Nog niet getoonde MAC aankopen

april 20, 2009 at 8:00 am 13 reacties

Voor het snowboardverlof ben ik nog even in de MAC store binnengelopen. En tuurlijk toon ik dit even graag aan jullie.  Ook al is het niet zo veel.

 MAC brengt elk jaar opnieuw de Viva Glam collectie in de spotlights. Koop je hiervan een lipstick of lipgloss, dan steun je het MAC aidsfonds. Je volledige bedrag gaat naar het goede doel. En zo steunen we natuurlijk graag het goede doel. De Viva Collectie ziet er iets wat anders uit als een gewonen liptick, namelijk met het rood. Zo herken ik hem altijd in mijn kast. Elk jaar komen er twee nieuwe lipsticks en lipgloss bij, maar er zijn er natuurlijk nog een heleboel anderen. Ik denk ongeveer 15 ofzo. Ik heb zelf de Viva Glam V gekocht. Dit is een Lustre lipstick, ik vind Lustre van finish zelf heel fijn, ze zijn niet super gepigmenteerd maar geeft meer glans af. Ik vind ze gemakkelijk ter vervanging van een lipgloss. Ik hou ook erg van nude kleuren, en deze past er weer perfect bij!

De promopic van dit jaar vind ik erg mooi, Fergie met paarse veren.

Let ook even op de promopic van vorig jaar. Toen was Fergie ook het gezicht van deze campagne. Maar let er even op hoe hard deze foto gephotoshopt is. Haar taille is ineens super smal.

 

Verder heb ik ook nog een blush gekocht van de Grand Duo collectie. Wat is er zo speciaal aan deze collectie? Wel ze bestaan uit 2 helften, namelijk een minerale blush en een gewone blush. De minerale blush heeft een paarse ondertoon, die wat diepte aan mijn gezicht geeft. De andere helft is een warme perzik kleur. Die echt heel mooi is. Je kan ze apart dragen of combineren, naar gelang je gevoel van de dag. De blush die ik heb gekocht is genaamd Earth to Earth. Zelf vond ik Loverock ook heel mooi, dit was een roze, and we like pink! Maar het deed me te veel denken aan Tippy van de Hello Kitty collectie.

Daarnaast heb ik nog een Tinted Lipcondintioner gekocht, afgekort TLC in Petting Pink. Die zie je links op de foto, rechts zie je Pink Fish (die echt super mooi is). Ik was van Pink Fish zo content, dat ik dacht er nog ééntje bij te kopen voor op skiverlof. Het toont toch net iets natuurlijker dan een lipstick of lipgloss. Petting Pink is een heel zacht zalm roos. Het staat echt super natuurlijk op je lippen, maar geeft toch net dat ietsje extra. Een lipconditioner is echt een verwenning voor je lippen, lekker zacht met een lekker smaakje. I know je mag het niet op eten. Het hydrateert je lippen ook goed. Je kan het ook als een soort ‘primer’ gebruiken om je lipgloss of lipstick langer te kunnen dragen. Door dat je lippen beter gehydrateert zijn, blijven deze beter zitten.

Binnekort komt Popster van de Hello Kitty collectie ook nog binnen.

 

Zo en dat waren mijn aankoopjes.

Ik weet veel mensen wachten op foto’s van mijn stash, maar ik ga ze pas plaatsen op de nieuwe site. Dit ivm het vervelende photobucket probleem.

Entry filed under: Make-up. Tags: , , , , .

Reminder: Rose Romance Collectie What’s in your bag?

13 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  april 20, 2009 om 8:39 am

    Leuke shoplog weer, Evi! Petting Pink is ook al weer zo’n mooi kleurtje die direct bij mijn makeup stash zou passen. Ik moet echt minder op beauty sites rond kijken want mijn lijstje met wants groeit met de dag… ;).

    Beantwoorden
  • 2. Marijke  |  april 20, 2009 om 8:51 am

    hihi! heb ik ook senna 🙂 leuke aankoopjes Evi! wanneer komt je nieuwe site online? ben superbenieuwd!

    Beantwoorden
  • 3. Karina  |  april 20, 2009 om 11:09 am

    leuke spulletjes en super leuke site… je bent echt een mooie meid en ik vind het leuk om je blogjes te lezen… ga vooral zo door!!!

    Beantwoorden
  • 4. Dhini  |  april 20, 2009 om 11:18 am

    Mooi spullen

    Beantwoorden
  • 5. Kellyy  |  april 20, 2009 om 12:01 pm

    Leuke aankoopjes zeg!
    Vooral de lipstick vind ik erg mooi, ben de laatste tijd niet echt meer van de lipgloss!
    En de blush is ook wauwie!

