Graphic voor “Men and Beauty”

mei 5, 2009 at 9:52 am 26 reacties

Om de nieuwe rubriek Men and Beauty een beetje in de spotlight te zetten, vroeg ik jullie voor een leuke graphic.

En dezelfde avond nog maakte lieve Valérie van Luipaardnet en Frauke van Fraukelicious en er een paar voor mij.

Wat zijn het toch schatjes! Ze zijn echt heel cool, maar ik kan niet kiezen.

Dus hey waarom maak ik er geen poll van. Ik zou het echt super tof vinden, moesten jullie even stemmen op welke jullie het leukst vinden!

Inzending 1

 

Inzending 2

 

Inzending 3

 

Inzending 4

 

Inzending 5

 

En aan wie kon ik beter advies vragen dan aan mijn eigen mannelijke wederhelft. Hij vond zelf inzending 3 het leukst, wel met de nodige gay opmerkingen 🙂 maar die nam ik er maar vrolijk bij.

Ik ben benieuwd welke jullie het fijnst vinden, zelf vind ik ze allemaal wel leuk! Maar ik heb toch een lichte voorkeur voor 1,3 en 5 en dat zijn er net 2 te veel 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Nicole Richie and little Harlow J-cosmetics

26 reacties Add your own

  • 1. Floor  |  mei 5, 2009 om 10:11 am

    Ik kan niet stemmen,dan blijft die vast hangen en vernieuwd de pagina niet. Anyway dan doe ik het zo; ik zou kiezen voor number 5!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 10:32 am

      Nu werkt ie normaal wel 🙂

      Beantwoorden
  • 3. inge  |  mei 5, 2009 om 10:27 am

    ik zou kiezen voor nummer 2

    Beantwoorden
  • 4. Kellyy  |  mei 5, 2009 om 10:37 am

    Ik zou kiezen voor nr. 1 🙂

    Beantwoorden
  • 5. naomi  |  mei 5, 2009 om 10:38 am

    wow, wat lief dat ze het hebben gemaakt!:)
    Ik heb gestemd op 3, die vind ik echt het gaafst, gevolgd door nummer 5;)

    Succes!

    Beantwoorden
  • 6. Mri.  |  mei 5, 2009 om 10:42 am

    Ik zou gaan voor 3 of 5 🙂

    Beantwoorden
  • 7. Shohoda  |  mei 5, 2009 om 10:43 am

    Ik heb gestemd op 3 😀

    Beantwoorden
  • 8. Marijke  |  mei 5, 2009 om 11:17 am

    ze zijn allemaal tof, maar heb gestemd op nr 3! 🙂

    Beantwoorden
  • 9. romyyy  |  mei 5, 2009 om 11:19 am

    gestemd op nummer 3 🙂

    xx Romy

    Beantwoorden
  • 10. Vera Camilla  |  mei 5, 2009 om 11:28 am

    Super leuk! Ik heb op 3 gestemd, ik dacht nog, daar zal vast niemand op stemmen, niet omdat die lelijk is, i love it! (ik heb wel vaker dat ik iets GEWELDIG vind, en dat anderen me echt aan kijken van; eeeh nee.) ik vind 3 en 5 het leukst. 4 is ook leuk, alleen te simpel, ik zou Men in een ander, stoer denk ik, lettertype gezet en misschien een foto erbij gedaan. Maar het idee is wel leuk 🙂

    Beantwoorden
  • 11. Linda  |  mei 5, 2009 om 11:32 am

    3! Die man rechts is echt sexy 😀

    Beantwoorden
    • 12. Hayat  |  mei 5, 2009 om 11:35 am

      Ja echt eh 😀

      Ik heb gestemd op 1 🙂

      Beantwoorden
  • 13. sofie  |  mei 5, 2009 om 12:08 pm

    Ik kies voor het eerste! Die is het mooiste…
    de derde lijkt een beetje op die titels van Misslipgloss, dus die zou ik al niet nemen…

    Beantwoorden
    • 14. Mri.  |  mei 5, 2009 om 1:57 pm

      Ik vind eerder dat 2 x 4 op die van Misslipgloss lijken 🙂

      Beantwoorden
      • 15. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 2:23 pm

        Oh Cynthia heeft heus geen alleen recht op graphics 🙂 Ik geloof ook niet dat zij daar een probleem van maakt.
        En ik vind er geen één van allemaal op lijken, dus dat ziet wel snor.

        Beantwoorden
  • 16. Sascha  |  mei 5, 2009 om 12:34 pm

    Wat leuk zeg dat ze meteen zoveel moeite hebben gedaan! zelf vind ik inzending 3 het leukste, maar 1 is ook mooi.

    Beantwoorden
  • 17. iris  |  mei 5, 2009 om 2:07 pm

    ik vind 3 de leukste!

    Beantwoorden
  • 18. Rosa  |  mei 5, 2009 om 2:24 pm

    1 of 4!

    Beantwoorden
  • 19. Lija  |  mei 5, 2009 om 3:22 pm

    Ik vind 1 de leukste! Maar dan wel zonder die linkerman, haha! Hij lijkt zo bleekjes naast die (leukere!) rechterman en hij groeit ook uit zijn borstkas 🙂

    Beantwoorden
  • 20. glamourista  |  mei 5, 2009 om 4:17 pm

    3 of 5^^ Ik heb voor 5 gestemd, daar komt die leuke jongen het beste in uit 😀 Of ben ik nu gewoon eerlijk ? 😉

    Beantwoorden
  • 21. Jennifer  |  mei 5, 2009 om 4:41 pm

    Nr. 1, met voorsprong. Past het beste bij het uiterlijk van de website.

    Beantwoorden
  • 22. Senna  |  mei 5, 2009 om 4:42 pm

    De eerste en de laatste krijgen mijn stem!

    Beantwoorden
  • 23. luniquekiss  |  mei 5, 2009 om 6:51 pm

    numer 3

    Beantwoorden
  • 24. steffi  |  mei 5, 2009 om 8:20 pm

    oh wat lief dat ze er eentje gemaakt hebben! ik heb voor nr 3 gekozen 😀 maar vond 5 eig ook wel leuk haha 😀

    Beantwoorden
  • 25. Eva  |  mei 6, 2009 om 8:45 am

    Ik vind 5 het mooist 🙂

    Beantwoorden
  • 26. Joëlle  |  mei 6, 2009 om 9:39 am

    Ik vind 4 echt heel mooi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


