Coastal Scents Smacks

april 30, 2009 at 7:32 am 10 reacties

Nieuw bij Coastal Scents, 24 verleidelijke lipglossen in lekkere vrolijke kleurtjes of eerder neutraal. Daarnaast kan je ook nog eens kiezen of je een megashine, super gloss shine, matte gloss.

Je kan hem apart dragen of over je lipstick, naar gelang je zelf wilt. Ik vind de verpakking er wel een klein beetje cheap uitzien. Maar ja dat zijn ze ook, een lipgloss kost 4,95$. Of je kan ze gewoon lekker allemaal tegelijkertijd kopen voor 89,95$.

Persoonlijk vind ik er een paar erg leuke kleuren tussen zitten, wanneer ik nog eens wat kwasten nodig heb, gaat er zeker een lipgloss in mijn winkelmandje belanden.

Hierbij enkele foto’s van hoe het er op je lippen uitziet, ik vind ze er wel sexy uitzien 🙂 De lipswatches zijn van Xsparkage. Kijk ook daar voor meer foto’s.

 

En nog enkele swatches van Tiffany.

 

 

 Bekijk ook even het filmpje van Tiffany voor een uitgebreide review:

Entry filed under: Uncategorized.

Tickle Pink Scentsation Look of the day

10 reacties Add your own

  • 1. Jelisha  |  april 30, 2009 om 8:10 am

    Leesha is een erg mooie meid enzo , maar op deze swatches zijn haar lippen wel érg vreemd XD

    Had deze glossjes al opgemerkt. zo mooi ❤
    Weet je of de verzendkosten naar BE hoog zijn ?

    Beantwoorden
  • 2. Kellyy  |  april 30, 2009 om 8:47 am

    Ja zitten echt hele mooie tussen zeg!

    Beantwoorden
  • 3. glamourista  |  april 30, 2009 om 1:17 pm

    oh, er zitten heel veel leuke tussen 😀

    Beantwoorden
  • 4. sofie  |  april 30, 2009 om 2:26 pm

    Flippin Hot is PERFECT!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  april 30, 2009 om 7:23 pm

      Die is echt wel knal roos eh 🙂
      Stiekem wil ik ze wel allemaal, maar dan ook heel stiekem eh!
      Maar wat ben je nu met zoveel glosjes, mijn NYX glosjes liggen hier ook nog met hopen.

      Beantwoorden
  • 6. steffi  |  april 30, 2009 om 6:47 pm

    ze zien er leuk uit 😀

    Beantwoorden
  • 7. Hayat  |  april 30, 2009 om 7:34 pm

    Zitten mooie tussen!

    Beantwoorden
  • 8. Senna  |  april 30, 2009 om 8:44 pm

    Charlotta, Oasis en Strut on nude er erg mooi uitzien. Maar net als jij heb ik voorlopig genoeg glosjes liggen. P.S. ben echt trots op je dat je je aan project 10 pan houd, betekent dit ook geen Rose Romance voor jou?
    x Senna

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  april 30, 2009 om 9:19 pm

      De no-buy skip ik wel een klein beetje eh 😉

      Beantwoorden
  • 10. glamourista  |  april 30, 2009 om 9:23 pm

    zeg, zou zo’n groot lipglosspalet niet iets voor ons beautyholics zijn? Dan heb je er veel in 1 keer, en neemt t niet veel plaat in

    allé, ik voel me over die paletten nooit schuldig eigenlijk 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


