What’s in your bag?

april 20, 2009 at 8:11 am 12 reacties

What’s in your bag, is een tag die al een tijdje rondreist op het internet. Ik reeg hem van Laura van VivaglamX.

Dus kieperde ik vanochtend mijn tas van gisterenavond uit. En wat bleek er zat verdacht weinig in 🙂

Mijn handtas gekocht in Frankrijk aan  -75% dankzij een rekenfout van de verkoopster.

What’s in my bag?

  1. Zonnebril van D&G
  2. Deo van Fa
  3. Tijdschrift Story
  4. Zakdoekjes Kleenex
  5. Versleten portefeuille die dringend aan vervanging toe is
  6. Huissleutel
  7. TLC Petting Pink van MAC
  8. Lipstick Lollipop Loving van MAC
  9. Spiegel van Dior

 

Tja zoals je ziet zit er eigenlijk belachelijk weinig in. Ik heb geen I-phone, ik zou niet weten wanneer ik dit zou moeten gebruiken. En nog iets eigenaardig, allé niet echt voor mij, ik heb geen gsm bij. Ik ben telefonisch altijd zeer moeilijk te bereiken. De meeste mensen bellen me dan ook altijd op de gsm van mijn vriend of iemand die in de buurt is die avond.

Qua rommel zat er nu weinig in, aangezien ik ze gisteren juist had overgeladen. Hebben jullie dat ook dat jullie veel handtassen hebben, maar nooit geen zin hadden om het over te laden?

Entry filed under: Persoonlijk. Tags: .

Nog niet getoonde MAC aankopen LVL-methode

12 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  april 20, 2009 om 8:37 am

    Je tas ziet er inderdaad verrassend ‘leeg’ uit. Mijn tas ziet meestal bom vol omdat er in de loop van de tijd steeds meer dingen bij komen en ik mijn tas tussentijds vrijwel nooit uitruim. Duidelijk een verbeter puntje voor mezelf. xx

    Beantwoorden
  • 2. Mascha  |  april 20, 2009 om 9:40 am

    oh ja herkenbaar, in iedere tas wel een klein troepje omdat ik steeds alleen de belangrijke dingen er uit haal en naar een andere tas verplaats.. en zo ga ik al mijn tassen rond en uiteindelijk in elke tas het een rommeltje is.

    Beantwoorden
  • 3. glamourista  |  april 20, 2009 om 9:42 am

    ohja, dat heb ik ook^^ Echt in iedere tas blijft wel iets steken eigenlijk^^

    Beantwoorden
  • 4. Dhini  |  april 20, 2009 om 11:19 am

    Leuke tas

    Beantwoorden
  • 5. Kellyy  |  april 20, 2009 om 12:03 pm

    Leuke tas heb je!
    Ik vind ook in elke handtas wel wat.
    Bonnetjes, lipgloss en noem maar op.

    Beantwoorden
  • 6. Miss_Sofie  |  april 20, 2009 om 12:47 pm

    Ik sleur eigelijk ook niet veel mee in men handtas.

    Maar men gsm zit er altijd in 😉

    Beantwoorden
  • 7. Frauke  |  april 20, 2009 om 4:07 pm

    Ik ben het eens met Senna!

    Beantwoorden
  • 8. steffi  |  april 20, 2009 om 5:45 pm

    mooie handtas haha ik ben telefonisch ook zeer moeilijk bereikbaar. ik heb mijn gsm steeds bij maar ik heb hem dan op tril staan en dan hoor ik het nog niet… ik hou ook niet zo van veel gsm gedoe 😀

    Beantwoorden
  • 9. Sarah  |  april 20, 2009 om 7:01 pm

    Ik neem blijkbaar echt heel wat minder mee dan het gemiddelde meisje. Als ik zo youtube filmpjes bekijk allemaal flesjes water, zakdoekjes, dingetjes voor dit, dingetjes voor dat.

    Ik heb amper een spiegelte met borstel, portemonee, sleutels en een paraplu erin zitten 😀 gsm zit altijd in mijn broekzak

    Beantwoorden
  • 10. Saskia  |  april 20, 2009 om 7:44 pm

    Ja, ik heb ook nooit zin om alle spulletjes over te hevelen naar een andere handtas, hihi 🙂

    Beantwoorden
  • 11. Laura  |  april 20, 2009 om 8:58 pm

    Leuke handtas!!
    Soms is het wel handig om er niet te veel in te hebben, ik overlaad de mijne soms en sta dan echt te lang aan de kassa op zoek naar m’n portefeuille :p
    xXx

    Beantwoorden
  • 12. ysabje  |  april 20, 2009 om 10:26 pm

    mijn handtas is veel veel kleiner, maar er zit precies veel veel meer in…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


