Taxi Cosmetics London

april 17, 2009 at 10:58 pm 17 reacties

 

Enkele Me Wants!!:

Glow on the Go ( 6,58£)

Een minerale shimmer poeder ideaal voor die extra glans op gezicht of je lichaam. Ik vind ze er al vast heel leuk uitzien, en ben dan ook benieuwd hoe ze in het echt zijn.

 

Taxi Pure Blush (5,12£)

Tja wat kan ik zeggen ik heb een zwak voor blushes 🙂

 

Nog een Citylights Plump  in de kleur Big Ben ( 9,75£), ik ben echt dol op deze lipgloss. En de kleur Big Ben lijkt me erg mooi.

 

Je kan met Paypal betalen bij deze heerlijke webshop klik dus snel door naar TaxiCosmetics!!

 

PS: Bovendien vind je ook heel wat handige tips&tricks op hun website, klik daarvoor hier.

Entry filed under: Uncategorized.

Katy Perry Vs. Nicky Hilton All I need is you Baby!!

17 reacties Add your own

  • 1. steffi  |  april 17, 2009 om 11:36 pm

    oh die lipgloss 😀 ik ben zot op die dingen hé met die lichtjes! echt zo’n eyecatcher 😀

    Beantwoorden
  • 2. Sharon  |  april 18, 2009 om 7:53 am

    Ziet er leuk uit (:
    Maare, de “achtergrond” muziek staat best wel hard.

    Liefs!

    Beantwoorden
  • 3. Frauke  |  april 18, 2009 om 8:21 am

    Cool filmpje! Heel tof bewerkt 🙂 Vraagje: hoe zet je je tekst in kleur?

    Liefs,
    Frauke

    Beantwoorden
  • 4. inge  |  april 18, 2009 om 8:44 am

    ZO’N LIPGLOSS HEB je ook van gosh dieheb ik!

    Beantwoorden
  • 5. Senna  |  april 18, 2009 om 8:44 am

    Leuke review weer van een stel mooie en catchy producten! De gloss doet me heel erg denken aan de gloss van Serena in haar eerste filmpje. Het ziet er allemaal super ‘cool’ uit! Xx

    Beantwoorden
  • 6. inge  |  april 18, 2009 om 9:02 am

    srry capslock stond aan

    Beantwoorden
  • 7. xevelien  |  april 18, 2009 om 9:29 am

    Leuk filmpje !
    Alleen na de lipgloss springt het zo ineens naar dat andere product :p

    Beantwoorden
  • 8. Peggy  |  april 18, 2009 om 10:14 am

    Ziet er erg leuk uit! Ik heb zelf Light ’n Shine Lip Glaze van Gosh, ook meteen spiegeltje en lichtjes aan de binnenkant, eigenlijk precies hetzelfde!

    Beantwoorden
  • 9. nesrine  |  april 18, 2009 om 1:51 pm

    heel tof filmpje

    Beantwoorden
  • 10. Saskia  |  april 18, 2009 om 1:53 pm

    Die mensen in de metro die naar je keken, hihi 🙂
    Mooie nagellak heb je op 🙂

    Beantwoorden
  • 11. Naomi  |  april 18, 2009 om 3:43 pm

    Wow, lijkt me echt een gaaf merk…
    Vraagje: is dit ook een merk die je via jouw shoppingservice kan bestellen??
    Veel plezier vandaag met je vriend!

    Beantwoorden
  • 12. Sarina  |  april 18, 2009 om 4:11 pm

    whaaaa
    die lipgloss en ‘gayliner’ lijken me echt super 😀
    X

    Beantwoorden
  • 13. sofie  |  april 18, 2009 om 5:39 pm

    de lipgloss is echt super !

    Beantwoorden
  • 14. Karin  |  april 18, 2009 om 5:43 pm

    het is ook te koop vanuit NLD, heb zelf de blusher, de plump en gloss gekocht. Bevallen allemaal erg goed, vooral de blusher is ideaal om mee op stap te nemen.
    Ik heb het gekocht bij Alice&Jo’s havesentials
    Inderdaad mooie nagellak die je op hebt!

    Beantwoorden
  • 15. Hayat  |  april 18, 2009 om 8:53 pm

    Ik kende het merk niet, maar lijkt me wel mooi 🙂
    + mooie nagellak heb je op!

    Beantwoorden
  • 16. Tessa  |  april 19, 2009 om 10:35 am

    haha grappig hoe iemand het ‘gayliner’ noemt hier tussen de comments 🙂 GUYliner

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  april 19, 2009 om 12:50 pm

      Hahaha echt? Gieren 🙂

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


