6 Beauty looks that freak him out

mei 4, 2009 at 9:50 am 34 reacties

Weer een nieuw rubriek bij Lovetomakeup, namelijk:  “Men and beauty“.

Aangezien dit toch een beautysite is (alhoewel ik ook over andere dingen post), vind ik dat er over dit onderwerp ook wel eens iets geschreven mag worden.

Als ik wist hoe het moest, zou ik  er een coole graphic bij maken, om de rubriek toch een beetje meer in de spotlight te zetten. Iemand die weet hoe het moet? Of iemand die zich er mee wil bezig houden?

But back to the point, mannen houden van mooie vrouwen, dat is gewoonweg een feit. Maar  met welke “beautylooks” krijgen we hem de kast op van te verschieten of geven we hem koude rillingen over zijn rug?

 

Foute extensions

 

Lange zwierig haar we willen het allemaal. Maar jammer genoeg zijn we niet allemaal gezegend met snel groeiend volumious haar. De oplossing: extensions! In een paar uur hebben we het droomkapsel wat we altijd al van droomde. Maar houden mannen hier wel echt van?

Houd je vriend er ook van om met zijn handen zachtjes door je haar te woelen in de ochtend? Wel dan zijn extensions niet echt aan te raden voor jou, hij zou namelijk wel eens goed kunnen vastzitten aan de knopen van je extensions, byebye leuke ochtendmomenten en hello pijnlijke momenten!

Tonnen make up

Totaal gestresseerd staan we in de badkamer iedere imperfectie weg te werken met concealer, foundation. Honderden euro’s steken we in onze make-up om er toch maar fabulous uit te zien. Waarop vriendlief de badkamer binnen stapt en vrolijk zegt dat ie je toch liever zonder makeup ziet. Om je dood aan te ergeren 🙂

Mega lange nagels

Hand in hand lopen wordt ineens een stuk minder aantrekkelijk met zo’n nagels. Lange verzorgde nagels zijn mooi, maar hou het binnen de limiet eh.

Spermawenkbrauwen

 

Epileren is een must have om toch een mooie open blik te verkrijgen, maar je kan ook gewoon te ver gaan, waardoor je ‘spermawenkbrauwen’ krijgt. Een absoulute aanrader voor je man eens goed te doen laten verschieten.

Wortelbruin

 

De oranje wortellook is gewoon weg niet cute! Een kleurtje is altijd leuk, maar dit slaagt werkelijk alles! Hou het dus bij je natural glow.

Too much lipstick

 

Lipstick op je tanden, not so sexy! Of wanneer je jezelf kan terugzien in je lipgloss, dan is het een teken dat je too much lipgloss draagt.

 

Binnekort in deze rubriek:

  • Men celebs and make-up
  • 10 things men will never get about beauty
  • What men really want
  • enz.
Entry filed under: Men and beauty.

Winactie Nicole Richie and little Harlow

34 reacties Add your own

  • 1. Dominique  |  mei 4, 2009 om 9:52 am

    Hahaha, echt heel leuke plaatjes!!!

    Beantwoorden
  • 2. Larissa  |  mei 4, 2009 om 9:59 am

    Hahaha! Geweldig 😀

    Beantwoorden
  • 3. Valerie  |  mei 4, 2009 om 10:01 am

    Je mag me gerust effe mailen en laten weten wat je in de afbeelding wil en dan wil ik er wel een voor je maken hoor 🙂

    leuke rubriek trouwens 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Kim  |  mei 4, 2009 om 10:12 am

    Leuke rubriek! En die wenkbrauwen zijn echt té erg! Daar kan je zo’n megastrenge look van krijgen, niks aantrekkelijk aan.

    Beantwoorden
  • 5. Romy  |  mei 4, 2009 om 10:15 am

    zijn lange nagels nou echt zo erg.
    ik heb namelijk acrylnagels en die ga ik er niet afhalen omdat mijn vriend die niet mooi vind=D maar op dit moment ben ik toch singel dus=D

    Beantwoorden
  • 6. Sarah  |  mei 4, 2009 om 10:23 am

    Hilarisch dat wijf dat eruit ziet als een wortel :’)

    Beantwoorden
  • 7. shirley  |  mei 4, 2009 om 10:38 am

    Lange nagels zijn een drama! Hij zeurt altijd dat ze eraf moeten hij ziett het liefst stompjes. Ik ben blij met me lange nagels…

    Dus nu doe ik een middeweg,,, wel bijgeveild maarniet supper kort.

    Beantwoorden
  • 8. Kizzy  |  mei 4, 2009 om 10:39 am

    Spermawenkbrauwen? haha! Die benaming kende ik niet! 😀

    Beantwoorden
  • 9. naomi  |  mei 4, 2009 om 10:56 am

    hiihi dit artikel is echt geweldig!!:)

    Beantwoorden
  • 10. Barbiepop  |  mei 4, 2009 om 11:14 am

    Haha die wortel is echt heel erg! Mijn vriend vond de extensions trouwens niet erg. Hij vond het lange haar enorm sexy staan namelijk 😉

    Beantwoorden
  • 11. glamourista  |  mei 4, 2009 om 11:42 am

    ooh wat een geweldig artikel 😀 hihi!

