MAC Sugarsweet Collection

april 15, 2009 at 10:15 am 52 reacties

Amaai wat ziet mijn haar er droog uit op het filmpje, heb het nog wat gestylt en nu is het prima. Ik ga genieten van een lekkere terrasje! Doeidoei!

Oke en de stop van de finishing powder moet er dus niet af, thx Steffie. Ik ga er vanavond eens na kijken se.

Entry filed under: Uncategorized.

MAC Rose Romance collectie Review Angels On Bare Skin

52 reacties Add your own

  • 1. Frauke  |  april 15, 2009 om 10:19 am

    Ik vind je haar er juist heel mooi uitzien, een beetje blonder, of is dat mijn gedacht? Leuk filmpje, heb er weer van genoten. Veel plezier!

    Beantwoorden
  • 2. Frauke  |  april 15, 2009 om 10:24 am

    Wanneer komt je stash trouwens online, ik wil die echt eens zien, zal zeker suuuuuuuuuuuuuuuuuuuperveel zijn 😉

    Beantwoorden
    • 3. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:24 pm

      Juist ja, die moet er nog aankomen 🙂

      Beantwoorden
  • 4. steffi  |  april 15, 2009 om 10:36 am

    meis 😀 hihi je moet die stop daar niet uithalen. ik heb hem ook en op dat zwarte dekseltje zit een plastiekje dat je er vanaf moet halen en dan zitten er gaatjes in. Dan komt het poeder in het zwarte dekseltje en dan kan je het eenvoudig gebruiken. snap je?

    Beantwoorden
    • 5. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 10:37 am

      Damn echt?
      Dat kijk eens na vanavond, thx!!!!!

      Beantwoorden
      • 6. steffi  |  april 15, 2009 om 10:49 am

        echt waar hihi! alle jah bij mij is dat toch zo dus in veronderstel bij jou dan ook ;-)! succes ermee.. en als het niet lukt laat je mij maar iets weten!

        Beantwoorden
  • 7. Shohoda  |  april 15, 2009 om 11:09 am

    Aah hetzelfde als bij EDM dus, die verstoppen die plakkertjes ook zo goed dat ik hetzelfde deed als jij de eerste x 😉

    Mooie aankopen hoor Evi!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:23 pm

      Ja ik voel me enorm dom nu!

      Beantwoorden
  • 9. joyca  |  april 15, 2009 om 12:08 pm

    leuke spulletjes en gelukkig heeft ze die spulletjes voor jou achter kunnen houden want die waren al geljik naar relaese op ofzo!

    Beantwoorden
  • 10. kim  |  april 15, 2009 om 12:14 pm

    ik ben jaloers hihi :p

    hee hoeveel heeft dat kleedje wat je aanhebt gekost ? 😮
    dies echt zooooo mooi 😮

    Beantwoorden
    • 11. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:23 pm

      29€ echt een koopje!

      Beantwoorden
  • 12. meiske  |  april 15, 2009 om 1:40 pm

    Mooi hoor Evi !

    k Ben zelf al 2 keer sugarsweet gaan inslaan maar nog geen lollipop loving. Na jou filmpje te zien moést ik die gewoon hebben. Vlug gebeld naar mac Brussel en de laatste ligt aan de kant voor mij yay !

    Beantwoorden
    • 13. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:22 pm

      Je gaat er echt super blij mee zijn, is echt zooo mooi!
      Wat heb jij dan al gekocht?

      Beantwoorden
      • 14. meiske  |  april 16, 2009 om 8:13 am

        k Ben zo blij met lollipop loving! Bedankt voor de tip hé 🙂

        Van de sugarsweet heb ik 1 finishing powder, 2 shadesticks, de groene nagellak (heel mooie kleur, maar zo moeilijk alles egaal te krijgen), 1 gloss en nu dus ook lollipop loving. k Ben er super blij mee !

