Meet their match

mei 2, 2009 at 8:36 am 11 reacties

Deze week starte er een nieuw programma van Trinny and Susannah op Vitaya (op de Nederlandse zenders weet ik niet of ze het afspelen?), “Meet their match”.

 

In Meet their match, gaat het om zelfverzekerde bimbo’s, oubollige plattelandsdames en overdreven hondenliefhebsters, met andere woorden vrouwen die er een wel erg aparte kledingstijl op na houden. Grappig aan dit seizoen is dat in plaats van alle vorige keren, deze vrouwen heel zelfzeker zijn, en hun kledingsstijl echt geweldig vinden.

Verder duiken de stijlgoeroe’s ook een dag in het leven van deze extravagante vrouwen.

In de eerste aflevering maken we kennis met de ergste nachtmerrie van Trinny en Susannah: negen zelfzekere bimbo’s die gek zijn op korte plooirokken, diepe decolletés, glittertopjes, valse nagels, zelfbruiner en tonnen make-up. De twee fashionista’s worden meegesleurd in een wereld van nachtclubs, lederen outfits, netkousen, zebramotiefjes,enz. Maar zien deze vrouwen er net niet ouder uit dan ze werkelijk zijn door hun jonge kledingstijl?

In aflevering twee komen we in een totaal andere wereld terecht: de wereld van de vrome, bijna heilige plattelandsdames. Geen blote buiken en billen dus deze keer, maar leerkrachten en de vrouw van de dominee in bloemenjurken, lange rokken, mantelpakjes, dichtgesnoerde hemden en patchworkjasjes.

Het klinkt weer als een geweldig seizoen!

Nog een leuk nieuwsje is dat Trinny and Susannah op 6 mei in Antwerpen zijn, en natuurlijk ga ik hier naar toe! Ik hoop een stukje te kunnen filmen.

(Bron Vitaya)

PS: Morgen post ik een nieuw filmpje, heb het de afgelopen dagen een beetje drukker gehad als normaal vandaag de weinige artikels, maar ik ben zeker dat jullie dat wel begrijpen 🙂

Entry filed under: Fashion, Movie.

Eyeko terugbetaling Shoppen in Breda

11 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  mei 2, 2009 om 8:52 am

    Ahh zo cool, ik ga zeker eens kijken 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Elien  |  mei 2, 2009 om 9:53 am

    I love Trinny & Susannah! Ik kijk er altijd naar 😀
    Ben erg benieuwd naar dit seizoen, het belooft weer super te worden! Jammer dat ik niet naar Antwerpen kan die dag, het ging zeker leuk geweest zijn 😦
    Maar zie wel dat je op tijd bent, want er gaan zo’n 7000 mensen komen en er kunnen er maar 1500 binnen in de stadsfeestzaal heb ik ergens gelezen…

    Beantwoorden
  • 3. Kim  |  mei 2, 2009 om 2:05 pm

    OMG, die bimbo’s waren er echt over! Vond het ook grappig dat Susannah het allemaal best wel leuk vond. Heb eigenlijk niet gezien wat ze er uiteindelijk van gemaakt hebben, mijn vriend vond het welletjes na het eerste deel 🙂

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:25 pm

      Mijn vriend vond het ook genoeg na één deel, heb de rest dan ook moeten opnemen. Thank god voor digitale tv 🙂

      Beantwoorden
  • 5. Sarah  |  mei 2, 2009 om 4:16 pm

    Het eindresultaat was echt super! Ik vond er zelfs nog leuke kleren tussen zitten voor mijzelf! 😀

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:21 pm

      Ik vond een aantal niet echt zo geslaagd, zo vond ik die dikke zwarte damen, nog altijd een beetje trashy. En die met die F-cup ook, maar dat lag aan die enorme borsten 🙂

      Beantwoorden
  • 7. Mri.  |  mei 2, 2009 om 5:14 pm

    Ah op dit artikel was ik aan het wachten haha 🙂 Hoop ook dat je iets kan filmen aangezien ik super graag wil gaan maar niemand vind die met me mee wil omdat ze TxS niet geweldig vinden 😮

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 5:20 pm

      Nou dan ga je toch lekker alleen, tussen zo’n hoop massa ziet toch niemand dat 🙂

      Beantwoorden
  • 9. Mri.  |  mei 2, 2009 om 7:09 pm

    Als het niet (ver) in A’pen zou zijn, zou ik het nog doen ook maar nu pas ik toch hoor :d

    Beantwoorden
  • 10. Marijke  |  mei 2, 2009 om 7:24 pm

    ik moet werken, maar ben al benieuwd naar je verslagje! 🙂

    Beantwoorden
  • 11. Senna  |  mei 2, 2009 om 8:08 pm

    Trinny and Susannah ken ik van de Oprah Show en vind ze echt geweldig hoewel ze niet erg tactvol zijn naar mensen toe. Ik bedoel het is een ding als je jezelf opgeeft om door deze dames onder handen genomen te worden, maar bij de Oprah show gaan ze gewoon de straat op en spreken ze mensen aan op hun minpunten, best gênant lijkt me dat. Volgens mij zenden ze deze uitzendingen niet uit in Nederland of ik moet me vergissen?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


