LVL-methode

april 21, 2009 at 8:32 am 4 reacties

We willen allemaal wel mooie lange en volumineuze wimpers om een sexy look te werpen naar die knappe gast. Maar helaas moeder natuur is niet voor ons allemaal zo lief geweest. Gelukkig bestaat daarvoor ook nog een mascara. Want dit vericht echt wonderen bij mij. Daar naast kan je natuurlijk ook gebruik maken van valse wimpers. Hier ben ik zelf nog geen krak in, en het ziet er al snel net iets te uit bij mij.

Op zoektocht naar die oogverblindende wimpers kwam ik de nieuwe LengthVolumeLift-methode tegen, afgekort LVL, die slechts na 1 behandeling gedurende 8 weken voor lange, volumineuze en gelifte wimpers zorgt.  De LVL-methode is een behandeling voor de eigen wimpers, waarbij geen gebruik wordt gemaakt van het aanbrengen van valse wimpers. Bij deze behandeling die in België of Nederland nog niet zo lang bestaat,  wordt een laagje ‘coating’ aangebracht bij de wimperaanzet met een nieuw soort gelformule. Door middel van een siliconen schildje worden de wimpers effectief gelift vanaf de wimperaanzet (dus vanaf de wortel), hetgeen zorgt voor een open blik met lange, volumineuze en perfect gesepareerde wimpers. Het oogt heel natuurlijk en absoluut niet fake.

Bij iemand die van zich zelf al langere/dikkere wimpers heeft zal het resultaat uiteraard feller zijn dan bij korte/fijne wimpers. Vergelijk dit dus ook niet met valse wimpers, het effect zal veel natuurlijker zijn.

De behandeling neemt ongeveer een uurtje in beslag, maar het effect blijf je minimaal acht weken zien.

De prijs voor deze behandilig bedraagt 95€, wat ik toch nog best veel vind.

Ik denk dat ik het maar bij mijn mascara ga houden 🙂

 

 

Hierbij zie je het effect van een LVL-methode

Entry filed under: Beauty. Tags: , .

What’s in your bag? Celebrity BFFs

4 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  april 21, 2009 om 9:49 am

    Het resultaat op het model mag er wezen maar ik weet niet of dergelijke behandelingen wel echt te vertrouwen zijn. Met nieuwe snufjes als deze wacht ik liever een paar jaar zodat meer duidelijk is over de gevaren ervan. xx Senna

    Beantwoorden
  • 2. Gabriella  |  april 21, 2009 om 10:02 am

    Handig voorop vakantie, maar wat een geld.. Bizar!

    Beantwoorden
  • 3. Roooooooos  |  april 21, 2009 om 10:35 am

    Ik ben helaas ook niet gezegend met een stel lange donkere wimpers!

    maar mascara doet wonderen gelukkig! 😀

    had nog nooit van deze methode gehoord, maar als ik zie hoe prijzig het is; houd ik het ook liever bij mascara!

    Beantwoorden
  • 4. Frauke  |  april 21, 2009 om 4:06 pm

    Wat veel geld!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