        Beantwoorden
        • 15. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:35 am

          Lekker geshopt jij seg, ja hij is echt een aanvulling voor je beautystash, ik heb er nog geen enkele waar ik het mee kan vergelijken.
          Btw welke shadestick heb jij dan?

          Beantwoorden
          • 16. meiske  |  april 16, 2009 om 3:27 pm

            Cakeshop en Lemon Chiffon maar k heb me moeten inhouden om er niet meer te kopen want ze zijn zo handig.

            Ik koop vooral limited editions bij mac (pas sinds de dame edna collectie hoor). Want dan ben ik bang dat ik me ga later beklagen dat ik het niet gekocht heb en dat het dan niet meer verkocht wordt haha.

            Beantwoorden
  • 17. Romy  |  april 15, 2009 om 2:47 pm

    ik vind die paarse met rose heel erg leuk! hahaha ik vind het wel grappig dat die nagelak zo populair is, terwijl de meeste mensen altijd roze of rood dragen denk ik dan(A) niet mijn stijl dat groen. maar ik ga dus denk ik spulletjes zoeken voor mijn verjaardag=D je aankopen zijn erg leuk!

    xoxo geniet van het lekkere weer!

    Beantwoorden
    • 18. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:21 pm

      Nee ik zou ook niet rap groen dragen, maar hij is wel lekker apart! Zeker nu met al die pastelkleuren, is het wel leuk.

      Beantwoorden
  • 19. Eva  |  april 15, 2009 om 3:35 pm

    Woh dat moet ik hebben ! Het zonnetje begint al te schijnen van al die zomerse kleuren

    PS: Mooi kleedje

    Beantwoorden
    • 20. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:20 pm

      Ja het is echt heel leuk, check de H&m

      Beantwoorden
  • 21. Sarah  |  april 15, 2009 om 3:41 pm

    Zonet in Wijnegem de Refined MSF gehaald! Heb spijt dat’k die lollypop lovin’ of St.Germain niet heb gekocht!

    Btw, ik kreeg geen sample van de studio sculpt mee! 😦

    Beantwoorden
    • 22. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:20 pm

      Hunk dat vind ik echt wel raar!!!
      En heb je een beetje aangedrongen? Wat zeiden ze dan?

      Beantwoorden
      • 23. Sarah  |  april 15, 2009 om 5:49 pm

        Ik vroeg of ik een sample van de Studio Sculpt kon krijgen
        en die mevrouw zei: ‘neen sorry wij geven geen samples’
        Stond ik daar met mijn mond vol tanden! 😦

        Achja, nu heb ik maar een gewone tube gekocht, en ik hoop echt dat ik hier niet van uitbreek! Nuja dan breng ik hem gewoon terug 😀
        Krijg er wel echt een babyhuidje van!

        Beantwoorden
        • 24. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:23 am

          Oei ik weet niet of je mag ruilen.
          Maar ze geven wel echt samples hoor. Ze hebben daar zelfs speciale potjes voor.

          Beantwoorden
  • 25. Charmain  |  april 15, 2009 om 4:14 pm

    Ik vind je filmpjes erg leuk, maar ik vind wel dat je je hand erggg veel beweegt als je iets laat zien.

    Ik heb lollipop loving & peppermint patti gekocht van deze collecite 🙂

    Beantwoorden
    • 26. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:19 pm

      Oei nog niet gemerkt, ik zal er de volgende keer op letten 🙂

      Beantwoorden
  • 27. Astrid  |  april 15, 2009 om 4:35 pm

    Leuk filmpje en toffe aankoopjes!!

