De leukste zomerschoenen bij H&m

mei 1, 2009 at 6:38 am 18 reacties

De zomer komt steeds dichterbij, tijd om die winterse boots aan de kant te schuiven en op zoek te gaan naar leuke zomerschoenen. Zelf kan ik hier echt niet zo veel geld aan uit geven. Want echt elk seizoen zijn mijn schoenen versleten, hoe duur of goedkoop ze ook waren.

Vandaar dat ik qua schoenen aan budget shoppen doe, gelukkig vind je heel veel leuke schoenen aan lage prijzen. H&m heeft wel wat leuks dit jaar.

Paarse teenslippers met een hip steentje van voor, en dit voor slechts 14,90€

Koraalkleurige slippers met een gouden ring lijkt me echt super mooi voor onder je jeans. Voor 9,90 bij H&m.

Deze pump is denk ik de meest gedraagde schoen van België en Nederland. Zowel in het beige als in het koraal vind ik hem mooi, maar de hak is te hoog voor mij. Voor  29,90 bij H&m.

Blauwe satijne flatjes, lekker comfy. Voor 12,90€ bij H&m.

 

Hebben jullie nog tips voor goedkope lekker schoenen? Zelf shop ik graag bij Newlook voor schoenen.

Entry filed under: Uncategorized.

Look of the day De Zomervakantie

18 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  mei 1, 2009 om 8:04 am

    Hey Evi!
    Cute exemplaartjes. Bij mij komt elk paar schoenen ongeveer van een andere winkel, vaak draag ik schoenen die je minder vaak vind/ziet maar wel heel leuk zijn 🙂 En o, die koraalkleurige pumps zijn zo lovely! Jammer genoeg té hoog voor mij, anders had ik ze al lang gekocht. Ik zou alleen twijfelen: koraal of beige? Ach, ik ga er mijn hoofd niet over breken want ik koop ze toch niet 😉
    Liefs,
    Frauke

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  mei 1, 2009 om 8:49 am

    oh ziet er leuk uit die schoenen 😀

    Beantwoorden
  • 3. Sarah  |  mei 1, 2009 om 8:52 am

    Die paarse sandaaltjes vind ik echt geweldig mooi!

    Als ik voor goedkope schoenen ga, is het meestal Schoenenreus.. Goedkoop maar best wel comfortabel! Mama wou me eerst ook niet geloven en nu heeft ze ook een paar ze vindt ze geweldig!

    Beantwoorden
  • 4. Kellyy  |  mei 1, 2009 om 9:06 am

    Die paarse heb ik!
    Zijn echt heel leuk en zitten super!

    Beantwoorden
  • 5. Evelien  |  mei 1, 2009 om 9:11 am

    Voor schoenen ga ik ook regelmatig naar de NewLook. Daar hebben ze lekker van die hoge 🙂
    En de kleding vind ik er ook wel leuk. Een beetje speciaal.
    I ❤ NewLook

    Beantwoorden
  • 6. nesrine  |  mei 1, 2009 om 9:25 am

    die paarse vind ik het mooist
    trouwens ik shop ook altijd mijn schoenen bij newlook 😉

    Beantwoorden
  • 7. Shohoda  |  mei 1, 2009 om 11:36 am

    Wauw die koraal kleurige slippertjes zijn echt heel leuk!

    Ik koop mijn schoenen echt altijd op verschillende plaatsen trouwens

    Beantwoorden
  • 8. Benthe  |  mei 1, 2009 om 12:33 pm

    NICE!

    Beantwoorden
  • 9. Hayat  |  mei 1, 2009 om 1:53 pm

    Mooie schoenen!

    Beantwoorden
  • 10. Laura*  |  mei 1, 2009 om 2:43 pm

    oeeh leuk, ik denk dat ik die paarse en die koraalkleurige ga halen!! voor goedkope schoenen ga ik naar h&m, new look of de rue de brabant in brussel, allemaal marokkaanse en turkse winkeltjes met geweldige goedkope schoenen.

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:28 pm

      Laura you’re shopaddict 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Sharona  |  mei 1, 2009 om 3:07 pm

    Je kan ook wel eens bij de Schoenenreus, van Haren of Scapino kijken. Meestal hebbeb ze daar leuke schoenen en ze zijn lekker goedkoop! Ik koop daar ook meestal mijn schoenen 😉

    Beantwoorden
  • 13. Sarina  |  mei 1, 2009 om 3:31 pm

    ik zou ook zo graag nog eens naar de newlook gaan voor schoenen!
    jammer genoeg is er geen in gent en kom ik niet zo vaak in antwerpen of wijnegem

    Beantwoorden
  • 14. Tessa  |  mei 1, 2009 om 5:07 pm

    Oehh New Look die hebben soms echt geweldig mooie schoenen en heel goedkoop zonder er goedkoop uit te zien! ❤

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:25 pm

      Echt eh!

      Beantwoorden
  • 16. Mri.  |  mei 1, 2009 om 5:10 pm

    Leuke schoentjes 🙂 ! Ik haal mijn goedkope zomerschoenen altijd in Van Haren in Nederland. En wil het lukken dat ze hier in Hasselt dezelfde schoenen hebben voor 50€ terwijl je in Van Haren maar 20€ betaald dus ik doe meestal wel goeie koopkes daar 🙂

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:25 pm

      Goeie tip, ik zal daar ook eens zien!

      Beantwoorden
  • 18. Senna  |  mei 2, 2009 om 7:20 am

    Een goede tip? Ik ben ooit eens in een winkeltje in Antwerpen geweest (vlakbij het centrum) de allerlei schoenen verkochten van o.m. de Zara tegen dumpprijzen (denk aan prijzen tussen de 5 en 10 EUR). Mijn schoonzus komt van oorsprong uit Antwerpen en kende dit winkeltje toevallig. Ik zal haar eens vragen waar dit was. You never know, misschien dat ze weer een dergelijke lading hebben? x Senna

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

Archief


