Site info

april 25, 2009 at 7:27 am 7 reacties

Ff een kleine update over de nieuwe site. Ik weet het ik maak jullie er al helemaal warm voor, en zelf kan ik ook niet wachten om op de nieuwe site te werken. Maar ik heb juist van de webdesigner gehoord, dat het nog een beetje langer gaat duren. Aangezien ze het momenteel super druk hebben met de vele projecten die binnen lopen. Deze zijn natuurlijk betalende opdrachten en lovetomakeup niet.

Dus volledig begrijpbaar! En we willen natuurlijk een perfecte nieuwe start maken. Dus dan doen we nog even vrolijk verder hier. Ik hoop dat hij in de loop van de maand Mei klaar is, maar een exaxcte datum heb ik nog niet.

Wel heb ik zo meer tijd om een heus lanceringsfeest ervan te maken!

Morgen komt er trouwens een nieuw filmpje online, heb er ondertussen 3 klaar liggen, ja ik ben productief geweest 🙂

Entry filed under: Persoonlijk. Tags: .

Nivea Young Wash Off Copy the look: Smokey eye

7 reacties Add your own

  • 1. steffi  |  april 25, 2009 om 11:13 am

    leuk zo’n korte update over je website 🙂

    Beantwoorden
  • 2. Dara  |  april 25, 2009 om 11:30 am

    leuk! hoe lang heb jij nu dit web-log?
    gaat het allemaal heel snel al die viewers enzo,
    of ben je hier al lang mee bezig?

    xx

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:38 pm

      Ik denk ongeveer een 3 tal maanden, niet zo heel lang. Het aantal viewers is echt heel snel gegaan, ik snap het zelf ook niet zo goed. Maar ik vind het natuurlijk super fijn !

      Beantwoorden
  • 4. Frauke  |  april 25, 2009 om 12:06 pm

    Amai amai 🙂 Super! Doe zo voort, Evi.

    Beantwoorden
  • 5. Serena Verbon  |  april 25, 2009 om 1:53 pm

    nou ben benieuwd hoor!! ik kan heus nog wel even wat langer wachten 🙂

    wat wordt de naam, blijft dat Love to Make-up ?

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:32 pm

      Het blijft idd Lovetomakeup, ik vind het wel lekker klinken! Ik ga sebiet eens je filmpje bekijken ben zooo benieuwd 🙂

      Beantwoorden
  • 7. Kellyy  |  april 25, 2009 om 8:06 pm

    Jaa ga zo door!
    Ben benieuwd naar je nieuwe site 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


