Welikefashion

april 29, 2009 at 2:27 pm 13 reacties

 Welikefashion is een online webshop met super hippe kleren. Kleden gelijk de celebrities een mission imposible?

Niet bij Welikefashion, zij verkopen items die gespot zijn bij celebs of look a likes.

Daarnaast hebben zij een aantal hele leuke merken in huis. Ik heb er zelf al 1x besteld, en ben hier super content van, binnen 2 dagen had ik het in huis.

Welikefashion heeft weer wat lekkers in huis, kijk en geniet mee met mij:

Deze mooie sjaal met bloemen, staat zo op mijn Me-want lijst, ik vind hem echt geweldig, ik zou hem zo bestellen. Jammer genoeg is hij momenteel uitverkocht, ik heb wel al gemaild of ie opnieuw binnekomt, van zodra ik meer weet post ik het hier. Dit prachexemplaar kost 35€, en is een ideale sjaar voor in de zomer.

 

Dit korte leren jasje vind ik zo cool. Maar niet voor mij, bij mij zou het niet echt staan denk ik. Jammer genoeg kost echt leer wel wat geld, dit leren jasje  hangt voor 227 in jouw kast. Maar gelukkig is leer iets wat heel lang mee gaat. Een leuke investering in je garderobe dus. Ik ben zelf nog altijd op zoek naar het perfecte leren jasje.

Deze leuke Jersey kimino is een ideaal basis stuk  (57€) lekker voor op je skinny jeans of op een legging. Kan makkelijk overdag of ’s avonds worden gedragen.

Een super cute armbanden met allemaal roosjes, maakt je outfit helemaal compleet. Zelf twijfel ik nog een beetje door de kleur en de prijs (44,50€).

 Of hou jij meer van de safarie stijl, dan zijn deze zwart met gouden armbanden misschien wel iets voor jou. Met een paar armbanden is je outfit helemaal af. Voor deze bracelts van Friis & company betaal je 35€.

 

Deze fleurige roze jurk hangt al te schitteren in mijn dressing. Ik ben er echt verliefd op. Voor 85€ kan ie ook bij jou hangen.

 

Heb je iets leuks gezien of ben je gewoon lekker benieuwd naar meer van deze webshop, klik dan hier.

Entry filed under: Fashion. Tags: , .

Little Big Planet Tickle Pink Scentsation

13 reacties Add your own

  • 1. Jelisha  |  april 29, 2009 om 2:41 pm

    Supermooi! Vooral die armband … roosjes ❤

    Beantwoorden
  • 2. Kim  |  april 29, 2009 om 3:10 pm

    Die grijze kimino had ik ook al gespot… En dat leren jasje is echt supermooi! Wel veel geld maar goed, voor leer heb ik dat wel over.

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  april 29, 2009 om 3:17 pm

      Idd ik ben zelf al meer als een jaar op zoek naar het perfecte leren jasje, heb er echt wel wat voor over.
      De grijze kimino staat op mijn maybe lijstje, maar die sjaar, is zo’n grote liefde!!

      Beantwoorden
      • 4. Kim  |  april 29, 2009 om 3:51 pm

        Heb onlangs in Mango een leuk leren jasje gekocht, ze hebben het in zwart, cognac en donkerbruin. Echt supermooi maar denk niet dat het echt leer is, de prijs viel dan ook goed mee: 99€. Ik zag het er vorige week nog hangen…

        Beantwoorden
  • 5. Lina  |  april 29, 2009 om 3:31 pm

    Ik vind die armband met roosjes en die sjaal vooral heeeel mooi, maar echt een beetje prijzig. (De sjaal gaat nog wel, maar die armband… Is dat echt goud ofzo?) O.o

    Beantwoorden
  • 6. Manon  |  april 29, 2009 om 3:32 pm

    Die grijze kimono is echt heel mooi! Helaas alleen nog maar in maat S zag ik net 😦 En ik had nog een ander mooi shirtje gezien, maar die is uitverkocht, dus hopen dat ie nog binnen komt!

    Beantwoorden
  • 7. Jeske  |  april 29, 2009 om 3:35 pm

    Oef wel prijzig.

    Beantwoorden
  • 8. Sharona  |  april 29, 2009 om 5:19 pm

    Dat jasje vind ik leuk!

    Beantwoorden
  • 9. Jeske  |  april 29, 2009 om 5:45 pm

    WAUW! love dat leren jasje en die sjaal!

    Beantwoorden
  • 10. Mri.  |  april 29, 2009 om 5:49 pm

    Die sjaal, dat jasje en die kimono! Me want!

    Beantwoorden
  • 11. Senna  |  april 29, 2009 om 5:52 pm

    Weer een onlineshop die ik niet ken! Dat leren jasje vind ik echt heel stoer, hij doet me een beetje denken aan het jasje van de karakter Serena in Gossip Girl, echt heel stoer en ik zou het zo dragen! Ik was ook heel lang op zoek naar het perfecte leren jasje en heb ik zo’n 2 jaar geleden gevonden bij de Mango en was, als ik me niet vergis, 260 EUR en echt heel mooi. Je jurkje is echt te mooi voor woorden. Helemaal mijn smaak en kleuren, prachtig voor een zomerse dag! xx Senna

    Beantwoorden
  • 12. Sarina  |  april 30, 2009 om 10:03 pm

    die sjaal is echt zooooo mooi!
    en net zoals velen ben ik ook nog op zoek naar het perfecte leren jasje 🙂

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  mei 1, 2009 om 6:37 am

      Join the club! 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


