Eyeko terugbetaling

mei 1, 2009 at 6:41 am 53 reacties

Hey meiden!

Ik heb zojuist de eerst terugbetaling van Eyeko ontvangen, en zoals ik had beloofd gaat dit geld rechtstreeks naar jullie terug! En dit in de vorm van een winactie, leuk toch.

Het bedrag is misschien niet gigantisch groot, maar het is toch al iets 🙂

In onze winpot zit momenteel 14€, als je dit uitrekent is er in totaal voor maar liefst 100€ door jullie gekocht bij Eyeko. En dan klinkt het ineens wel veel eh 🙂 (de commissie is namelijk 15% van het totale bedrag dat er gekocht is geweest).

Nu ben ik wel benieuwd van wat jullie een leuke prijs willen. Hierbij dus een poll, vergeet zeker niet te stemmen! Je kan ook op andere kiezen, moest jouw winkel er niet tussen staan. Laat dan wel even in de comments weten wat je dan juist bedoelt met andere, anders ben ik nog niet veel verder eh 🙂

Dus wil jij ook iets leuks bestellen van Eyeko, gebruik dan aub mijn code: E1377. Hierdoor krijgen jullie er een graties goodie bij en met het geld dat ik er van verdien, kan ik nieuwe winacties houden!

Entry filed under: Uncategorized.

De Zomervakantie Meet their match

53 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  mei 1, 2009 om 8:02 am

    Ik heb voor WnW gestemd, omdat je daar goede kwaliteit voor een lage prijs hebt 🙂

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  mei 1, 2009 om 8:49 am

    Ik voor MAC maar zijn allemaal leuke winacties 😀

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 1, 2009 om 9:08 am

    Ik vind ze allemaal leuk!

    Beantwoorden
  • 4. nesrine  |  mei 1, 2009 om 9:29 am

    ik heb ook voor Mac gestemd

    Beantwoorden
  • 5. Shohoda  |  mei 1, 2009 om 10:34 am

    Ik heb voor de Secret Garden gestemd! Omdat dat ‘luxe’ dingetjes zijn die super leuk zijn om te winnen maar die ik niet zo snel zomaar voor mezelf koop. (hoezo nederlander ;))

    En omdat ik al heel lang iets wil proberen haha!

    Beantwoorden
  • 6. Astrid  |  mei 1, 2009 om 10:39 am

    Ik heb voor Lush gestemd hehe 🙂 maar eigenlijk is alles leuk om te winnen he.

    Beantwoorden
  • 7. Rebecca  |  mei 1, 2009 om 10:57 am

    Ik heb voor Lush gestemd =D
    wij hebben het zelf niet in Lelystad en mag ook niet bestellen

    dus ik hooop dat het lush word 😀

    Beantwoorden
  • 8. Lucie  |  mei 1, 2009 om 11:30 am

    Ik vind het echt lief van je Evi! Ik heb zelf oo Aliceandjohavesentials gestemd!

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:30 pm

      Echt een leuke shop eh! Ze hebben zoveel leuke merken.

      Beantwoorden
  • 10. Loïs  |  mei 1, 2009 om 11:51 am

    Ik stemde op MAC Maar Wet ’n Wild is mijn tweede keus, mjaa je kan maar 1 keer stemmen

    Beantwoorden
  • 11. romyyy  |  mei 1, 2009 om 12:00 pm

    Ik heb gestemd voor Mac. Maar het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Het is al super tof dat je al een winactie doet Evi!

    xx Romy

    Beantwoorden
  • 12. Benthe  |  mei 1, 2009 om 12:39 pm

    Ik kon niet kiezen dus heb mijn muis erboven gehouden, ogen dicht gedaan en op een neer gedaan met mijn muis en het was WnW gewordeb 😛

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:29 pm

      Haha dat vind ik de beste methode van kiezen se!

      Beantwoorden
  • 14. Miss_Sofie  |  mei 1, 2009 om 1:10 pm

    Leuk dat je dit doet!

    Andere websites houden het bedrag mooi voor hunzelf 😉

    Elke winactie is voor mij wel een leuk initiatief!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:29 pm

      Heb ik weer pech se 🙂
      Nee nee ik vind het leuker om weg te geven!

      Beantwoorden
  • 16. Ingrid  |  mei 1, 2009 om 1:23 pm

    Heel lief dat je dit doet! Want je hoeft het immers niet te doen. Ik heb voor Mac gekozen, omdat die hier in het noorden van Nederland nauwelijks (niet) verkrijgbaar zijn in de winkels

    Beantwoorden
  • 17. ais  |  mei 1, 2009 om 1:28 pm

    suuperleuk evi! ik heb voor mac gestemd : )

    Beantwoorden
  • 18. Ivy  |  mei 1, 2009 om 1:50 pm

    Lief van je dat je het geld houdt voor win-acties!

    Beantwoorden
  • 19. Elien  |  mei 1, 2009 om 3:17 pm

    Wat lief dat je het geld dat je krijgt in winacties steekt! 🙂
    Bedankt Evi! 🙂

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:27 pm

      Zo krijgen jullie je deel mooi terug, en is ook een leuke actie zo.

      Beantwoorden
  • 21. Elien  |  mei 1, 2009 om 3:17 pm

    O ja, ik heb voor MAC gestemd omdat dat in mijn buurt niet te vinden is en dat toch erg goede kwaliteit is 🙂 En omdat het wat te duur is om anders te kopen!

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:27 pm

      Nu nog hopen dat je wint eh!

      Beantwoorden
  • 23. amy  |  mei 1, 2009 om 3:37 pm

    IK KAN NIET KIEZEN!

    Mac, TSG, LUSH, WET N WILD.

    Whoeaa i want them all 😉 !

