Mini FotoD

april 23, 2009 at 9:58 am 12 reacties

Ok gisterenavond heb ik nog snel even een look uit de kast getoverd, niets speciaal maar ik heb toch even snel een foto getrokken voor jullie. Wat ik heb gebruikt weet ik zelfs niet meer juist 🙂

Let et trouwens even op hoe veel blonder mijn haar steeds wordt. Nog al zurige foto’s, tja een lachje kon er zeker niet meer van af 🙂

Heb vandaag trouwens examen Spaans, dus vandaar dat ik niet super veel tijd had om een artikel bij te maken. Wish me good luck!!

Entry filed under: FotoD.

Goedkope lipgloss van Taxicosmetics Beautyblender

12 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  april 23, 2009 om 10:25 am

    Mooi!
    Je haar word echt steeds lichter ja, staat je heel goed 🙂
    Ik was ook nog blond vorige week… 😦
    Heb ze nu weer donker, kleur vond ik toch niet zo mooi, was een as kleur..

    Beantwoorden
  • 2. Paulien  |  april 23, 2009 om 10:27 am

    Je ziet er prachtig uit! Ik vind jou zo mooi.
    Heel veel succes met je tentamen Spaans!

    Beantwoorden
  • 3. Kim  |  april 23, 2009 om 10:32 am

    Haha, je kijkt idd zuur! Je haar en make-up ziet er goed uit.

    Veel succes met Spaans! Zou het in het Spaans willen zeggen maar ben het helaas allemaal vergeten, Spaans op Plantijn stelde zes jaar geleden niet veel voor. Geeft Els (ben haar familienaam vergeten, een kleine vrouw) dat nog altijd? Wij zijn zes jaar geleden ook met haar, Walter Schampheleire en die van Sales Promotions (weer een vergeten naam) naar Madrid gegaan voor de Spaanse les, wordt dat nog gedaan? We hebben ons daar wel fantastisch geamuseerd, als je de kans krijgt, moet je dat zeker doen!

    Beantwoorden
    • 4. Kim  |  april 23, 2009 om 10:35 am

      Ow, miss ken je die mensen niet eens, ga er altijd vanuit dat iem op Plantijn communicatie studeert en vergeet dan dat er nog andere richtingen worden gegeven :-$

      Beantwoorden
  • 5. Marijke  |  april 23, 2009 om 10:40 am

    succes met je examen! en leuke look!

    Beantwoorden
  • 6. Mri.  |  april 23, 2009 om 1:56 pm

    Gek, op deze foto zie je er plots zo anders uit. Volgens mij komt het door het niet lachen :d Maar wel nog altijd mooi! En succes met je examen!

    Beantwoorden
  • 7. Sarah  |  april 23, 2009 om 3:12 pm

    Ik vind uw kleedjes altijd zo leuk he 😀 en die blauwe ketting steekt mooi af!

    Beantwoorden
  • 8. Senna  |  april 23, 2009 om 4:17 pm

    Hi Evi, je ziet er weer fantastisch mooi uit! Ik duim voor je voor wat betreft het behalen van je tentamen Spaans hoewel je het vast en zeker gehaald zult hebben! xx Senna

    Beantwoorden
  • 9. steffi  |  april 23, 2009 om 5:54 pm

    mooi! ik hoop dat je examen goed gegaan is!

    Beantwoorden
  • 10. Frauke  |  april 23, 2009 om 5:55 pm

    Ah je ziet er super uit! En inderdaad, je haar is veel blonder. Laat je weten hoe je examen was? 🙂
    xxx Frauke

    Beantwoorden
  • 11. sofie  |  april 23, 2009 om 6:36 pm

    je ogen zijn super mooi gedaan! Leuke look, staat je goed

    Beantwoorden
  • 12. xevelien  |  april 23, 2009 om 8:29 pm

    Amai je ziet er helemaal anders uit op die eerste foto !
    Maar wel heel mooi hoor 🙂
    Suuuuupermooi haar ook, jaloers !

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


