Valery en Lou Lingerie

april 25, 2009 at 7:40 am 28 reacties

Gisteren ging ik even langs de winkel van een vriendin van mij. Ik had namelijk nog een cadeaubon liggen van 100€, dus daar kunnen we al een leuk setje van kopen.

Ik spotte meteen een super mooi nieuw merk in haar winkel, namelijk Valery Lingerie. Valery Lingerie is een Italiaans merk dat echt super vrouwelijk en luxueus oogt. Het is enorm hard afgewerkt, wil je je vriend eens verleiden ga dan opzoek naar een lingeriewinkel waar ze Valery lingerie verkopen. Nou ja ik kan zoveel zeggen als ik wil, je kan het beter zelf zien:

Jammer genoeg gaat deze prachtige collectie (echt de stukken zijn ongeloofelijk, ik heb er ééntje gezien met super veel strass en die was damn sexy), maar tot een D, en daar geraken mijn borsten jammer genoeg niet in. Volgende keer neem ik mijn fototoestel mee om ze jullie eens te tonen.

Let ook even op deze leuke campagne foto’s van Valery lingerie:

 

Dus ging ik mijn zoektocht verder op zoek naar een leuke bh met een voorgevormde pasvorm in een E. Wat dus echt niet makkelijk is, de meeste zijn echt voor oude mensen, en ik wil een mooi setje. Gelukkig weet ik ondertussen al waar ik moet zoeken voor leuke lingerie. Dus ook deze keer vond ik iets. Een pastel, lila setje (wat helemaal in is op dit moment)van Lou Paris. Weer een merk dat ik nog niet kende. Het is een beetje bescheidener als Valery. Maar voeg net hier en daar dat ietsje extra. Hieronder een foto van het setje dat ik heb gekocht.

En nog een leuke promopicture van Lou Paris:

 

Check out de site van Lou Paris, je moet echt het beginfilmpje eens zien. Het is een filmpje opgenomen in Parijs, maar ik vind het zooo gaaf gefilmd. Het duurt ook maar een minuutje, zeker eens kijken!

Entry filed under: Fashion, Uncategorized. Tags: , .

Copy the look: Smokey eye Hot or not

28 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  april 25, 2009 om 9:02 am

    Oeh leuke setjes!
    Wat vond je vriend ervan 😉

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:43 pm

      Wel lekker zomers, mijn lingerie is meestal nogal donker, zwart en bruin enzo. Dus dit was een complete verassing!

      Beantwoorden
  • 3. steffi  |  april 25, 2009 om 11:10 am

    ja grote cupmaten zijn moeilijk te vinden spreek uit ervaring ook, ik vind het best vervelend…

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:42 pm

      Wat zijn jou merken dan?

      Beantwoorden
      • 5. steffi  |  april 26, 2009 om 2:33 pm

        Meestal heb ik Felina… heb je wel leuke kleurtjes in en ook veel met kantjes enz als je daar van houdt maar het aanbod waar ik meestal ga voor BH’s is niet super groot. Dat vind ik jammer want ik heb nog nooit gehoord van de merken die je hier verteld 😀 maar zien er zeer interessant uit.

        Beantwoorden
  • 6. vivaglamx3  |  april 25, 2009 om 11:23 am

    Valery Lingerie kende ik nog niet, wel heel mooi, vooral dat op de eerste foto.
    Het setje dat je gekocht hebt is prachtig!
    xXx

    Beantwoorden
  • 7. Frauke  |  april 25, 2009 om 12:09 pm

    Ah mooi! Ja ik kan me voorstellen dat een E niet zo makkelijk vindbaar is, wat vond je vriend ervan? 🙂

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:35 pm

      Na het wegspoelen van de pandabeertjes, vond ie het natuurlijk geweldig 🙂

      Beantwoorden
  • 9. Aleida  |  april 25, 2009 om 1:10 pm

    Hmm, ik ken het probleem met mijn 75E. Een leuk setje is niet alleen lastig te vinden, maar ook meteen een rib uit je lijf. Maar dit setje is geweldig, ik ga het merk onthouden!

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:35 pm

      Dat is een feit, voor een leuk setje vind je weinig onder de 100€.
      Selmark is een iets goedkoper merk, hier heb je een bh voor 55€ en ze gaan met enkele modellen tot een E.
      Ook echt super toffe spullen.

      Beantwoorden
  • 11. Serena Verbon  |  april 25, 2009 om 1:51 pm

    ooooh, dat eerste broekje! zo mooi! Valery is echt helemaal mijn stijl!

