It’s time to enjoy the sun

april 22, 2009 at 8:53 am 21 reacties

De zon schijnt volop, tijd om voor dat bruine kleurtje te gaan. Zelf ben ik ook wel een zonneklopper. Ik hou van een zomers kleurtje. Maar het is belangerijk dat je tijdens het zonnen je huid goed beschermt tegen de schadelijke UV stralen.

Daarom vertel ik jullie graag over mijn favo zonproducten.

Dit zegt Nivea:

Speciaal voor bofkonten met een donkere of reeds gebruinde huid kiende NIVEA Sun de Tropical Spray uit: een spray die uw gebruinde teint sublimeert en u dankzij het verrukkelijk exotische parfum meteen ook in een zonnige stemming brengt.

Dit zeg ik:

Heerlijke zonnecreme, de geur is een verukkelijke kokosnootgeur die je meteen in een zomerse sfeer brengt. De bescherming is niet zo hoog, dus voor de sneeuwwitjes onder ons, is dit niet echt aan te raden. Daarvoor heeft Nivea andere producten die een hogere beschermingsfactor hebben. Zelf ben ik  altijd met een hogere factor en zak steeds af naar een lagere.

Dit zegt Nivea:

De diepbruinende olie in sprayvorm van NIVEA SUN, verrijkt met jojoba-olie, beschermt de reeds gebruinde huid tegen de schadelijke UV-stralen. Haar fijne textuur dringt gemakkelijk in de huid om haar een goudkleurig en langdurig gebruind effect te geven. De spray verzekert u het snel en gemakkelijk aanbrengen.

Dit zeg ik:

I know niet veel mensen zijn zot op een oliespray maar het is wel een handig middel om sneller bruin te worden. Hou er wel rekening mee dat sneller bruinen ook een meerkost met zich meebrengt. Namelijk je lichaam is vrij plakkerig en het dringt er ook niet snel in. Mijn tijdschriften hebben dan ook altijd heuse vlekken van deze spray. Van zodra je in het zwembad springt is alles er natuurlijk ook af. In Spanje gebruiken ze vaak gewoon olijfolie om sneller bruin te worden.

 

Dit is de favo zonnecreme van mijn vriend. Ieder jaar weer koop ie een zonnecreme en een aftersun ervan. Hoe vaak ik ook zeg dat dit echt wel een vrouwen zonnecreme is, het haalt niets uit hij is er zot op. En ik natuurlijk stiekem ook een beetje 🙂 De verpakking is natuurlijk erg leuk met het goud en blauw, het oog erg luxueus. De geur  is een zachte geur, maar ik vind vooral de substantie zo leuk er zit een goud shimmertje in, wat je huid prachtig doet schitteren in de zon. Vooral de aftersun is een echte aanrader hiervan krijg je een geweldig mooie gloed. Ik vind hem echt heerlijk, dus moest je er nog geen hebben, haal dan zeker eens deze dit jaar.

 

En nog een paar bruine foto’s van vorig jaar, pfft ik wou dat ik nu al terug zo bruin zag, ik ben het grondig beu het wit zijn.

 

Entry filed under: Beauty. Tags: , , .

Speel jij voor pedicure? Goedkope lipgloss van Taxicosmetics

21 reacties Add your own

  • 1. ais  |  april 22, 2009 om 9:07 am

    oeh! lekker bruin was je zeg 🙂 ik hou ook van een mooi kleurtje, geeft je altijd een gezondere look : )

    Beantwoorden
  • 2. Veur  |  april 22, 2009 om 9:12 am

    Ik heb een aftersun van Ambre solei, ZO DIE STINKT. geeeedver, echt een miskoop :$ ik verbrand snel dus een goede aftersun is echt een must voor mij. ik gebruik altijd lancaster als zonnebrand en aftersun, perfect voor mijn witte huidje!

    Beantwoorden
  • 3. Eva  |  april 22, 2009 om 9:33 am

    Ik heb nu een fijne creme van lancaster factor 30, mn neus en wangetjes worden altijd snel rood dus om het wat egaler te krijgen smeer ik die flink in, haha!

