nog helemaal in de mode. Verder heb ik mijn zinnen gezet op een navy blauwe bikini. Nu nog wachten tot ik terug bikiniproof ben, alhoewel volgens mij dat al jaren geleden is. 🙂

De Glamour look:

 

Gottex

Huit

Lise Charmel

Parah

White flower:

Nicolle Olivier

Verde Veronica Tribal Sunflower bikini

Forever21

Dark to be dark

Parah

Hunkemoller

 

Vicoria Secret

 

Entry filed under: Uncategorized.

J-cosmetics Copy the look: Big hair

19 reacties Add your own

  • 1. Romy  |  mei 6, 2009 om 10:10 am

    ik heb een lila met bloemetjes van kraaltjes en paletjes
    een blauwe met een goude hartje
    en miss nog een met een print.

    ik vind ze eigenlijk allemaal mooi=D

    Beantwoorden
  • 2. Sharise  |  mei 6, 2009 om 10:34 am

    Die 6e Verde Veronica Tribal Sunflower bikini is leuk!

    Beantwoorden
  • 3. Serena  |  mei 6, 2009 om 10:52 am

    wow! die ene met felle kleurtjes dierenprint, I WANTS! en dat VS badpak rockt echt! alleen als je met deze dingen voor over bukt, en je hebt niet van die grote titties like me, dan laten die stroken los van je borsten en dan bungelen ze er los bij en kan iedereen het zien! not amusing i tell you!

    Beantwoorden
  • 4. Kim  |  mei 6, 2009 om 10:52 am

    Ik heb vorig jaar een bikini gekocht van Marlies Dekkers, eindelijk een bikini die mijn balkon deftig kan ondersteunen maar financieel wel ff slikken. Zou nog een tweede willen voor de afwisseling maar dan niet zo’n dure. Het badpak van Victoria’s Secret vind ik wel héél mooi, verleidelijk…

    Beantwoorden
  • 5. glamourista  |  mei 6, 2009 om 10:59 am

    oooh, dat van victorias secret 😀

    Beantwoorden
  • 6. Lucie  |  mei 6, 2009 om 11:42 am

    Hier zitten zeker hele leuke bikini’s tussen! Ik moet binnenkort ook maar weer eens gaan kijken

    Beantwoorden
  • 7. Nathalie  |  mei 6, 2009 om 1:16 pm

    wauw, zitten echt wel mooie bikinis tussen!

    Beantwoorden
  • 8. Sarina  |  mei 6, 2009 om 3:52 pm

    die zwarte van de hunkemoller is mooi

    Beantwoorden
  • 9. Cynthia  |  mei 6, 2009 om 4:07 pm

    Ooh ik wil die white flower bikini 😀
    Ziet er wel duur uit…
    Heb jij enig idee waar die te koop is?

    Groetjes!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 4:20 pm

      Het zijn allemaal redelijk prijzige bikini’s, (rond de 100€). Ik zou gewoon eens google voor een verdeler te vinden.

      Beantwoorden
  • 11. Mri.  |  mei 6, 2009 om 5:46 pm

    Kwijl op die van de Hunkemoller

    Beantwoorden
  • 12. Kellyy  |  mei 6, 2009 om 7:29 pm

    Oh wauwie zitten echt leuke bikini’s tussen!
    Kwil graag een tankini denk ik, maar kan nergens leuke vinden..

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 8:10 pm

      Een tankini is dat een bikini/badpak?

      Beantwoorden
  • 15. Kellyy  |  mei 6, 2009 om 7:31 pm

    Ik ben trouwens echt benieuwd naar je F21 items.
    Komt daar ook nog een artikeltje van ofzo?

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  mei 6, 2009 om 8:09 pm

      Als ik ze nog binnen krijg, het is al een heel verhaal op zich geworden.
      De douane die dacht dat het niet voor eigen gebruik was, en nog eens super hoge douanekosten.
      Ik hoop ze deze week nog binnen te krijgen.

      Beantwoorden
      • 17. Kellyy  |  mei 6, 2009 om 9:31 pm

        Aaah wat een toestand zeg!
        Das een duur grapje..

        Beantwoorden
  • 18. Hayat  |  mei 6, 2009 om 9:57 pm

    Mooie bikini’s allemaal 🙂
    Alleen ik draag altijd een shortje eronder, die mini bikinibroekjes zijn niet voor mijn bovenbenen en kont bestemd haha.

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:26 am

      Ja de mijne ook niet, zeker voor mijn heupen mag het net iets breder zijn.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