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:33 pm

      Volgens mij zou dat super mooi zijn bij jouw huidskleur! Hophop ga maar op zoek naar een lingeriewinkel waar ze Valery verkopen, en tja anders zullen we een reisje naar Italië moeten maken eh 🙂

      Beantwoorden
  • 13. Dorien  |  april 25, 2009 om 2:06 pm

    Alles wat trendy is
    is zoveel te klein
    Het maakt me depri

    Beantwoorden
    • 14. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:32 pm

      Echt eh, ik snap het ook soms niet goed, de borsten van tegenwoordig zijn echt wel wat groter dan die leuke bh’s voor een B of C cup. Tot een D vind je alles, maar vanaf daarboven is het een moeilijke zoektocht. Ik ga proberen zoveel mogelijk leuke merken te posten met grote maten.
      Ik heb er ondertussen al 2 aangeraden: Selmark en Pleasure State.

      Beantwoorden
      • 15. Sarah  |  april 25, 2009 om 7:29 pm

        Ik vind het voor een D toch ook niet altijd even makkelijk. Blijkbaar denken sommige lingerie-ontwerpers er niet aan dat die bandjes heus wel wat breder mogen voor extra steun!
        Dus leuke tips! 😀

        Beantwoorden
        • 16. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:41 am

          Ik heb zeker nog wel enkele leuke tips, met leuke merken.
          Vriending van mij is juist terug van de lingeriebeurs in Parijs, en heeft van allerlei boekjes voor mij meegenomen met leuke grote maten.
          Aangezien ik altijd zaag dat ik zo weinig keuze heb 🙂

          Beantwoorden
  • 17. naomi  |  april 25, 2009 om 3:41 pm

    Wow! Wat een mooi setje.. en wat leuk dat hij ook in grote maten is!:)
    Ik word zelf altijd depressief omdat ik nooit de goede maten kan vinden in de standaard winkels waar ik kom.. maar ik ga de site eens checken;) Wie weet wordt lingerie kopen dan nog een feestje;)

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:26 pm

      Maar wel maar tot een E, dus weer niet zo heel groot.
      Moest je echt een nog grotere maat hebben, dan is de Pleasure State VIP collectie iets voor je, ze gaan tot een G.
      En het zijn echt vrouwelijke, sexy modellen.

      Beantwoorden
      • 19. naomi  |  april 26, 2009 om 10:09 pm

        THNX!!:)

        Beantwoorden
  • 20. Losanne  |  april 25, 2009 om 3:49 pm

    Wauw, wat een mooi setje!

    Beantwoorden
  • 21. elke  |  april 25, 2009 om 4:15 pm

    omg dat setje van valery met die gitaar in de foto ❤ super mooi!
    is dat een duur merk?

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:20 pm

      Ik noem het redelijk duur, voor een bh betaal je 75€, wat een stuk minder is dan voor een Marlies Dekkers of Pleasure state. Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je er voor wilt geven. Een slipje kost 35€. Dus voor een goede 100€ heb je een leuk setje, natuurlijk is dit een pak duurder dan H&m, maar de kwaliteit en pasvorm is beter en blijft langer goed.

      Beantwoorden
  • 23. glamourista  |  april 25, 2009 om 11:36 pm

    oooh prachtig!!

    Dat lila setje en dat eerste slipje (l)
    Ik hou juist van hele felle gekleurde lingerie maar ook heel ingetogen, bijna alles dus (maar geen tekenfilmfiguurtjes ofzo :p)

    Ohja, je bent ook nog eens getagged!!

    Beantwoorden
    • 24. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:40 am

      Ik ga eens kijken se!

      Beantwoorden
  • 25. Mri.  |  april 26, 2009 om 9:43 am

    Ik had de zoektocht naar goedkopere merken met grotere maten opgegeven =) Echt respect Evie want ik weet dat het niet makkelijk is!

    Beantwoorden
  • 26. Senna  |  april 26, 2009 om 11:49 am

    Oeh-la-la, echt heel mooi en ook helemaal mijn stijl! Ik vind mooie lingerie echt geweldig en (grappig genoeg) heb ik er voor dit jaar een van mijn nieuwjaars resoluties van gemaakt. Huh, zul je denken? Ja, echt! Ik heb me voorgenomen om enkel mooie, bij elkaar passende setjes te dragen omdat ik soms de neiging had losse, niet bij elkaar passende items te dragen. Ik heb op 30 december 2008 al mijn oude (niet matchende) stukken weggedaan en houd me nu heel goed aan mijn voornemen. xx

    Beantwoorden
    • 27. steffi  |  april 26, 2009 om 2:37 pm

      hihi dat moet ik eens invoeren! Lijkt mij een goede challenge om voor mezelf te doen, want ik heb ook vaak last van moeilijk dingen weg te smijten.

      Beantwoorden
      • 28. Senna  |  april 26, 2009 om 3:37 pm

        Haha, leuk moet je echt doen! x Senna

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