    Beantwoorden
  • 24. Dhini  |  mei 1, 2009 om 4:40 pm

    Voor MAC want Ik heb nog nooit hebben 😉

    Beantwoorden
  • 25. Tessa  |  mei 1, 2009 om 5:06 pm

    haha je had Mac er niet moeten tussenzetten :p

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:26 pm

      Idd, niet echt snugger!

      Beantwoorden
  • 27. Reneé  |  mei 1, 2009 om 5:12 pm

    Eerlijk gezegt hoef ik niet perse te weten dat je geld ervoor krijgt… :$ Maarja wel leuk dat je een winactie houd.

    Beantwoorden
    • 28. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 7:56 pm

      Ik had het op voorhand belooft dat ik het geld ging terug geven, dus lijkt het me wel fijn dat iedereen het bedrag weet.

      Beantwoorden
  • 29. MvrtjKelly  |  mei 1, 2009 om 5:36 pm

    Ik heb voor WnW gestemd, omdat dat bijna overal in Nederland uit het assortiment gaat! En van Mac zou je dan maar 1 product kunnen kopen van de 14 euro..

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:25 pm

      Idd had het er eigenlijk beter niet bij gezet bij nader inzicht 🙂

      Beantwoorden
  • 31. Marijke  |  mei 1, 2009 om 5:41 pm

    zo leuk dat je dit doet! ben benieuwd welke webshop het gaat worden! ik heb gestemd op tps..

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:24 pm

      Ik ben ook benieuwd!

      Beantwoorden
  • 33. Sarah  |  mei 1, 2009 om 5:47 pm

    Ik heb gekozen voor TPS ; het is eens iets anders dan MAC!

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:24 pm

      Ja en voor 14€ kan je een heel setje weggeven!

      Beantwoorden
  • 35. Floor  |  mei 1, 2009 om 6:29 pm

    MAC,geeft zo’n luxe gevoel!(L)

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:23 pm

      Dat is wel een feit, helaas voor 14€ heb je niet zo heel veel eh 🙂

      Beantwoorden
  • 37. Sharise  |  mei 1, 2009 om 7:21 pm

    Ik heb voor mac gestemd, omdat het gewoon een super merk is!
    Leuk dat je win acties doet 🙂

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:22 pm

      Winacties zijn altijd leuk eh 🙂

      Beantwoorden
  • 39. Dorien  |  mei 1, 2009 om 8:45 pm

    Ik heb op the secret garden gestemd
    maar misschien
    is opi
    ook wel leuk

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 10:38 am

      OPI was idd ook een hele leuke keuze geweest! Mss iets voor de volgende keer.

      Beantwoorden
  • 41. Hayat  |  mei 1, 2009 om 9:00 pm

    Ik heb op TPS gestemd 🙂

    Beantwoorden
  • 42. Losanne  |  mei 1, 2009 om 9:05 pm

    Oeh, wat leuk!

    Ik heb op TSG gestemd, want tja, MAC is natuulrijk ook super, maar wat kun je nou voor 14 van mac krijgen, 1 dingetje 🙂

    Heb ik liever wat maskertjes ofzo! Echt heel leuk trouwens

    Beantwoorden
    • 43. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 10:39 am

      Ja dat is wel waar, met MAC zal het maar 1 ding zijn, terwijl het anders meerdere waren. Aah volgende keer iets anders eh!

      Beantwoorden
  • 44. Vera Camilla  |  mei 1, 2009 om 10:09 pm

    Evi, ik vind het eerlijk waar echt super dat je dit doet! Je bent zo eerlijk, heerlijk! Op andere sites las je ook over die code alleen werd er dan niet bij gezegt dat ze er mee verdienen, ik zeg niet dat het verkeerd is, maar het voelt toch een beetje sneaky ofzo? Jij zei het gewoon! zo eerlijk. En dat je het dan ook nog voor winacties gebruikt. echt waar ik vind het super goed. Ik denk dat daarom veel mensen je ook zo waarderen en je site helemaal super vinden, je bent gou deerlijk en gewoon echt heel erg lief!

    Beantwoorden
    • 45. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 10:40 am

      Ooh Vera, wat een lief berichtje!
      Je maakt mijn dag gewoon al helemaal goed!

      Beantwoorden
  • 46. assiepoester  |  mei 1, 2009 om 10:21 pm

    mac mac mac mac

    Beantwoorden
  • 47. romyyy  |  mei 1, 2009 om 10:34 pm

    Misschien is GOSH ook een leuk merk om iets van weg te geven.

    xx Romy

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  mei 2, 2009 om 10:42 am

      Gosh is idd ook een goed idd.

      Beantwoorden
  • 49. Jeske  |  mei 1, 2009 om 11:30 pm

    Moeilijk kiezen, toch maar W&W omdat dat niet zo duur is en je dus een wat groter pakketje of evt. meerdere dingen zou kunnen weggeven, 14 euro is namelijk nogal weinig voor bij MAC wat te nemen enzo.

    Beantwoorden
  • 50. Senna  |  mei 2, 2009 om 7:15 am

    Leuk en erg ‘democratisch’ dat je het op deze manier doet 😉
    Mijn keuze gaat naar TPS en SG omdat ik daar nog niets van geprobeerd heb en het bedrag te laag is voor MAC. x Senna

    Beantwoorden
  • 51. elke  |  mei 2, 2009 om 11:32 pm

    mss mscuppycakes, daar wil ik nl gaan bestellen haha :’)

    Beantwoorden
  • 52. Maria  |  mei 3, 2009 om 4:22 pm

    Ze zijn allemaal leuk

    Beantwoorden
  • 53. Mikki  |  mei 3, 2009 om 5:27 pm

    MAC… lijkt me duidelijk hahaha!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


