J-cosmetics

mei 5, 2009 at 4:20 pm 20 reacties

J-cosmetics is de gezellige webshop van Jasmijn, met slechts 1 doel voor ogen: “Betaalbare make-up voor iedereen’!”. En wie kan er nu iets hebben tegen deze slogan 🙂

Jasmijn verkoopt samples van MAC(vanaf 1,50), Everyday Minerals (vanaf 0,50 cent), Pure Luxe (vanaf  1,85). Lekker goedkoop dus, met een sample doe je bovendien ook best lang, je kan er je gemiddeld 30x mee opmaken. Met een echt fulsize pigment  van MAC doe je echt je hele leven en dan lijkt het net nog of er niets uit is.

Sample shoppen is dan ook een leuk alternatief! Bovendien kan je zo ook meerdere kleuren verzamelen. Of eens lekker testen welke kleuren jou nu wel of niet staan.

Alles zat mooi verpakt in een roze organza zakje met gouden hartjes. Maar wat zat er in?

MAC Pigment Fuchsia

Echt een super mooie kleur roos, in het potje lijkt ie wel heel knal, maar dit valt echt goed mee. Ik ben gek op deze kleur, en ik vrees dat ik hem toch fulsize wil kopen.

MAC Copper Sparkle

Een bruin/gouden kleur met gouden glitters. Deze had ik al eens eerder gehad, en ik vind hem best moeilijk te combineren. Hij neigt eerder naar het oranje toe. Ik heb hem toen weg gegeven, maar ik ben benieuwd of ik er nu toch een leuke look mee kan maken.

MAC Polished Ivory

Is een matte lichte kleur, perfect als highligher. Ik hou van matte highlighters omdat je niet overal glans of glitter moeten hebben, we gaan uiteindelijk niet voor de discobal look.

 Verder ontving ik nog 2 sample zakjes in de kleuren Marine Ultra en White Gold. Marine Ultra is een hemels blauwe kleur. Zelf ben ik nog maar pas aan het experimenteren met blauw, dus ik ben benieuwd wat dir geeft. White gold is weer een highlighter maar dan met een goude glans in. Leuk dus voor als je net dat extra’tje wilt.

Nog een swatch, ik ben wel White Gold vergeten te swatchen.

Bovenaan: MAC Fuchia, MAC Copper Sparkle, MAC Polished Ivory, MAC Marine Ultra.

Daarnaast kon ik het natuurlijk niet laten om een look te maken met mijn nieuwe samples. En ik ben gegaan voor een roze pinky look.

(I know mijn wenkbrauwen schreeuwen om hulp.)

 

Dus ben jij nu ook wel eens benieuwd naar die MAC pigmenten, surf dan als de bliksem naar J-cosmetics!

Entry filed under: Make-up.

Graphic voor “Men and Beauty” Bikini’s

20 reacties Add your own

  • 1. Elien  |  mei 5, 2009 om 5:00 pm

    WOW! Die look is supermooi! Roze staat je goed 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Hayat  |  mei 5, 2009 om 5:42 pm

    mooi :o!

    wat zijn de verzenkosten :$?

    Beantwoorden
    • 3. Hayat  |  mei 5, 2009 om 5:43 pm

      *verzendkosten

      Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 6:11 pm

      Ik denk de gewone nederlandse verzendkosten die je op de site van tnt post vindt.

      Beantwoorden
  • 5. Janine  |  mei 5, 2009 om 6:29 pm

    mooie kleurtjes 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Jelisha  |  mei 5, 2009 om 7:37 pm

    Mooi. Slim winkeltje : TBN was er al , maar had dringend een Nederlands/Belgisch zusje nodig … !

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 8:01 pm

      Idd dat verwoord je mooi! Bovendien gaat rond TBN de geruchten dat het niet altijd echte MAC pigments zijn, hier ben je 100% zeker van echtheid, en dat is toch altijd fijn eh.

      Beantwoorden
  • 8. Marijke  |  mei 5, 2009 om 7:42 pm

    wat een mooie look! hier moet ik ook maar eens bestellen 🙂

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 8:02 pm

      Moet je zeker doen! Ik vind Lila kleur er ook erg mooi uitzien.

      Beantwoorden
  • 10. Jasmijn  |  mei 5, 2009 om 7:45 pm

    Wat een lief artikel Evi! Dankjewel.

    En die vraag van de verzendkosten.
    De verzendkosten van niet breekbare producten begint vanaf 0,50 cent. En bij breekbare producten begint het vanaf 1,00 (0,88 cent verzendkosten+12 cent voor een bubbelenvelop). Verder hangt het af van de hoeveelheid, gewicht etc.

    Liefs Jasmijn xx

    Beantwoorden
  • 11. steffi  |  mei 5, 2009 om 8:17 pm

    mooie look! veel plezier met de productjes 😀

    Beantwoorden
  • 12. Saskia  |  mei 5, 2009 om 8:21 pm

    Je wenkbrauwen vallen heel goed mee hoor 🙂
    Leuk, dat roze kleurtje 🙂

    Beantwoorden
  • 13. Christine  |  mei 5, 2009 om 9:21 pm

    Discobal look :D!!! Je bent grappig Evi!

    Beantwoorden
  • 14. Eva  |  mei 6, 2009 om 8:44 am

    Wow wat een geweldige look heb je gemaakt met dat roze, heel mooi!

    Beantwoorden
  • 15. Kim  |  mei 6, 2009 om 3:08 pm

    jammer dat ik niet via het internet mag bestellen enzo .. 😦

    Beantwoorden
  • 16. Juffie  |  mei 6, 2009 om 6:55 pm

    Mooie look!!!
    Ga zo zeker even rondsnuffelen op die site. Ziet er allemaal leuk uit.
    Zeker ook erg handig om kleinere formaten te kunnen bestellen, weet vooral van foundation enzo nooit welke kleur ik moet hebben

    Beantwoorden
  • 17. Sascha  |  mei 7, 2009 om 5:48 pm

    Lijkt me een leuke webshop, ik ga er eens even een kijkje nemen. Ps wat staat die pink look je mooi!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:53 pm

      Dankje Sascha, wat lief van je!

      Beantwoorden
  • 19. Rebecca  |  mei 7, 2009 om 6:13 pm

    die roze staat echt super mooi !
    lijkt me wel een leuke shop om even lekker op rond te kijken (:

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 7, 2009 om 6:52 pm

      Ik vond het best wel raar om zoveel roze te dragen, maar hij stond wel leuk bij een roos kleedje!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