    Beantwoorden
  • 6. Frauke  |  april 20, 2009 om 4:05 pm

    Toffe spullen allemaal, en wat is Fergie gephotoshopt! Verder zie ik dat je twee hele mooie TLC’s hebt gekocht, vooral de linkse vind ik erg mooi van kleur!
    Liefs, Frauke

    Beantwoorden
  • 7. steffi  |  april 20, 2009 om 5:48 pm

    oh pretty in pink 😀 hihi heb best veel hetzelfde als je hihi, viva glam 5, pink fish, en zo’n blusher ma dan in een andere kleur… ja pretty in pink staat erop op mijn wishlist :D!
    erg toffe aankopen!

    Beantwoorden
  • 8. Lina  |  april 20, 2009 om 8:50 pm

    Weer leuke aankoopjes! Ik moet wel zeggen dat ik een beetje vind dat je van alles toont wat je koopt (en dat is echt heel veel, laten we eerlijk zijn), om gewoon te laten zien hoeveel je kan kopen lijkt het. Alles apart, alles met extra veel aandacht, etc etc. We weten inmiddels wel dat je veel spullen hebt en kan kopen, maar wanneer er nou een echt beautyartikel komt waar we echt wat aan hebben… Leuk om te zien wat jij zelf bezit hoor, maar weetjes, artikels, fashion en beauty over wat jij zelf niet hebt, dat zit er niet zo vaak in. Zoals de recepten, dat vind ik keileuk om te lezen.

    En ja ik ben jaloers, dus mensen die zouden willen denken “tss ze is gewoon jaloers op Evi”, dat klopt, en ik durf met zekerheid te zeggen dat er minstens 1 iemand op deze site komt die er net zo over denkt als ik. :p Wie is er nou niet een beetje jaloers op iemand die zich dit allemaal kan veroorloven?

    Beantwoorden
    • 9. lovetomakeup  |  april 21, 2009 om 7:07 am

      Hoi Lina!

      Het is absoluut niet mijn bedoeling om het zoveel in de aandacht te brengen. Ik shop inderdaad best vaak, maar ik toon ook niet alles aan jullie. Enkel het geen wat ik denk wel thuis hoort op een beautysite.
      Tijdens mijn vakantie waren er allerlei artikelen over spullen die ik niet had en weetjes enzo. Ik heb het ook eens nagekeken enzo veel shoplogs staan er eigenlijk niet op.
      Ik kan natuurlijk enkel een review schrijven over spullen die ik zelf heb eh 🙂
      Verder schrijf ik ook wel eens over nog vrij onbekende merken.

      Maar ik vind het natuurlijk wel fijn dat je even je menning zegt, dit weekend trek ik weer in mijn keuken speciaal voor jou!!
      Ik zal ook even een pol houden, om te zien wat de rest van de bezoekers willen.

      xx evi

      Beantwoorden
      • 10. Lina  |  april 21, 2009 om 11:20 pm

        Ik vraag me ook wel eens af eerlijk gezegd of je ooit miskopen doet. :p Het kan natuurlijk zijn dat je alles goed vantevoren uitzoekt en uitprobeert (hehe in tegenstelling tot sommigen van ons), maar ik kan me haast niet voorstellen dat je alles wat je koopt ook goed vindt. Misschien is een negatieve review ook wel een keertje op zn plaats? (Als je uiteraard iets negatiefs hebt om over te schrijven eh.)
        En jeeej, weer een receptje. ^^
        Vat me niet verkeerd op, je site staat tussen mijn favorieten, maar het viel me de laatste tijd zo op.
        Groetjes,

        Beantwoorden
        • 11. lovetomakeup  |  april 22, 2009 om 6:10 am

          Tuurlijk heb ik ook wel eens een miskoop, leuk idee trouwens Lina 🙂
          Leuk om tussen je favorieten te staan, en er is heus niets mis met een beetje kritiek eh 🙂

          Beantwoorden
  • 12. vivaglamx3  |  april 20, 2009 om 10:25 pm

    Leuke spulletjes! 😀
    Petting Pink is een erge verslaving bij mij, heerlijk!
    Ik ben ook wel wat benieuwd naar je nieuwe site.
    xXx

    Beantwoorden
  • 13. jelrik  |  juni 28, 2009 om 11:24 pm

    hallo, ik ben man maar vond de tlc van mijn vriendin (de fel rose) zo lekker dat ik hem af en toe leende. geeft weinig kleur maar wel lekker verzorgde lippen. Ik heb nu van haar de bruone tlc gekregen en het is fantastisch 🙂 btw geef graag wat meer make-up tips vr mannen. spannend nieuw gebied voor ons. grtjs

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


