Copy the look: Smokey eye

april 25, 2009 at 7:27 am 24 reacties

Ik zag gisteren het super leuk filmpje van Cynthia waarin ze uitlegde hoe je snel en easy een smokey eye kan maken. Dat klinkt goed niet?

Ik kon me amper inhouden om het snel te gaan proberen, zo razend benieuwd was ik. Met mijn gelliner en kwasten in mijn hand ging aan het werk. 5 minuten later was ik klaar. Allé zo goed als, mijn vriend had gekookt en het eten was klaar, ik had mss nog net iets langer mogen blenden. Maar swat, hierbij dus de copy the look, wel niet letten op mijn haar had het ff snel in staartje gedaan. Later op de avond heb ik er krullen ingezet, en was het echt ‘fierce’. Alhoewel mijn vriend het niet zo voor panda’s had 🙂

Deze look is niet geschikt voor meiden die normaal geen makeup dragen of weinig. Je zou je omgeving behoorlijk kunnen laten verschieten, omdat het best wel donker is. Verder is het absoluut verboden om dit te dragen tijdens je eerste bezoek bij je schoonouders 🙂

Entry filed under: FotoD.

Site info Valery en Lou Lingerie

24 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  april 25, 2009 om 9:01 am

    Staat je echt mooi zeg!
    Kmoet snel eens een gelliner gaan kopen, dan ga ik ´t ook s proberen!

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:44 pm

      Je moet gewoon echt een gelliner hebben als eyeliner, ik kan niet meer zonder vrees ik 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Jeske  |  april 25, 2009 om 9:12 am

    Gaaf, mooi nagedaan!

    Beantwoorden
  • 4. nesrine  |  april 25, 2009 om 9:14 am

    dat filmpje vind ik echt zo handig en het is je goed gelukt

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:42 pm

      Echt eh, ik vond het ook een super filmpje!!!

      Beantwoorden
  • 6. steffi  |  april 25, 2009 om 11:11 am

    ik vind jouw look mooier dan die van cynthia :D!

    Beantwoorden
    • 7. steffi  |  april 25, 2009 om 4:27 pm

      waarmee ik niet wil zeggen dat ik het bij cynthia niet geslaagd vind, in tegendeel zelfs :D!

      Beantwoorden
      • 8. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:18 pm

        Ik vind het haar wel beter staan eerlijk gezegd 🙂

        Beantwoorden
        • 9. steffi  |  april 25, 2009 om 5:32 pm

          hihi wellicht komt het omdat het jouw foto is en je anders naar iemand anders kijkt :D! maar je hebt het wel mooi gedaan 😉

          Beantwoorden
  • 10. Frauke  |  april 25, 2009 om 12:07 pm

    Ziet er heel goed uit! Wat heb je trouwens op je lippen, die zijn zo mooi!

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:37 pm

      Eerlijk? Geen idee 🙂

      Beantwoorden
  • 12. Serena Verbon  |  april 25, 2009 om 1:50 pm

    zo dat heb je supermooi aangebracht Evi!!!!! echt heel mooi en Cynthia’s tut is echt goed!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:34 pm

      En dat in nog geen 5 min. 🙂
      Het kon beter vind ik eerlijk gezegd 🙂

      Beantwoorden
  • 14. Mikki  |  april 25, 2009 om 2:43 pm

    Supermooi! Jammer dat je vriend het niet zo geweldig vond; je ziet er prachtig uit!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:28 pm

      Oh hij houdt gewoon niet van make up 🙂
      Verkeerde vriendin gekozen denk ik!

      Beantwoorden
  • 16. Estelle  |  april 25, 2009 om 3:02 pm

    ik vind het je echt niet mooi staan, je ogen lijken nu nog groter!

    Die van cynthia vid k mooier!

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  april 25, 2009 om 5:27 pm

      Ik vond het zelf ook niet zo super, van wauw dit draag ik elke dag!
      Maar wel eens fijn voor een feestje, zoals Sensation Black, dan is dit echt cool!
      Eerlijk ik vond het bij Cynthia ook leuker staan dan bij mij 🙂

      Beantwoorden
  • 18. Debby  |  april 25, 2009 om 11:36 pm

    Wow! Staat je echt supermooi =] Me eerste keer dat ik hier ben op de site ^^ Maar héél eerlijk heh? Vind hem bij jou mooier staan, eerlijk waar :$ Hij is bij jou goed geblend en niet to much 😉

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 11:39 am

      Dankje Debby, zeker meer terug komen eh 🙂

      Beantwoorden
  • 20. Top Posts « WordPress.com  |  april 26, 2009 om 1:38 am

    […] Copy the look: Smokey eye Ik zag gisteren het super leuk filmpje van Cynthia waarin ze uitlegde hoe je snel en easy een smokey eye kan maken. […] […]

    Beantwoorden
  • 21. Senna  |  april 26, 2009 om 11:57 am

    Mooi gedaan Evi! Ik vind jouw versie om heel eerlijk te zijn ook net wat mooier dan die van Cynthia, puur en alleen omdat ik de look van jou wat minder ‘gothic’ en zwaar vind ogen en wat meer ‘draagbaar’ vind. Die look van Cynthia (hoewel het haar wel mooi staat) vind ik net iets te donker voor mijn smaak. Overigens gebruik ik vrijwel dezelfde techniek als Cynthia en Temptalia alleen gebruik ik als basis de NYX Jumbo pencils (werkt net zo goed) ipv de gelliner. xx Senna

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 1:13 pm

      Dat werkt mss nog net iets handiger, want de gelliner was echt niet handig om het er af te halen 🙂

      Beantwoorden
  • 23. Els!!  |  april 26, 2009 om 1:50 pm

    Echt leuk joh!!!
    ik ben hier voor de eerste keer en je site is ect leuK!!!

    Ik kom hier zekers vaker!

    Xx

    Beantwoorden
  • 24. stefanie  |  april 26, 2009 om 7:14 pm

    staat erg mooi voor een keertje uitgaan ofzo:D
    maar inderdaad niet voor de eerste keer bij je schoonouders haha

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


