Shoppen in Breda

mei 2, 2009 at 8:43 am 30 reacties

Ik ben gisteren gaan winkelen in Breda, en ik ben echt verliefd geworden op de winkel SPS Superstar. Wat een leuke winkel, bomvol vrouwelijke leuke jurkjes, tunieks, tops, rokjes en aan een best betaalbare prijs. Ik keek dan ook echt mijn ogen uit. Zo veel mooie spullen.  Kopen jullie hier ook wel eens?

Zelf heb ik van de Paradise African collectie het rechtse jurkje gekocht, heel erg soepel en zacht met een een leuke print, I love it. Heerlijk voor de zomer!

Dit zegt SPS Supserstar over de collecite:

“De inspiratie voor dit SUPERSTAR thema zijn de etnische- en Afrikaanse prints. De mix van dessins (Ikat en Savanne prints), de manier van afwerking en het gebruik van materialen geven dit thema een bijzondere look. Naast kralen en pailletten van hout, been en metaal worden er soepele en luchtige stoffen gebruikt. Veel van deze zwierige tops zijn wijdvallend en tegelijkertijd heel vrouwelijk. Ook wordt er crochet en borduur in dit SUPERSTAR thema verwerkt. Het kleurenpalet doet Afrikaans aan: coffee, latte, mocca en ecru met als oranje accent tangerine. Een zomers thema vol verrassingen in kleur, dessins en verwerking.”

Daarnaast hing er in de winkel ook nog een andere collectie, namelijk de Tropical Summer collectie. Waar de andere eerder sober en naturel tinten waren, is deze uitbundig en vrolijk. Voor ieders wat wils zeker.

Dit zegt SPS Superstar over de Tropical Summer Collectie:

Een zomerse tropical mix, geïnspireerd op Zuid-Amerika en een exotisch gevoel, wordt met dit SUPERSTAR thema weergegeven. Het kleurgebruik is als een cocktail: bougainville, fuchsia, ivy, green, taupe, ecru, tangerine en zwart. Fleurige en vrolijke bloemenprints voeren de boventoon. Naast kleine bloemprints zijn er grote dessins aanwezig en ook de paisley print ontbreekt niet.
De vertaling van dit SUPERSTAR thema is vooral te zien in zomerse jurkjes, al dan niet in vlindervorm, en elegante tuniekvormen. Het gebruik van meerdere dessins in tops met kleurige stenen als detail maken dit thema heel bijzonder.”

Too bad dat deze winkel geen webshop heeft, alhoewel ik zou me blauw kopen vrees ik 🙂

Verder ontdekte ik ook de DEPT winkel, weer een echt succes! Wat een leuke spullen, zo net dat ietsje anders. Hiervan heb ik een lange zwarte omslagcardigan gekocht, ééntje die je makkelijk over een jurkje kan dragen. En verder nog 1 jurkje van Dept, een zwart met paars.

Wel vond ik de “ooh zo bekende Invito tas”, een beetje tegenslagen in het echt, hij leek zo klein. De Sephora vond ik ook eerder aan de kleine kant, en heb ik dan ook even snel rond gekeken.

Met een mooie buit, een lege portemonnee maar een voldaan gevoel keerde ik terug huiswaarts. Mijn conclussie: Must shop more in Breda, vooral SPS en Dept hebben een zware indruk op me nagelaten 🙂

Foto’s van dit, volgen later natuurlijk 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Meet their match Lipsmacker Tropical Punch

30 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  mei 2, 2009 om 8:53 am

    Die tropical summer collectie ziet er cool uit!

    Beantwoorden
  • 2. Jeske  |  mei 2, 2009 om 8:58 am

    Ooh ik wil ook weer naar Breda binnenkort, daar heb zoooo veel leuke winkels:D!

    Beantwoorden
  • 3. Joëlle  |  mei 2, 2009 om 9:12 am

    Ahh jammer dat ik je niet gezien heb gisteren!

    Beantwoorden
  • 4. Ivy  |  mei 2, 2009 om 9:13 am

    Ik vind vooral de tropical collectie leuk. Ik hou wel van kleurtjes, zeker in de zomer.
    (ik vond het trouwens grappig om mijn naam te zien verschijnen in het artikel, het gebeurt niet vaak dat dit bij de kleuren van kledij vermeld wordt :p)

    Jammer dat de sephora zo klein was, hopelijk komt deze keten ook snel richting Belgie!

    Beantwoorden
  • 5. Renee  |  mei 2, 2009 om 10:56 am

    SPS is echt een SUPER winkel!!!! ik ga speciaal daarvoor vaak naar maastricht, en ik vind er altijd wel iets speciaals, en de kwaliteit is ook echt geweldig het gaat echt jaren mee 🙂 ook al is het dan al lang weer uit de mode;)

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 1:13 pm

      Echt eh, ik sluit me er volledig bij aan! Ik word lid van de SPS-club 🙂
      En de prijs valt echt nog super goed mee.

      Haha en de mode daar zien we lekker niet naar.

      Beantwoorden
  • 7. Floor  |  mei 2, 2009 om 1:04 pm

    Haha ik woon in breda,veel schoenenwinkels hebben wij he:P

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 1:15 pm

      En toch heb ik geen schoenen gekocht, gek eh!

      Beantwoorden
  • 9. Sarina  |  mei 2, 2009 om 1:35 pm

    whaaaaa, die collecties van SPS zijn echt te mooi 😀
    ik ben heel erg benieuwd naar de foto’s!

