Speel jij voor pedicure?

april 21, 2009 at 8:32 am 5 reacties

Tijdens het surfen, kwam ik het grappig spel ‘Voeten opmaken’ tegen.

Hierbij kan je een volledige pedicure geven aan jou testpersoon. Je kan kiezen tussen verschillende nagellaken, versieringen,ringen, armbanden  enz.

Wel eens leuk, wil jij dit ook eens doen? Klik dan hier.

Entry filed under: Beauty. Tags: , .

Celebrity BFFs It’s time to enjoy the sun

5 reacties Add your own

  • 1. Jenn.  |  april 21, 2009 om 8:37 am

    Die link doet het niet bij mij:O
    Ik moet een wachtwoord invullen enzo..
    Is denk ik niet de bedoeling hihi

    xx

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  april 21, 2009 om 8:54 am

      Zo nu werkt ie wel, dankje Jenn 🙂

      Beantwoorden
  • 3. Senna  |  april 21, 2009 om 9:44 am

    Haha! Ging het in het echte leven ook maar zo snel en netjes. x Senna

    Beantwoorden
  • 4. Janneke  |  april 21, 2009 om 1:23 pm

    Haha funny

    Beantwoorden
  • 5. Frauke  |  april 21, 2009 om 4:08 pm

    Ah grappig 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


