Op safarie!

april 19, 2009 at 8:22 am 33 reacties

Om ons 6 jaar samen te vieren, besloten we eens een dagje naar Afrika te gaan ๐Ÿ™‚ Ja we zagen het grootst, vol stoute verwachtingen trokken we dan ook naar het safariepark in Nederland.

En OMG wat is dit uber uber cool, ik heb me echt kapot gelachen en geamuzeerd.

We hadden natuurlijk ook wel het weer mee, prachtige blauwe lucht heerlijke zon!

We zijn begonnen met de wandelsafarie, waarbij je verschillende voedersessies kon zien en meehelpen.

De verzorgers zijn echt super vriendelijk en toegankelijk. In de voormiddag bezochten we ook de kinderboerderij, waar je voeder voor de geitjes kon kopen. Natuurlijk werden ze er wild van, gevolg twee bruine poten op mijn jas ๐Ÿ™‚

Daarnaast zijn er ook allemaal kleine animaties, zoals ren jij sneller als een leeuw? Niet dus!! Ik was wel sneller als een pinguin, joew want daar zal ik nog eens van moeten lopen ๐Ÿ™‚

Na een super leuke 3,5 km lange wandeling, kwamen we aan het einde van het park. En hebben we de bootsafatie terug genomen naar het begin van het park.

De bootrit duurt ongeveer een 30 minuten, en geeft toch zo’n ander zicht over het park. Bovendien zit er ook een ranger op de boot, die graag uitleg geeft over de dieren.

En daarna kwam echt het uber coolste ooit, de autosafarie!!! Waarbij je gewoon met je auto door het park tussen de dieren kon rijden. Een zebrapaard, giraffe, struisvogel op slechts 1m afstand, zooo spannend. Mijn Jurrassic Parc nachtmerrie’s kwamenspontaan weer boven.

In het autosafatiereglemnt stond dat de ramen gesloten moesten zijn, maar over een open dak stond niets vermeld ๐Ÿ™‚ Dit hebben we ook niet uitgetest hoor.

Het park is echt super hard de moeite waard, met moeite kregen we alles gezien. Wij komen zeker nog eens terug.

ย 

Ik heb een filmpje gemaakt, met enkele foto’s en video’s zo kunnen jullie beter zien wat ik bedoel ๐Ÿ™‚

ย 

Toen we ’s avonds thuis kwamen zijn we nog een terraske gaan doen met vrienden, om vervolgens te gaan eten. En ’s avonds naar de kermis te gaan. Drukke dag dus, maar ooh zo fijn. Morgen opnieuw een drukke dag, werken van 11u tot 4u om vervolgens te gaan bbq bij famillie.

Fijne zondag allemaal nog!!

Wat hebben jullie trouwens gedaan dit weekend? Buiten mijn site bezocht ๐Ÿ™‚

Entry filed under: Uncategorized.

All I need is you Baby!! Reminder: Rose Romance Collectie

33 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  april 19, 2009 om 8:31 am

    Hihi zo tof, k ga je filmpje straks verder bekijken want mijn pc loopt vast ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ Beekse Bergen heb ik al op tv gezien, in een programma over dieren. Geen idee welk ๐Ÿ™‚ Dit weekend ben ik gaan shoppen, heb ik mijn boekbespreking afgewerkt, ben ik naar een concert gegaan en heb ik artikels voor de site geschreven. Leuk gevonden, dat liedje erbij ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 2. Sabine  |  april 19, 2009 om 8:41 am

    Leuk dat je je zo geamuseerd hebt! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 3. Dominique  |  april 19, 2009 om 9:14 am

    Echt heel grappig, maar ik was gisteren twee jaar samen met mijn vriend. Wij zijn gewoon naar de stad gegaan en s’avonds zijn we gaan eten. Helaas werd hij s’avonds ziek =( Maar ja daar is niets aan te doen. Verder was het gewoon een leuke dag!

    Beantwoorden
    • 4. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:52 pm

      Lekker winkelen en eten, mijn favo combinatie!
      Proficiat ook voor jullie! Wat jammer dat ie ziek werd, ooh je zult hem vast daarna goed verzorgd hebben?

      Beantwoorden
  • 5. Zefa  |  april 19, 2009 om 9:31 am

    Haha, die stokstaartjes! Wij zijn in Gent gaan eten voor mijn verjaardag en vandaag ga ik dat nog eens vieren met vrienden. Prettige zondag!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:51 pm

      Happy Birthday meid!
      Dat klinkt als een leuke verjaardag!

      Beantwoorden
  • 7. Ingrid  |  april 19, 2009 om 11:07 am

    Beekse Bergen is echt leuk he? Ben er ook een paar keer geweest (:
    Moest werken en ben flink wezen stappen

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:50 pm

      Niet zo’n geweldige combi ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 9. lala  |  april 19, 2009 om 11:22 am

    Haha, die giraf =D

    Beantwoorden
  • 10. steffi  |  april 19, 2009 om 11:23 am

    leuk filmpje!! hihi lijkt me echt wel eens tof om te zien

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:50 pm

      Echt Steffi als het een beetje mooi weer is, moet je dit zeker eens doen met je vriend. Is vast en zeker een topdag, je krijgt met moeite heel het park gezien. De Zoo of Plankendael is er niets tegen!

      Beantwoorden
  • 12. Kellyy  |  april 19, 2009 om 11:35 am

    Haha leuk filmpje zeg!
    Wist niet dat die giraffe’s enzo zo dicht bij konden komen :O
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
    Kheb gewerkt dit weekend, en vandaag ga ik lekker luieren!

