Filmpje :Bobbi Brown Bright Eyeshadow palet

april 26, 2009 at 4:35 am 21 reacties

Vergeten jullie niet in HQ  te kijken(rechts onderaan klikken), dankjewel!

De belichting in het filmpje is niet zo super, oogt nog al vrij donker, waardoor mijn make up er echt horror uit ziet, terwijl het in het echt wel mooi was. (Allé dat vond ik toch 🙂 ) Check foto’s van voor. Ik ga de volgende keer erop letten dat het beter belicht is.

Van mijn oogschaduw had ik ook een How-To filmpje gemaakt, maar dit is niet echt gelukt. Het was niet erg duidelijk te zien. Ik ga in de loop van volgende week een vergrotende spiegel kopen, en dan gaat het vast en zeker duidelijker te zien zijn.

Entry filed under: Filmpje. Tags: .

Hot or not Project 10 Pan

21 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  april 26, 2009 om 5:28 am

    Oh zo mooi, maar o zo duur… Het is wel érg klein!

    Beantwoorden
  • 2. Eefje  |  april 26, 2009 om 8:50 am

    Wat een mooie kleuren! Lekker zomers 😀

    Beantwoorden
  • 3. Kellyy  |  april 26, 2009 om 9:05 am

    Dat paars staat je echt mooi!
    Kben nu ook meer van de paarse kleuren, eerst altijd bruin enzo haha.
    Echt een leuk palletje!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:38 am

      Ik ook altijd bruin, nu kei vaak paars. Je kan er zo leuk met spelen 🙂

      Beantwoorden
  • 5. Laura  |  april 26, 2009 om 10:31 am

    Wow dat kost veel!
    Wel schattig zo klein en de kleuren zien er leuk uit 🙂
    xXx

    Beantwoorden
  • 6. Sarah  |  april 26, 2009 om 10:36 am

    Supermooi palletje, maar de prijs is een absolute afknapper! :/

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:37 am

      Idd, toch heeft het me verleid 🙂

      Beantwoorden
  • 8. BeautyQueen  |  april 26, 2009 om 11:31 am

    Wat een leuk palette!! Plus heel leuk filmpje

    Beantwoorden
  • 9. Senna  |  april 26, 2009 om 11:37 am

    Geweldig palette en net nu ik een 10 pan challenge heb aangekondigd op mijn site! 😦 (haha) Je filmpje is weer net zo spontaan en duidelijk als altijd, erg leuk! Je haar vind ik overigens steeds mooier worden, blond staat je erg goed! xx Senna

    Beantwoorden
  • 10. ais  |  april 26, 2009 om 12:07 pm

    oh wat een schattig palletje : ) ik zou er inderdaad geen 60,- voor overhebben maar echt schattig is het wel, en inderdaad mooie kleuren. Je ogen zijn wel erg mooi opgemaakt hoor evi ik zie het best goed op het filmpje ook! x x

    Beantwoorden
  • 11. Yen-Ah  |  april 26, 2009 om 12:20 pm

    heey!!
    ik vind het een super leuk filmpje
    maar ik vind het dat het wel raar klinkt als ge uw accent probeert te onderdrukke, dan klinkt het meer as een spreekbeurt ,
    maar echt super tof
    w

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 1:09 pm

      Haha ja het valt nog al op eh, dat ik het probeer te ondrukken 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Gonny  |  april 26, 2009 om 1:10 pm

    Mooi palette Evi en je hebt je mooi opgemaakt trouwens 😉

    Beantwoorden
  • 14. kim  |  april 26, 2009 om 2:04 pm

    wanneer komt er een filmpje of foto’s van al je make up die je hebt ?
    x

    Beantwoorden
  • 15. steffi  |  april 26, 2009 om 2:30 pm

    dit palette is zo om verliefd op te worden hé :D! leuk filmpje

    Beantwoorden
  • 16. Jeske  |  april 26, 2009 om 5:22 pm

    Leuk filmpje! En een geweldige pallette, alleen een beetje boven mijn budget helaas:(.

    Beantwoorden
  • 17. Saskia  |  april 26, 2009 om 6:01 pm

    Wat een mooi palletje 🙂
    Al die kleurtjes zijn zo fijn om naar te kijken, hihi 🙂

    Beantwoorden
  • 18. Veur  |  april 26, 2009 om 6:34 pm

    Woooow wat een leuk palettje en wat een mooie kleurtjes (L)

    Beantwoorden
  • 19. zuleika  |  april 26, 2009 om 8:00 pm

    wat mooi. Die oogschaduw en die palette! Vind het alleen zo jammer dat ze zo klein zijn.

    Beantwoorden
  • 20. Ivy  |  april 27, 2009 om 3:37 pm

    Leuk filmpje. Een vraagje: waar heb je het palletje besteld? Want naar mijn weten, is bobbi brown moeilijk te verkrijgen in Belgie.

    Beantwoorden
    • 21. lovetomakeup  |  april 27, 2009 om 3:39 pm

      Ebay natuurlijk 🙂
      Hier in België is er geen Bobbi Brown courner ofzo, jammer genoeg!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


