Tickle Pink Scentsation

april 30, 2009 at 7:31 am 8 reacties

Tickele Pink Scentsation is een Amerikaanse webshop met heerlijke bad-, body producten en het belangerijkste heerlijke minimisters.

Mia de webmiss maakt alles lekker zelf, ze steekt er dan ook super veel tijd en liefde in. Zelf ben ik helemaal TPS verslaafd, alles ruikt dan ook zo lekker!

Voor Moederdag heeft Mia een leuke actie, namelijk gratis verzendkosten voor 24h op 10 mei!

WHohoe  en dat maakt ons blij, wel moet je je even lid maken van de facebookgroup om de promotiecode te weten te komen. Klik daarvoor hier.

Bovendien gaat er nog eens 10% van je bestelling naar het goede doel.

 

Veel shopplezier!

Entry filed under: Beauty.

Welikefashion Coastal Scents Smacks

8 reacties Add your own

  • 1. Valerie  |  april 30, 2009 om 8:47 am

    damn, heb ik net gisteren mijn supergrote bestelling geplaatst :). Ah, mss doe ik er op 10 mei gewoon nog eentje 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Hayat  |  april 30, 2009 om 3:21 pm

    Vet! Maar waar heb jij die lipbalms en perfume petite gevonden, zie ze nergens staan!

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  april 30, 2009 om 7:20 pm

      De lipbalm wordt jammer genoeg niet meer verkocht.
      De kleine parfum (15ml) dus, weet ik niet zeker.

      Beantwoorden
      • 4. Hayat  |  april 30, 2009 om 7:32 pm

        Oh, ik heb Mia even gemaild, en ze zei dat ze weer werden verkocht in de winter 🙂

        Beantwoorden
        • 5. lovetomakeup  |  april 30, 2009 om 9:17 pm

          Ooh goddank!
          Ze zijn gewoon zo hemels, de beste lipbalsem die er ooit is gemaakt!!

          Beantwoorden
  • 6. Dhini  |  april 30, 2009 om 6:53 pm

    Leuk!

    Beantwoorden
  • 7. Sarah  |  mei 1, 2009 om 10:52 am

    Ik ben lid geworden van de groep maar ik zie de promotiecode niet? 😦

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 8:31 pm

      Ze verschijnt pas op 9 mei, geen paniek dus 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