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:48 pm

      Hou maar eens een lekker zondag josdag ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 14. Kellyy  |  april 19, 2009 om 4:50 pm

        Kheb me echt verveeld vandaag haha, niet echt een lekkere lamdag dus, eerder een saaie dag..
        Zit nu met mn haar in de verf, heb ze vorige week blond geverfd maar vond het niet zo, dus het word nu weer bruin!

        Beantwoorden
  • 15. Eefje  |  april 19, 2009 om 12:03 pm

    De giraffes vinden meestal wel interessant om aan je auto te likken enzo, te geweldig. ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 16. Laura  |  april 19, 2009 om 12:19 pm

    Ziet er echt leuk uit! ๐Ÿ˜€
    Ben gisteren in Antwerpen gaan eten voor oma haar verjaardag, was wel gezellig..
    xXx

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:46 pm

      Altijd leuk gaan eten, waar ben je geweest?
      Btw ik post maandag het tag artikel ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 18. Serena Verbon  |  april 19, 2009 om 12:25 pm

    echt een super leuk filmpje! die struisvogels zo dicht bij de auto’s zou ik echt supereng vinden haha! maar die giraffen dichtbij, vind ik dan wel weer leuk ๐Ÿ™‚

    echt een leuke dag voor jullie, zo veel lol samen, prachtig om te zien en te horen!

    nog vele jaren!!

    Beantwoorden
    • 19. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:45 pm

      Ja is echt gieren, hoeveel keer ik niet OMG riep!
      En dan die roofvogelshow was ook best wel freaky, moet je zeker eens doen!

      Beantwoorden
  • 20. Eve  |  april 19, 2009 om 12:55 pm

    Heej wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad,
    Haha echt grappig joh die Hollanders die je op de achtergrond hoort praten ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
  • 21. Sarina  |  april 19, 2009 om 1:10 pm

    ga ik zeker ook eens doen met mijn vriend
    ziet er echt super leuk uit!

    Beantwoorden
  • 22. Ioni  |  april 19, 2009 om 1:11 pm

    Haha mooi dat je je zo goed geamuseerd hebt ๐Ÿ˜€ Ontzettend leuk filmpje ook ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  • 23. Saskia  |  april 19, 2009 om 1:28 pm

    Echt leuk, ik ben echt jaloers ๐Ÿ™‚
    Leuk filmpje en dan de muziek die je erbij koos! Lol hihi ๐Ÿ˜€
    Ik heb gisteren enkele spulletjes gekocht in de parfumerie en ik heb frietjes uit de frituur gehad. Lekkerrrrr ๐Ÿ˜€
    Wat doet die man op het einde van het filmpje eigenlijk met die vogel?
    Daaag ^.^

    Beantwoorden
  • 24. Marijke  |  april 19, 2009 om 5:24 pm

    leuk filmpje!

    Beantwoorden
  • 25. Jeske  |  april 19, 2009 om 5:40 pm

    Haha wat een geinig filmpje, vooral als die giraf zo dichtbij komt;).
    Uhm ik heb gisteren gewerkt in de Efteling(haha frietjes bakken:P), en vanochtend gevoetbald en daarna nog een paar uurjtes de Efteling in:D.

    Beantwoorden
  • 26. Fleur  |  april 19, 2009 om 6:57 pm

    Vet! Mijn vader gaat een paar keer per jaar naar afrika voor een maand en het lijkt me daar ook echt geweldig!

    Beantwoorden
  • 27. Senna  |  april 19, 2009 om 7:12 pm

    Haha, super leuk filmpje vooral om jou en Steve het uit te horen gieren van plezier! Ben ook ooit eens geweest als klein kind maar zie dat ik me het geheel toch heel anders herinner dan dat het is of er moet een hoop zijn veranderd? In elk geval heel erg leuk! Ik zal zeker van de zomer een uitstapje naar BB plannen nu ik dit gezien heb! xx

    Beantwoorden
  • 28. Jenn.  |  april 19, 2009 om 7:31 pm

    Ooh wat leuk zeg!
    Ik ga binnenkort een jaar met mn vriend, en je hebt me echt op een goed idee gebracht! Ik wist echt niks leuks te bedenken.. Maar nu weet ik het wel haha! Naar de Beekse Bergen =)

    Beantwoorden
  • 29. Joรซlle  |  april 19, 2009 om 9:25 pm

    Wat leuk zeg! De eerste date tussen mijn vriend en mij was in de Beekse Bergen ๐Ÿ™‚

    Ik zou het trouwens heel leuk vinden om een keer een filmpje te zien waarin je je ogen opmaakt. Daar ben ik heel benieuwd naar. Of een nieuw filmpje over je dressing!

    Werkze morgen x

    Beantwoorden
  • 30. Dhini  |  april 20, 2009 om 11:21 am

    Leuk filmpje.
    Het lijkt me leuk om daar te bezoeken

    Beantwoorden
  • 31. inge  |  april 21, 2009 om 6:32 am

    super leuk!

    Beantwoorden
  • 32. Rebecca  |  april 21, 2009 om 3:51 pm

    Wat een super leuk filmpje
    haha, echt heel leuk gemaakt =)

    nog gefeliciteerd met elkaar
    x

    Beantwoorden
  • 33. Jeske  |  april 21, 2009 om 5:30 pm

    Super leuke foto’s en filmpjes. Ik hou echt van de beekse bergen, binnenkort toch nog eens gaan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


