Hot or not

april 26, 2009 at 4:32 am 14 reacties

 

Ik vind het super hot!!! Als ik zo’n lichaam had, zou ik het onmiddelijk kopen, bij mij denk ik dat het niet zo super zou staan. Wat vinden jullie????

Entry filed under: Fashion. Tags: , .

Valery en Lou Lingerie Filmpje :Bobbi Brown Bright Eyeshadow palet

14 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  april 26, 2009 om 5:22 am

    Hot Hot Hot ! 😀

    Beantwoorden
  • 2. Kellyy  |  april 26, 2009 om 8:48 am

    Hijs leukkkkk!

    Beantwoorden
  • 3. steffi  |  april 26, 2009 om 9:40 am

    twijfel geval vind ik het 😀

    Beantwoorden
  • 4. Anke  |  april 26, 2009 om 10:01 am

    Hot!
    ik weet niet wat voor ‘lijf’ jij hebt,
    maar dit model is wel érg mager, maar ik denk dat ’t jou ook staat..
    ik denk dat jij ook wel wat grotere borsten hebt, want die vrouw heeft niks en dat ziet er zoo dom uit..
    (zo’n plat plankje)

    xx!

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:38 am

      Ik heb nogal wat vormen, maar ik denk vooral omdat mij heupen erg breed zijn, het niet zo mooi zou ogen.

      Beantwoorden
  • 6. Manon  |  april 26, 2009 om 11:03 am

    Hij is leuk!! Ik vind alleen dat ik te grote borsten heb voor strapless kleding, een strapless bh zit altijd zo lelijk bij mij.. En zonder bh is geen optie!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:37 am

      Ik heb inderdaad ook veel problemen geked met een mooie stapless bh te vinden.
      Maar weer heb ik een merk gevonden dat hiervoor een oplossing bood, namelijk Barbara.
      Ik denk dat Barbare het grotere maatje is van Aubade. Maar ik ben niet zeker 🙂

      Beantwoorden
  • 8. Danique  |  april 26, 2009 om 1:28 pm

    Nou of dat model is heel mager, of dat topje is heel vormloos.. Maar nee, ik vind ‘m niet echt super speciaal ofzo..

    Beantwoorden
  • 9. Serena  |  april 26, 2009 om 1:30 pm

    ik heb zo’n lichaam (smalle schouders, kleine boobies) maar zou hem niet kopen – NOT dus – want ik vind die grote vlakken niet echt mooi, misschien iets te modern voor mij, en de combi zwart wit grijs is ook niet mijn ding.

    Beantwoorden
  • 10. Ivy  |  april 26, 2009 om 5:06 pm

    Ik vind het heel erg mooi en zou het zeker eens willen proberen. Alleen denk ik dat ik er een hele tijd zou aan zitten te trekken zodat het niet naar beneden schuift :D.

    ps: wat leuk, eindelijk een Belgische beauty-site!

    Beantwoorden
  • 11. glamourista  |  april 26, 2009 om 6:13 pm

    ik zou het zo dragen ;D

    Beantwoorden
  • 12. Rakaus  |  april 26, 2009 om 6:18 pm

    HOT, ik vind m leuk 😀

    Beantwoorden
  • 13. Tessa  |  april 26, 2009 om 6:50 pm

    grappig hoe mensen altijd het omgekeerde leuk vinden, ik heb zo’n figuur ongeveer en ik vind zo’n topje net mooier bij iets vollere meisjes xd wel een leuk topje

    Beantwoorden
  • 14. Marlinda  |  april 27, 2009 om 9:54 am

    Ik vind het niet zo heel mooi. Het staat haar heel goed, maar zou het zelf nooit kopen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


