De leukste artikels van de week

april 24, 2009 at 8:20 am 15 reacties

Deze week kwam ik heel wat leuke artikels tegen op andere blogs. Nu weet ik niet of jullie deze ook allemaal bezoeken.

Dus dacht ik laat ik er maar even een samenvatting van maken. 🙂 Mijn eigen artikel komt vanmiddag online.

 

Urban Decay heeft een nieuwe verpakking

 

Heb jij ook zo\’n geweldig primer potion van Urban Decay, maar heb je net zoals vele van ons last met de bobbel in de verpakking, waardoor je helaas niet alles er uit kan krijgen. Goed nieuws, lees dan hier verder.

 

Toetjes horror

Sta jij ook wel eens in de supermarkt te gruwelen bij de nieuwste dessertcreaties? 20something deed de test en ging op wereldreis door het meest vreselijk toetjesland. Een te gek artikel. Lees hier verder.

 

Lichtgevende lipglossen zijn een hype

Ik schreef er zelf ook al over net als zoveel mensen, lichtgevende lipglossen zijn hip. Wil jij een duidelijk overzicht van alle verschillende merken die dit aanbieden, klik dan hier.

 

Eyeko dupes

 

Wordt jij ook zo zot van al dat Eyeko geklets, terwijl je niet mag bestellen van het internet. Goed nieuws, klik dan hier om de dupes te bekijken.

 

Welke concealer dient waarvoor?

Veel meiden gebruiken wel eens concealer, maar weten niet goed welke kleur concealer je waarvoor moet gebruiken.  Bekijk dan dit super duidelijk filmpje.

 

Best Blogger troffee

Heb jij van deze wedstrijd nog niet gehoord? Wel dan wordt het tijd 🙂 Fashionata houdt een super toffe winactie waarbij bloggers in de bloemetjes worden gezet voor al hun inzet op hun blog. Ben jij benieuwd welke blogs genomineerd zijn? Welke prijzen er te winnen vallen? Of breng ook jij graag je stem uit, klik dan hier.

 

Bespreking van de Rose Romance Collectie

 

Temptalia geeft  haar ongezoute mening over de nieuwe collectie van MAC. Oei nu begin ik toch te twijfelen over enkele producten die ik op mijn wishlist had staan. Ik denk dat ik gewoon zelf ga zien in de winkel, wat ik nu wel echt nodig heb. Meer lezen, klik hier.

Entry filed under: Uncategorized.

Who wore it better? Nivea Young Wash Off

15 reacties Add your own

  • 1. Kim  |  april 24, 2009 om 8:57 am

    Ha, leuk, zo zien wij ook eens welke blogs jij zoal leest.

    Beantwoorden
  • 2. latoyaa  |  april 24, 2009 om 9:31 am

    De meeste links werken niet bij mij, als ik erop klik komt er niets?

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  april 24, 2009 om 9:53 am

      Thx, ik heb het nu kunnen aanpassen, nu zijn ze wel leesbaar 🙂

      Beantwoorden
  • 4. sofie  |  april 24, 2009 om 10:13 am

    wat een leuk ideetje om zo alle blogs op een rijtje te plaatsen 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Joëlle  |  april 24, 2009 om 11:09 am

    Hoop dat er binnekort weer een filmpje komt!

    Beantwoorden
  • 6. Veur  |  april 24, 2009 om 12:28 pm

    Ik sta er tussen!
    You’re so sweeeeet! 😀
    DANKJEWEL EVI!!!!
    Je weet niet half hoe blij ik hiermee ben als beginnend blogster!

    Ik ga de andere blog’s ook eens bezoeken om te kijken naar hun leuke artikeltjes 🙂

    Liefs!

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  april 24, 2009 om 1:11 pm

      Moet je maar niet zo’n leuke artikels posten 🙂

      Beantwoorden
  • 8. Christine  |  april 24, 2009 om 1:03 pm

    Aaah wat leuk dit 😀 ook leuk om zo eens op andere blogs terecht te komen, en stiekem vind ik het heel erg vleiend dat je mijn filmpje er tussen hebt gezet 😉
    liefs Christine

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  april 24, 2009 om 1:10 pm

      Ja ik vind het gewoon echt een super filmpje, zo duidelijk met die kleurtjes enz!
      Dit moet gewoon iedereen hebben gezien, dus vandaar!

      Beantwoorden
  • 10. glamourista  |  april 24, 2009 om 1:51 pm

    oooh leuk^^ ik sta er ook tussen, echt super origineel gevonden zeg 😀

    Beantwoorden
  • 11. Frauke  |  april 24, 2009 om 4:43 pm

    Haha leuk dit 🙂 Ik heb ze allemaal gelezen, hoezo verslaafd? ;p

    Beantwoorden
  • 12. Senna  |  april 26, 2009 om 12:06 pm

    Beetje laat gespot (ben een weekendje weg geweest) maar leuk dat je mijn blog er tussen hebt gezet! Je zult wel gemerkt hebben aan mijn blog dat ik de afgelopen week weinig uitgebreids en leuks te vertellen had niet vanwege een gebrek aan inspiratie (hier is bij mij nooit een tekort aan) maar vanwege de tijdsdruk. Ik pak het snel weer op. xx

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 26, 2009 om 1:11 pm

      Er staan toch weer leuke stukken op zenne.
      En je moet nog altijd de reden van besparing vermelden eh 🙂

      Beantwoorden
  • 15. Senna  |  april 26, 2009 om 3:39 pm

    Jouw ontgaat niets he 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


