Make up Kits from Lauren Luke

april 27, 2009 at 7:28 pm 18 reacties

Lauren Luke, wie ken haar nog niet? Ze werd wereld beroemd met haar youtube tutorials, waarin ze altijd alles heel duidelijk, eenvoudig en simpel uitlegt. Waarom houden we van Lauren? Om haar eerlijkheid, ze is een gewoon Brits meisje zonder poefpaf, just Lauren. De BBC maakte een heuse documentaire over haar.

Onze youtube star heeft nu ook haar eigen make up brand, namelijk “By Lauren Luke”. Hoe origineel 🙂

Momenteel bestaat de collectie uit 5 prachtige make up kits met geweldige namen zoals My Fierce Violets, My Smokey Classics, MyVintage Glams, My Sultry Blues en My Luscious Green.

Elk palet bevat 2 shadow primers, 3 eyeshadows, 1 blush, 1 eyeliner en 2 lipsticks. met één palet kan je dus meteen een hele look doen. Zelf vraag ik me wel af of de fluidliner niet uitdroogt zonder deksel, maar daar vinden we nog wel iets op, desnoods even afdekken 🙂

De verpakking zijn echt super classy, ja ik ben hoogsensitief voor leuke verpakkingen. Dus heb ik er zelf ook ééntje gekocht, namelijk My Fierce Violets. I know no-buy? Ik heb besloten om dit te kopen en niets van de Rose Romance collectie (of toch bijna niets in elk geval).

De prijzen zijn echt niet zo duur, je betaalt voor een compleet make up kit 23,99£, wat omgerekend 27€ is. Je kan al verzenden voor 2,99£ of aangetekend voor 6,99£.

Ik ben erg benieuw naar de kwaliteit ervan, het is natuurlijk Lauren Luke en zij weet ook wel hoe belangerijk goede pigmentatie is, maar of dit commerciël gezien ook zo is, blijft voorloppig een vraag.

Wanneer ik mijn palet binnen heb, ga ik natuurlijk een uitgebreide review doen.

Geniet alvast mee van al dit lekkers 🙂

My Smokey Classics

My Vintage Glams

My Fierce Violets

My Sultry Blue’s

My Luscious Green

 

Ook handig voor elk palet heeft Lauren een youtube tutorial gemaakt.

Wil jij er ook ééntje bestellen of ben jij benieuwd naar haar filmpjes, klik dan hier.

Entry filed under: Make-up. Tags: , .

Project 10 Pan Broodje Fishstick

18 reacties Add your own

  • 1. BeautyQueen  |  april 27, 2009 om 7:36 pm

    Die verpakkingen zijn inderdaad mooi!

    Beantwoorden
  • 2. Jeske  |  april 27, 2009 om 7:39 pm

    Wauw, ben benieuwd naar je review:D!

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  april 27, 2009 om 7:44 pm

    Ik zit ook te twijfelen over het paarse palet, dat jij hebt besteld.
    Zijn wel heeeel erg leuk zeg!
    Haal me maar even over, dan koop ik m zo haha!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 27, 2009 om 7:54 pm

      Binnekort zijn ze mss op en duurt het heel lang eer ze opnieuw verkrijgbaar zijn?
      Werkt het?

      Beantwoorden
      • 5. Kellyy  |  april 27, 2009 om 8:07 pm

        Oh my god, het werkt..

        Beantwoorden
        • 6. lovetomakeup  |  april 28, 2009 om 8:40 am

          Haha jij bent ook snel overtuigt eh!

          Beantwoorden
  • 7. Frauke  |  april 27, 2009 om 7:46 pm

    Ah leuke verpakkingen. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit!

    Beantwoorden
  • 8. Astrid  |  april 27, 2009 om 7:51 pm

    Oeh leuke paletjes! Hoop dat de kwaliteit idd meevalt!

    Beantwoorden
  • 9. Rebecca  |  april 27, 2009 om 7:59 pm

    Ik vind ze zoooo mooi, vooral de vintage glams en de fierce violets maar ik heb al zooooveel…

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  april 27, 2009 om 8:14 pm

      Doe dan mee met Project 10 Pan!

      Beantwoorden
  • 11. Joëlle  |  april 27, 2009 om 8:22 pm

    Ooh wat mooi! Word er helemaal hebberig van.

    Beantwoorden
  • 12. Dara  |  april 27, 2009 om 8:49 pm

    hihi, leuk! ik wil er misschien ook wel een,
    alleen wel een hele uitgave voor mijn budget 😉

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 28, 2009 om 8:39 am

      Eerst even afwachten hoe de reviews zijn, dan weet je of het de moeite is of niet om te kopen.

      Beantwoorden
  • 14. Vera Camilla  |  april 27, 2009 om 8:49 pm

    Eerst vond ik haar accent echt irritant, maar nu stoor ik me er niet meer aan, ik vind haar zo leuk! echt tof ook dat ze nu der eigen make-up heeft! De palettes zien er echt schitterend uit 😀

    Liefs!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  april 28, 2009 om 8:39 am

      Je went er idd snel aan, ja ze zien er echt zooo cute uit!

      Beantwoorden
  • 16. Mri.  |  april 28, 2009 om 3:28 pm

    Wauw die heeft het echt wel ver geschopt seg.. Maar wil toch liever jou review afwachten en dan pas kopen 🙂

    Beantwoorden
  • 17. Senna  |  april 28, 2009 om 4:06 pm

    Die eerste 3 paletten zijn echt prachtig, Fierce Violets en My Smokey Classics zijn verreweg favoriet bij mij. Wat doe je me aan? Ik heb mezelf nog een kleine aankoop bij de MAC belooft en dan dit! Ik wacht je review voor nu af en wie weet heb ik binnenkort ook een Lauren L. in mijn tas 😉
    x Senna

    Beantwoorden
  • 18. steffi  |  april 28, 2009 om 6:51 pm

    ik heb er ook 2 gekocht vintage glams en fierce violets. ik wist het gewoon dat je hier een artikel over ging maken haha 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


