De Zomervakantie

mei 1, 2009 at 6:39 am 13 reacties

De zomervakantie komt er bijna aan, na lang over een weer discussiëren zijn we er eindelijk uit wat we gaan doen.

Ook dit jaar kozen we niet voor een typische zon/zee en strand vakantie. Maar voor een meer actieve vakantie, omdat het ons vorig jaar zo goed bevallen is.

We beginnen met een weekje Oosterijk. Hier gaan we ons helemaal laten gaan in de bergsporten. Allé sporten, ik zal nog wel terplekke zien wat het wordt 🙂

Mijn vriend heeft zijn zinnen al helemaal gezet op Raften, Parasailing, Via Ferrata, enz. Het is erg fijn om samen te wandelen of te sporten ten eerste het is goed voor je lijn. Verder kan je eens echt genieten van de prachtige natuur. En heb je tijd om eens te goei met elkaar te praten.

Wel hebben we gekozen voor een hotel met zwembad, wat niet zo eenvoudig te vinden is in de bergen. Het is dan ook nog al een groot hotel geworden, hopelijk valt dit allemaal goed mee.

Zelf ben ik heel benieuwd naar de Oosterijkse keuken, ik hoop niet al te hard op boerenkeuken want daar ben ik niet zo zot van 🙂 .

Vervolgens trekken we door naar Italië, naar het pitoresk plekje Monterrigioni. Hier zijn we vorig jaar ook geweest. Het is de ideale uitvalbasis om Toscanië verder te verkennen. Het hotel was echt geweldig, dus daarom keren we graag terug.

Om de vakantie af te sluiten brengen we onze laatste 4 dagen door in Levanto, een kustdorpje in een natuurgebied aan de kunst. Een ongeloofelijke mooie omgeving. Hier zijn we vorig jaar ook al geweest, maar dit jaar kozen we voor een ander hotel.

 

Zo dit wordt mijn reis dit jaar, ik kan niet wachten om te vertrekken. Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jij gaat doen in de vakantie? Please tell me in the coments.

 

Voor mijn reisverslag van vorig jaar klik hier.

Entry filed under: Persoonlijk. Tags: .

De leukste zomerschoenen bij H&m Eyeko terugbetaling

13 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  mei 1, 2009 om 7:10 am

    Wij gaan(m’n ouders, broers en ik) naar Fuerteventura op de Canarische eilanden 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Anna  |  mei 1, 2009 om 7:33 am

    goedemorgen Evi..
    leuk joh 🙂
    Ik ga niet meer weg waarschijnlijk ben al 12 dagen naar Gran Canaria geweest 🙂
    Heel veel plezier alvast

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  mei 1, 2009 om 9:07 am

    Zoo ziet er luxe uit zeg 😉
    Ik ga met mn zusje 5 dagen (shoppen!) in Barcelona!
    Helemaal zin in 🙂

    Beantwoorden
  • 4. nesrine  |  mei 1, 2009 om 9:28 am

    wow je vakantie ziet er leuk uit.
    Ik ga heel deze zomer doorbrengen in Marokko ik kijk er echt naar uit :p lekker bruin worden enz…

    Beantwoorden
  • 5. Lucie  |  mei 1, 2009 om 11:28 am

    Klinkt als een hele leuke vakantie Evi! 🙂

    Ik ga dit jaar in de zomer alleen een week duiken. Ga binnenkort namelijk al naar Istanbul, dit jaar ook nog naar Londen en ben een paar maanden terug naar Barcelona en Noorwegen geweest “:P

    Allemaal korte vakanties i.p.v. 1 lange, is ook wel heel leuk!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:31 pm

      Dat lijkt me super fijn zo’n aantal korte vakanties, en duiken is zoo cool.

      Beantwoorden
  • 7. Lucy  |  mei 1, 2009 om 11:33 am

    Wow ziet er echt super mooi uit allemaal zeg 🙂 Veel plezier alvast!
    Ik ga helaas nergens heen dit jaar… Mn ouders gaan met mn 2 kleine zusjes naar Limburg maar daar had ik geen zin in.

    Beantwoorden
  • 8. Benthe  |  mei 1, 2009 om 12:36 pm

    We still don’t know. Waarschijnlijk dichtbij, dus naar België of Duitseland ofso

    Beantwoorden
  • 9. Sarina  |  mei 1, 2009 om 3:26 pm

    jou vakantie lijkt me echt zoooo leuk 🙂
    ik en mijn vriend gaan op citytrip naar lissabon omdat we niet zoveel tijd hebben om langer weg te gaan, hopelijk volgend jaar beter 🙂
    X

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:26 pm

      Lissabon lijkt me ook erg leuk!

      Beantwoorden
  • 11. Senna  |  mei 2, 2009 om 7:10 am

    Dat ziet er geweldig uit! Je zou een dergelijke luxe (zwembad!) in de bergen niet zo snel verwachten. Wanneer ik aan Oostenrijk denk krijg ik meer van die Heidi taferelen in mijn hoofd. Dit ziet er echt geweldig uit! Mijn plannen voor dit jaar liggen nog niet vast maar ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Florida. xx

    Beantwoorden
  • 12. Cynthia  |  mei 3, 2009 om 9:43 pm

    Hoi, Als eerste: je hebt een erg leuke site, ik vind het heel leuk om hier af en toe eens te komen kijken!

    Ten tweede: die vakantie lijkt me erg leuk… Wat ik wilde vragen: Gaan jullie dan met de auto? En hoeveel kost zoiets nu eigenlijk? (Half pension? vol pension?) Want het lijkt me enorm interessant om zo een aantal plekken te gaan bezoeken!

    Groetjes

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 4, 2009 om 7:55 am

      Wij gaan idd met de auto, met het vliegtuis is nog al onhandig, als je daat meerdere plaatsen wilt bezoeken.
      Ook hebben wij gekozen voor half pensioen, op hoop van goede zegen dat het eten wat meevalt 🙂
      Vorig jaar hebben we dat niet gedaan, en we zijn steeds zeer goed gaan eten, maar het was wel een pak duurder.

      In Oosterijk krijg je voor een halfpensioen, eigenlijk een vol pensioen, aangezien je een lunch krijgt om mee te nemen op dagtocht ofzo.

      In totaal betalen wij voor 2 personen voor 2 weken, ongeveer een 3100€. Omgerekend is dit dus 775€ per persoon per week.
      Wel hebben wij in Oosterijk een juniorsuite genomen, en in Italië een gewone kamer, dus je kan het nog iets goedkoper doen.

      Hopelijk heb ik je hier mee geholpen, en anders mail je me maar!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