    Beantwoorden
  • 4. naomi  |  april 22, 2009 om 9:37 am

    Heerlijk om weer zo’n bruin kleurtje te krijgen.. Maar insmeren is echt heel belangrijk.. Als ik eenmaal een kleurtje heb ga ik ook vaak over op de olie, maar de perfecte olie moet volgens mij nog gevonden worden;)

    Niet weer verbranden vandaag he 😉

    Beantwoorden
  • 5. Astrid  |  april 22, 2009 om 10:10 am

    Wow je was idd heel mooi bruin daar! Mm ik krijg nu ook al superveel zin in vakantie door dit artikeltje 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Kim  |  april 22, 2009 om 10:18 am

    Van mij mag het het hele jaar door zonnig zijn, heb er superveel zin in. Die tropicalzoncrème van Nivea zocht ik vorig jaar, maar kon hem niet vinden! Nu weet ik dus dat ik op zoek moet naar de spray. En miss maar ineens die oliespray meebrengen, wil wel knalbruin terugkomen van Kos volgende maand 😀

    Beantwoorden
    • 7. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 11:40 am

      Lekker seg naar Kos, ik ga eens zoeken naar foto’s van KOS.
      Je moet er zeker en vast eens uitgaan, echt geweldig in KOS stad heb je de coolste discotheken.
      Verder zijn de scooters er ook heel populair om het eiland mee af te crossen. Je kan van de éné kant naar de andere kand rijden.

      Beantwoorden
      • 8. Kim  |  april 22, 2009 om 1:49 pm

        Ben jij er al geweest? Dan mag je me altijd een paar must-sees doorgeven. We zitten op 3km van Kos stad, dus gaan zeker eens een keertje (of meer) afzakken naar daar. We hebben ook gehoord dat er veel gefietst wordt en laten we dat nu net graag doen 😉 Lijkt me ook een goede manier om wat van het eiland te zien en en passant bruin te worden. Ik heb er al zin in! 😀

        Beantwoorden
  • 9. Jelisha  |  april 22, 2009 om 10:35 am

    @ Kim : Kos is zo geweldig ! Een tripje naar het eiland Kalymnos is wel de moeite. Moet je ineens de boot op en op zee wordt je lekker bruin =p

    Die tropical sunspray van Nivea ruikt zooo lekker … spijtig dat ik er altijd door verbrand x) Ik heb rood haar en moet echt om de tien minuten factor 50 smeren fzo XD

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 11:39 am

      Ik ben ook al in Kos geweest, ik zoek mijn foto’s morgen eens op se!

      Beantwoorden
    • 11. Kim  |  april 22, 2009 om 1:50 pm

      Bedankt voor de tip, ik ga het onthouden!

      Beantwoorden
  • 12. Senna  |  april 22, 2009 om 10:40 am

    wat ik ook aan zonnebrand producten meezeul op vakantie er zit ALTIJD een flesje zonnebrandolie in van Yves Rocher. Niet vanwege de werking maar de geur hij is echt HEERLIJK! Verder koop ik een hele hoge factor omdat ik heel snel verbrand en blaren oploop in de zon so be very careful met zonnen ladies. Een mooi bruin kleurtje is natuurlijk prachtig maar doe dit wel verstandig! xx Senna

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 11:39 am

      Daar ga ik dan eens naar kijken se!

      Beantwoorden
      • 14. Marijke  |  april 22, 2009 om 5:40 pm

        ja die van Yves Rocher ruiken echt zalig! naar monoï!

        Beantwoorden
  • 15. Frauke  |  april 22, 2009 om 11:40 am

    Wow wat ben je bruin op die foto’s!

    Beantwoorden
  • 16. nesrine  |  april 22, 2009 om 2:33 pm

    die zonnecreme van dior lijkt me wel wat en word je daar door sneller bruin?

    Beantwoorden
  • 17. Kellyy  |  april 22, 2009 om 3:42 pm

    Oooh je bent echt bruin zeg op die foto’s!
    Kheb net ook even liggen zonnen in de tuin, echt heerlijk 🙂
    Moet alleen nog even een bikini kopen, die van vorige jaar vind ik niet zó leuk meer..

    Beantwoorden
  • 18. Laura  |  april 22, 2009 om 6:50 pm

    Wow op die laatste foto zie je heel mooi bruin!
    Een zonnecrème de naar kokos ruikt is wel een mustbuy 😀

    Beantwoorden
  • 19. steffi  |  april 22, 2009 om 7:15 pm

    you have got mail ;-)!

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 8:27 pm

      You too Steffi!!!

      Beantwoorden
  • 21. sofie  |  april 24, 2009 om 10:28 am

    ik heb zo’n lichte huid… bruin worden is dan ook een hele opgave

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


