Nicole Richie and little Harlow

mei 5, 2009 at 8:29 am 12 reacties

Nicole Richie ik vind haar kledingstijl echt geweldig, zo net even dat ietsje anders. Je zal Nicole niet zo snel zonder accessoires zien lopen! Ze draagt vaak opvallende lange, grote kettingen, hoedjes en shawls. En (te) grote zonnebrillen en tassen zijn inmiddels haar handelsmerk geworden…
Maar little Harlow moet niet onder doen voor haar stylish mam. Kijk mee naar de uber cute Harlow!

j

Entry filed under: Uncategorized.

6 Beauty looks that freak him out Graphic voor “Men and Beauty”

12 reacties Add your own

  • 1. Zefa  |  mei 5, 2009 om 8:59 am

    Haha hoe schattig! En dat krulleke op de tweede foto… 😀

    Beantwoorden
  • 2. Vera Camilla  |  mei 5, 2009 om 9:08 am

    Ik ben verliefd op dat kind! WAT een SCHATJE is het:D I love babies (maar nu nog even niet haha)

    Beantwoorden
  • 3. Naomi  |  mei 5, 2009 om 9:35 am

    Ik deel de liefde van Vera Camilla 😀

    Beantwoorden
  • 4. Karina  |  mei 5, 2009 om 10:58 am

    Echt een schatje! Was Nicole niet alweer zwanger?? Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen…

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 11:06 am

      Ja idd ja, er komt er nog ééntje bij. Hopelijk een jongen, ik ben benieuwd wat die dan voor stoere outfitjes heeft 🙂

      Beantwoorden
  • 6. Aleida  |  mei 5, 2009 om 11:00 am

    Ooh I love it! En wat is die kleine een schatje 🙂

    Liefs

    Beantwoorden
  • 7. Hayat  |  mei 5, 2009 om 11:32 am

    awww wat een poepie 😀

    Beantwoorden
  • 8. eveline  |  mei 5, 2009 om 12:41 pm

    aaa, wat een schatje!

    Beantwoorden
  • 9. Sabine  |  mei 5, 2009 om 1:21 pm

    Aaaaw, hoe lief! :3

    Beantwoorden
  • 10. iris  |  mei 5, 2009 om 2:06 pm

    ik vind haar stijl echt geweldig! en wat een lief kindje zeg ❤

    Beantwoorden
  • 11. glamourista  |  mei 5, 2009 om 4:40 pm

    Baby I’m in love with you… :p

    Wat een dotje! Ze lijkt erg op haar papa vind ik

    Beantwoorden
  • 12. Romy  |  mei 5, 2009 om 6:28 pm

    aaah kei lief=D

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