    Beantwoorden
  • 28. Hanne  |  april 15, 2009 om 4:41 pm

    Die l/s is (L) Trouwens, ik vind die 3de foto bovenaan (op je banner) wel een beetje op jou lijken! Hij heeft iets … ik weet niet, maar ik denk altijd aan jou dan 🙂

    Beantwoorden
    • 29. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 5:18 pm

      Dat is een promopic van de barbiecollectie van MAC 🙂

      Beantwoorden
  • 30. Kellyy  |  april 15, 2009 om 5:26 pm

    Leuke aankoopjes Evi! Vooral de lipstick!
    En hoe duur is de Peppermint patti in de winkel?
    Je jurkje staat je ook erg leuk trouwens 🙂
    Kmoest vandaag heel de dag werken, dus heb helaas niet van ’t zonnetje kunnen genieten!

    Beantwoorden
    • 31. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:23 am

      11,75 denk ik, ja de lipstick is echt leuk.

      Beantwoorden
  • 32. Eva  |  april 15, 2009 om 5:43 pm

    Heel moi evi, vooral lollipop loving! staat je echt beeldig!

    Beantwoorden
  • 33. Marijke  |  april 15, 2009 om 8:09 pm

    leuke aankoopjes! in wijnegem was lollipop loving vorige week al uit verkocht! 😦 hij lijkt me zo mooi!

    Beantwoorden
    • 34. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:24 am

      Ja in Antwerpen was ie ook snel weg, had gelukkig alles op tijd gereserveerd, want hij is echt de moeite waard!

      Beantwoorden
  • 35. Jeske  |  april 15, 2009 om 8:50 pm

    Wat heb je weer leuke dingen gekocht:D! Die peppermint patty is echt supermooi! maar niet echt mijn kleur denk ik, ik ben meer van de nude, roze en roodtinten. Oeeh ik wil dat jurkje al zooo lanng! Maar ik krijg mijn salaris pas weer begin Mei, dus ben bang dat ie dan al uitverkocht is ofzo:(.

    Beantwoorden
    • 36. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:25 am

      Online kopen eh Jeske 🙂

      Beantwoorden
  • 37. Senna  |  april 15, 2009 om 8:57 pm

    Je hebt mijn jurkje aan (haha)!! Ik heb hem al weken geleden besteld en ontvang hem pas halverwege mei 😦 Gelukkig kan ik zo in elk geval zien dat hij echt net zo prachtig is als ik in mijn hoofd had. De MAC Sugarsweet collectie heb ik aan me voorbij laten gaan omdat ik het toch (volledig onterecht zo blijkt) net iets te ‘zoetig’ vond. Heel veel van de kleuren in de collectie zijn niet mijn ding waardoor ik dacht ‘oh well, there is always yhe next and the next collection’… <– het valt me op dat ik echt veels te lange reacties achterlaat, zal d’r in het vervolg op letten 😉
    xx

    Beantwoorden
    • 38. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:28 am

      Haha maar ik vind jouw comments altijd zo leuk om te lezen Senna de babbelkous!
      Het waren ook wel pastel tinten, de oogschaduw enz was toch niet helemaal voor mij. Maar er zaten wel een paar eyecatchers tussen.

      Beantwoorden
  • 39. pauline  |  april 15, 2009 om 9:07 pm

    Wie spreek jij aan in de MAC store in A’pen? Ik ben onlangs voor de eerste maal gegaan (bij een meisje met bruine huid) en zij was heel onvriendelijk. Ik kreeg geen sample van Studio Sculpt mee, en was een beetje geshockeerd dat ik gewoon weg ben gegaan. Ik wil nog steeds die foundation maar dan met vriendelijke hulp! Een tip voor een behulpzame verkoper in A’pen?

    Beantwoorden
    • 40. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:29 am

      Oei dat is minder, ik heb ook eens iemand gehad die me erg verveelt voorhielpt, en dat was niet erg fijn. Ik heb meestal een blond klein meisje met haar haar in een staart met grote blauwe ogen. Tja ik vergeet haar naam altijd. Of Paul de storemanager is ook altijd erg vriendelijk.

