Reminder: Rose Romance Collectie

april 19, 2009 at 9:27 am 10 reacties

Wil jij iets van de Rose Romance Collectie van MAC?

Stuur dan nu een mailtje met je verlanglijst naar lovetomakeup@live.be.

De collectie ligt vanaf 2 mei in de winkel, en voor de liefhebbers wil ik natuurlijk wel wat meenemen.

Voor meer productbeschrijvingen, klik hier.

Entry filed under: Uncategorized.

Op safarie! Nog niet getoonde MAC aankopen

10 reacties Add your own

  • 1. steffi  |  april 19, 2009 om 10:20 am

    good to know 😉

    Beantwoorden
  • 2. Kellyy  |  april 19, 2009 om 11:33 am

    Jaa idd!
    Ga je zelf ook iets kopen Evi?
    Ik zie wel een paar leuke dingen 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Nadia  |  april 19, 2009 om 11:48 am

    Gratis?!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:39 pm

      Dit lijkt me best wel logisch, nee je betaalt natuurlijk voor je bestelling! 🙂

      Beantwoorden
  • 5. Losanne  |  april 19, 2009 om 12:26 pm

    Oehlala, ik ga binnenkort zelf naar Amsterdam, en ik hoop dat ze daar dan die collectie hebben 🙂

    Ik zie al heel veel leuks, hihi. Helemaal niet goed voor mn portemonee, maar dat maakt ook niet uit.
    Ga je zelf ook iets kopen, ja? 😀

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:41 pm

      Ik hoop van wel, maar heb juist nog een dure aankoop van Bobbi Brown gedaan, dus voorlopig twijfel. Al hoewel ik wel heel graag Virgin Kiss l/g wil.

      Beantwoorden
  • 7. Joy  |  april 19, 2009 om 4:25 pm

    Nice!
    Maare, kan er ook besteld worden vanuit NL?
    enne…wat zijn dan de verzenskosten?
    Ben benieuwd!

    Beantwoorden
  • 8. Lieke  |  april 19, 2009 om 6:21 pm

    Ik hooooopte op een nieuwe Tinted Lip Conditioner.. 😦
    Welke TLC’s heb jij? en welke raad je me aan?

    Ik ga nog even denken.. Heb vorige week al weer veel te veel geld aan mac uitgegeven! hihihihi

    Beantwoorden
  • 9. Senna  |  april 19, 2009 om 7:08 pm

    Misschien dat ik Blush of Youth ga halen. Ziet er uit als een subtiele roze tint. Voor het overige wacht ik op de komende zomer collecties waar ook een hoop leuke items tussen zitten. x

    Beantwoorden
  • 10. Sarah  |  april 19, 2009 om 7:52 pm

    Ik spaar voor de Style Warrior collectie met die luipaard en zebra printjes 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


