Little Big Planet

april 29, 2009 at 2:00 pm 10 reacties

Ben je het beuh dat je vriend urenlang met zijn Playstation3 speelt, wel dan heb ik voor jou de oplossing: Little Big Planet!

Little Big Planet is een game die je lekker met zijn tweeen kan spelen.

Het doet me een beetje denken aan Super Mario maar dan vele cooler en cuter. Alles is getekend in een lappen/voddenlandschap.

Zelf krijg je ook een lappenpopje, in gametaal noemen ze dit een Sackboy,dat je volledig volgens je eigen smaak kan aankleden. Je kan hem dus laten verschillen van kleur, haar, bril of geen bril, echt noem maar op.

In het spel maak je een reis rond de wereld met jouw popje. Als je met meerdere spelers samenspeelt is een goede communicatie wel vereist om naar de volgende ronde te geraken.

Je moet over bruggen springen, aan wielen hangen, slingeren, puzzels oplossen, enz.

Erg leuk is dat je dit spel met meerdere kan spelen. Je hoeft zelfs niet in dezelfde kamer te zijn, je kan namelijk gebruik maken van het online gamen.En wat ik het fijnste vind is de achtergrondmuziek die is zooo lekker vrolijk.

Wanneer je het spel hebt uitgespeeld, en geloof me dat zal redelijk snel zijn, zo verslavend is, is het verhaal nog lang niet gedaan. In Little Big Planet kan je namelijk zelf je levels creëeren, waarbij andere spelers hem dan kunnen testen.

Of indien je net zoals mij geen bouwer bent, kan je de andere hun creaties spelen. Zo bestaan er ondertussen al duizende levels.

Bekijk eens even dit filmpje, en je snapt alles van Little Big Planet.

Ben je bang dat jongens dit maar niets vinden? Wel het zal niet hun lievelingsspel worden, maar het is zeker een leuke afwisseling tussen al hun shooter games (waar ik trouwens damn goed in ben). Samen zullen jullie heel wat aflachen.

 

Nu ben ik wel eens benieuwd of ik hier ook een aantal game fanaten heb zitten?

Entry filed under: Movie. Tags: .

Eyeko Sale Welikefashion

10 reacties Add your own

  • 1. bernice  |  april 29, 2009 om 2:11 pm

    Wat fijn!
    Dankjewel voor de tip, heb er net gebruik van gemaakt 🙂
    Daarbuiten wil ik zeggen dat ik je site echt leuk vind!

    Liefs!

    Beantwoorden
  • 2. Lieke  |  april 29, 2009 om 2:41 pm

    Há hier een gamer!
    Ik heb em ook, samen met heeeel veel ds spellen, en een aantal PSP spellen!
    Ben laatste tijd vooral into “Harvest moon, the island of happiness” voor op de DS.. maar als je niet van bouwen houdt (al is dit meer je eigen boerderijtje spelen…) dan weet ik niet of je m leuk vind!

    Ik heb Little big planet nu al ruim 2 maanden.. maar moet zeggen dat ik t niet zo heul leuk vond… misschien omdat ik er nog niet ”echt” voor ben gaan zitten!

    Liefs

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  april 29, 2009 om 2:52 pm

      Nou anders moeten we eens samen spele eh 🙂
      En damn ik ben het belangerijkste vergeten te vermelden, de bekende bitchslap, die is zooo gieren!

      Beantwoorden
  • 4. Christine  |  april 29, 2009 om 2:42 pm

    Mijn vriend en ik kusten voor het eerst tijdens een spelletje kart-racen op de playstation ;). Helaas hebben wij geen PS3, want dit lijkt me een super leuk spel. Maar ik ben verslaafd aan de Wii en aan de Nintendo DS, dus ik kom niets tekort qua spellen ;).

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  april 29, 2009 om 2:53 pm

      Ook een romantisch verhaal 🙂
      Een Wii heb ik dan weer niet, maar wel een DS.

      Beantwoorden
      • 6. Christine  |  april 29, 2009 om 3:30 pm

        Ik wil je niet verslaafd hebben hoor, maar mijn lief en ik kunnen echt urenlang Zookeeper spelen op de DS. Of als je van dansspellen houdt: Elite Beat Agents. Die heb ik intussen bijna uitgespeeld (maar hij is in het moeilijkste level nog altijd echt te moeilijk voor me)

        Beantwoorden
  • 7. Roooooooos  |  april 29, 2009 om 4:06 pm

    haaa wat grappig!:P

    mijn vriend is helemaal verslaafd aan Socom; weet niet of je dat kent? Naja dat is zo’n schietspel dus. En ik heb ook meerdere pogingen gedaan maar ik ben dr absoluut geen ster in! 😛

    Ik denk dat mijn vriendje dit geen leuk spel gaat vinden! haha!

    Beantwoorden
  • 8. Stefanie  |  april 29, 2009 om 5:49 pm

    Jammer dat wij geen PS3 hebben .. Maar het ziet er wel nog een leuk spel uit :]

    Beantwoorden
  • 9. Senna  |  april 29, 2009 om 5:55 pm

    Haha, ik heb met name moeten lachen om je laatste opmerking “waar ik trouwens damn goed in ben” (haha!) I love a girl with attitude! 😉 x Senna

    Beantwoorden
  • 10. xJanine.  |  april 29, 2009 om 7:44 pm

    haha is echt een supergrappig spelletje 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