      Beantwoorden
  • 41. An  |  april 16, 2009 om 7:38 am

    Hey Evi,
    Ik heb een vraagje over die shadestick: jij gebruikt die als basis om je kleuren met iets meer glans te laten uitkomen, maar kan je er ook andere dingen meedoen? Kan ie bv. als oogschaduw alleen ook dienen? Of is dat echt niet de bedoeling…? Verder: wat is de “consistentie”? Als je het uitsmeert op je hand lijkt dat redelijk goed te smeren, maar ik heb die ook al eens getest in MAC Londen en daar voelde die zo droog aan. Wat is jouw mening daarover?
    Dankjewel voor de leuke filmpjes,
    Groetjes!

    Beantwoorden
    • 42. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:33 am

      Hoi An!

      Je kan een shadestick ook gewoon als oogschaduw gebruiken, maar mij lijkt hij daar iets te ééntoning voor. Wel kan je hem gebruiken voor bv. je binneste ooghoek op te lichten. En verder is het spelen, het brengt de kleuren eigenlijk anders aan. Satelite dreams is bv heel anders met Shadestick als zonder. Net zoals Satin Taupe. Het biedt je dus meer mogelijkheiden voor andere kleuren. Ik zou zeggen een goede investering, als je meer plezier uit je oogschaduw wilt halen.
      Lemon Chifon smeerde bij mij goed uit, maar bij Penny (een brons kleurige) ging dit iets moeilijker in de winkel. Ik weet nu niet of dit kan verschillen per kleur?
      Hopelijk heb ik je hierbij geholpen.

      Liefs, evi

      Beantwoorden
      • 43. An  |  april 16, 2009 om 3:07 pm

        Ja hoor! Echt bedankt, ik zal het onthouden voor de volgende keer in een MAC winkel. In de permanente collectie zitten ook wel veel shadesticks he.

        Beantwoorden
        • 44. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 3:26 pm

          Et zitten er 5 in het vast assortiment.

          Beantwoorden
  • 45. Denise  |  april 16, 2009 om 2:10 pm

    Hoi Evi,

    ik heb dat paarse jurkje ook maar nou vroeg ik me af hoe jij hem combineert? ik zat zelf te denken aan een witte broek maar misschien heb jij ook nog een leuk idee?
    Verder vind ik je site en fimpjes echt heel erg leuk! Ga zo door 🙂
    Liefs

    Beantwoorden
    • 46. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 2:44 pm

      Hey Denise!

      Ik droeg hem gisteren met een leggin en een paar laarzen, vandaag met een donkere skinny jeans en laarzen.
      Je kan hem natuurlijk ook gewoon zonder dragen, voor op het strand ofzo.
      En een witte broek lijkt me heel leuk maar staat mij langs geen kanten 🙂

      Thx for the compliment 🙂

      Beantwoorden
  • 47. Peggy  |  april 16, 2009 om 3:12 pm

    Dat jurkje staat je prachitg! Ik wilde hem zojuist bestellen, is hij sinds vandaag uitverkocht! Ik baal echt als een stekker, want gister was hij er nog maar had ik even geen tijd! Grrrrrrrrr

    Beantwoorden
    • 48. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 3:23 pm

      Morgenvroeg wordt alles terug bijgevuld. Dus gewoon nog eens proberen 🙂

      Beantwoorden
      • 49. Peggy  |  april 16, 2009 om 3:49 pm

        Werkelijk waar? Oh super! Daar moet ik dan maar optijd bij zijn! Dit is trouwens mijn dede berichtje hier, maar volg je al een tijdje. Je blog is geweldig, je staat al een tijdje als startpagina! Ga zo door!

        Beantwoorden
  • 51. Peggy  |  april 16, 2009 om 4:15 pm

    Oké dan, ik hou hem in de gaten!

    Ik meen het hoor, leuke blog! 😀

    Beantwoorden
  • 52. Anna  |  april 20, 2009 om 9:33 pm

    leuk filmpje,, leuke nieuwe aankopen.. Die MSF ziet er zoo mooi uit 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