    Die wortel… super :p

    Beantwoorden
  • 12. Shohoda  |  mei 4, 2009 om 12:03 pm

    Haha leuk artikel!

    Beantwoorden
  • 13. Sascha  |  mei 4, 2009 om 12:18 pm

    hahaha geweldig artikel, moest er erg om lachen!

    Beantwoorden
  • 14. Hayat  |  mei 4, 2009 om 12:38 pm

    Geweldige rubriek 🙂 En omg die spermawenkbrauwen en die wortel, echt zo typisch sugababes haha.

    Beantwoorden
  • 15. Senna  |  mei 4, 2009 om 12:50 pm

    Haha, dit is echt een geweldige rubriek, hoe verzin je het? Ik heb werkelijk van begin tot eind in een deuk gelegen van alle foto’s en je tekst. Top!! Haha, ik kan met een gerust hart zeggen dat ik nooit doorgeslagen ben naar een bepaalde kant toe, thank goodness hoewel ik alles wel een keertje geprobeerd heb (e.g. kunst nagels, extensions, zonnebank). xx Senna

    Beantwoorden
  • 16. Joy  |  mei 4, 2009 om 1:17 pm

    Echt super leuke rubriek!

    Beantwoorden
  • 17. Janine  |  mei 4, 2009 om 2:13 pm

    whahaha geweldig artikel.
    En ik heb zo’n hekel aan neppe extensions, bah!

    Beantwoorden
  • 18. beautydreams  |  mei 4, 2009 om 2:15 pm

    haha die nagels!
    geweldig stukje
    zullen we linken?

    xx

    Beantwoorden
  • 19. Marlinda  |  mei 4, 2009 om 4:09 pm

    Leuke rubriek! Vol verwachting over de andere arikels binnen deze rubriek!

    Beantwoorden
  • 20. Marijke  |  mei 4, 2009 om 4:11 pm

    hihi! superleuk artikel! heb echt heel de tijd zitten lachen met de foto’s! 🙂

    Beantwoorden
  • 21. carla  |  mei 4, 2009 om 4:50 pm

    en dit is een combinatie van dat alles:

    [img]http://images.sugababes.nl/user_pics/1462/1462928_cb87a19ec1.jpg[/img]

    Beantwoorden
  • 22. Frauke  |  mei 4, 2009 om 4:56 pm

    Super nieuwe rubriek! En ieeuw die wenkbrauwen/nagels 😮
    xx Frauke

    Beantwoorden
  • 23. Frauke  |  mei 4, 2009 om 4:57 pm

    Ahja trouwens. Ik wil wel graag een keer een prentjes voor jou maken/je helpen zenne! Weet het te zeggen en tis oké 😉
    xx Frauke

    Beantwoorden
  • 24. Elien  |  mei 4, 2009 om 5:41 pm

    Leuke rubriek! Die lipstick en wortelkleur is echt fout 🙂

    Beantwoorden
  • 25. Astrid  |  mei 4, 2009 om 6:39 pm

    Haha heb je post net eens getoond aan mijn vriendje en het freakt hem idd allemaal out haha!
    Superleuke rubriek 🙂

    Beantwoorden
  • 26. steffi  |  mei 4, 2009 om 7:09 pm

    geweldig artikeltje :d

    Beantwoorden
  • 27. femke  |  mei 4, 2009 om 7:17 pm

    Leuke artikel! Je kunt alleen op die wortelfoto haar sugababes profiel lezen…

    Beantwoorden
  • 28. BeautyQueen  |  mei 4, 2009 om 7:53 pm

    Superleuke rubriek. Dit artikel vond ik ook heel leuk om te lezen.!

    Beantwoorden
  • 29. Karina  |  mei 4, 2009 om 9:34 pm

    Hahaha hoe kom je erop! Leuk artikel…

    Beantwoorden
  • 30. Rosa  |  mei 4, 2009 om 9:37 pm

    Wat een super rubriek!

    Beantwoorden
  • 31. Alice  |  mei 4, 2009 om 10:16 pm

    Hahaha, dit vind ik nou echt een hilarisch artikel, en heel erg waar! De foto’s erbij zijn helemaal geweldig.

    Beantwoorden
  • 32. eveline  |  mei 4, 2009 om 10:23 pm

    hahahahhahaha, die wortel!!

    Geweldig!

    Beantwoorden
  • 33. glamourista  |  mei 5, 2009 om 8:50 pm

    nog eens gelezen 😀 zo leuk :p
    blij dat ze zelf geen van deze dingen fout doet (of mensen zeggen t niet tegen mij :p)

    Beantwoorden
  • […] Lees ook 6 looks that freaks him out!(klik hier) […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