    Beantwoorden
  • 10. Kim  |  mei 2, 2009 om 2:07 pm

    Breda is idd een leuke shopstad en die collecties zijn supermooi.

    Beantwoorden
  • 11. Ellen  |  mei 2, 2009 om 2:51 pm

    ik heb je jammer genoeg niet gezien 😦
    ohja, ik ben nieuw hier en volg sinds gister je blog 🙂

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:24 pm

      Er was dan ook zoveel volk. Welkom op de site Ellen, zeker blijven terugkomen!

      Beantwoorden
  • 13. Kellyy  |  mei 2, 2009 om 3:07 pm

    Leuke dingen zeg van de SPS, wij hebben er hier ook 1 en kom dr ook best vaak!
    DEPT heeft ook erg leuke dingen trouwens 🙂

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:23 pm

      Ik wou dat ik er ook ééntje in de buurt had, DEPT is ook super tof, maar de prijzen zijn wel iets duurder als bij SPS.

      Beantwoorden
  • 15. Jelisha  |  mei 2, 2009 om 3:36 pm

    Ik was gisteren ook in Breda! Grappig!

    Ja , dat is echt zo’n leuke winkel … moet er snel eentje van komen in Antwerpen !

    Beantwoorden
    • 16. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:22 pm

      Ooh ja laten we hopen van wel!
      Er waren redelijk veel Belgen in Breda 🙂
      En wat heb jij gekocht?

      Beantwoorden
  • 17. Mri.  |  mei 2, 2009 om 5:11 pm

    SPS is echt een WOW winkel haha 🙂 in Maastricht zijn er zelfs twee! Mooi tuniekje wat je hebt gekocht trouwens.

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:20 pm

      2? Oh next shoptrip is naar Maastricht!

      Beantwoorden
      • 19. Mri.  |  mei 2, 2009 om 7:12 pm

        Ja je moet echt eens naar Maastricht 🙂 Vond er altijd zo veel maar ehm ben teveel geweest waardoor ik telkens dezelfde collecties zag en mijn goesting er gewoon niet meer vond. Dus ff wachten nu 🙂

        Beantwoorden
  • 20. Evelien  |  mei 2, 2009 om 5:29 pm

    Normaal houd ik niet van SPS, loop de winkel vaak straal voorbij, kom er enkel een keer binnen en ben dan gelijk weer weg, maar deze collectie ziet er mooi uit, misschien toch maar keertje beter kijken. 😀

    Beantwoorden
  • 21. Lucie  |  mei 2, 2009 om 5:30 pm

    DEPT is echt een geweldig merk! Ik ben er gek op. SPS heeft soms wel iets leuks, maar meestal vind ik het nét niet en een beetje ordi.. 😦

    Beantwoorden
  • 22. Shohoda  |  mei 2, 2009 om 5:48 pm

    Sowieso is Breda een geweldige stad! Ik heb er 2,5 jaar gewoond, nu helaas niet meer.

    Beantwoorden
  • 23. Hayat  |  mei 2, 2009 om 5:52 pm

    Wauw, op die tweede foto dat beige-achtige tuniekje!

    Beantwoorden
  • 24. liesbeth van der Maas  |  mei 2, 2009 om 6:21 pm

    sps is echt mijn favo winkel! Ik werk er ook vandaar haha 🙂
    ik heb hetzelfde jurkje als jou denk ik evi, jij hebt die beige/bruine met de bloemen (african flower heet ie
    hij is heel mooi 🙂

    Beantwoorden
  • 25. Senna  |  mei 2, 2009 om 8:05 pm

    In Utrecht hebben we ook 2 SPS winkels. Ik kocht er vroeger best vaak jurkjes etc maar kom tegenwoordig niet zo heel vaak in de stad meer. Mijn bestellingen gaan steds vaker online, best jammer omdat je hierdoor toch een hoop leuke dingen mist 😦

    Beantwoorden
  • 26. Suzanne  |  mei 3, 2009 om 4:15 pm

    Mooi dat je het naar je zin hebt gehad in Breda, ik woon daar en moest afgelopen vrijdag ook werken in de stad 🙂

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  mei 3, 2009 om 4:18 pm

      Het was er druk eh? Waar werk je?

      Beantwoorden
      • 28. Suzanne  |  mei 4, 2009 om 7:16 pm

        Bij dolcis, een schoenenzaak. Nou het was niet eens zo heel druk! 1 mei staat bij ons dus bekend als ‘belgendag’ en dan is het normaal in de winkel echt stervens druk, maar dit jaar viel het erg tegen! zijn zelfs 2 collega’s eerder naar huis gegaan.
        Ik shop zelf graag in Antwerpen, wel grappig dat Nederlanders graag naar Belgie gaan en Belgen naar Nederland 😉
        Ik ben morgen weer in Antwerpen te vinden!

        Beantwoorden
  • 29. liesbeth van der Maas  |  mei 5, 2009 om 8:47 pm

    hey evi ik kwam vandaag op mijn werk en vertelde wat jij had geschreven over sps tegen mijn filiaalmanager. en terwijl ik praat sla ik ons personeels blad open en staat jou site/artikel over een heel bladzijde erin 🙂 echt ik vond het zo leuk om te zien dat ik het ven wou melden

    dus reclame voor je site bij sps meiden 😛

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 5, 2009 om 9:50 pm

      Wat echt?
      Hunk, wat raar seg. Heb je een foto van je personeelsblad nu ben ik natuurlijk super benieuwd!!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


