Katy Perry Vs. Nicky Hilton

april 17, 2009 at 9:33 am 8 reacties

De Matthew Williamson for H&m collectie ligt vanaf 23 april in de winkel. Zelfs is het niet helemaal mijn ding, maar het pauwenjurkje lijkt me wel leuk.

Ook in celeb land is het een hot item.

 

 

Entry filed under: Celebs. Tags: , .

Wat voor type haar heb jij? Taxi Cosmetics London

8 reacties Add your own

  • 1. Senna  |  april 17, 2009 om 12:37 pm

    Ik blijf het zeggen, deze hele collectie is niets voor mij ben ik bang. Wellicht dat er in de komende zomer collectie wel wat meer naar mijn smaak tussen zit?

    Beantwoorden
  • 2. Marlinda  |  april 17, 2009 om 4:11 pm

    Ik vind het jurkje niks voor mij.

    Beantwoorden
  • 3. Anne  |  april 17, 2009 om 4:13 pm

    Ik zou het zelf ook niet dragen. Dat laat ik wel aan Nicky Hilton over 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Kellyy  |  april 17, 2009 om 5:22 pm

    Het staat Nicky Hilton beter vind ik..
    Er zitten echt wel leuke dingen bij!
    Ik zit donderdagavond om 23.59 zeker achter mn laptop haha 🙂

    Beantwoorden
  • 5. Frauke  |  april 17, 2009 om 5:25 pm

    Nicky Hilton, bij Katy Perry wordt het iets té… Leuke post 🙂 En amaaai zoveel keer al gestemd!

    Beantwoorden
  • 6. Hayat  |  april 17, 2009 om 8:21 pm

    Ik vind het bij Katy Perry toch beter staan qua vorm, ze is iets voller en dat vind ik gewoon mooier. Alleen Nicky heeft het beter gecombineerd.

    Beantwoorden
  • 7. stefanie  |  april 23, 2009 om 8:32 pm

    ik vind het katy perry mooier staan omdat het niet zon sprietje is zoals nicky maar het staat wel leuker zonder legging

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 23, 2009 om 9:12 pm

      Helemaal met eens stefanie!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


