MAC Rose Romance collectie

april 15, 2009 at 8:42 am 12 reacties

De Sugarsweet collectie is er nog maar net, en ik ben me al aan het verlekkeren op de nieuwe collectie de Rose Romance collectie. Een erg romantische collectie, met lekkere zachte tinten. In Amerika wordt het 23 april gereleasd en in België in Mei.

Op Temptalia stonden al enkele swatches, de oogschaduw vind ik zie je wel amper, wat wel een beetje jammer is.

Row 1: Et Tu, Bouquet, Of Summer, Summer Rose
Row 2: A Rose Romance, Way To Love; Magnetique, Steal My Heart, Virgin Kiss

Row 1: A Rose Romance, Way To Love; Magnetique, Steal My Heart, Virgin Kiss
Row 2: Circa Plum, Mutiny; Just a Pinch; Tender Tryst, Secret Crush

 

A Rose Romance, Way To Love; Magnetique, Steal My Heart, Virgin Kiss

 

Hierbij nog even een overzicht van alle collectie items:

Lipstick

  • Way To Love – Creamy light yellow pink
  • A Rose Romance – Mid-tone pink with gold pearl
  • Odyssey – Spiked-up plum

Lipglass

  • Virgin Kiss – Sheer pale pink with multi-dimensional pearl
  • Magnetique – Frosted violet fuchsia
  • Steal My Heart – Sheer bright pink with multi-dimensional pearl

See Thru Lip Colour

  • Loving Touch – Sheer pearly light pink
  • Tender Tryst – Sheer pearly plum
  • Secret Crush – Sheer red berry

Pigment

  • Mutiny – Clean sky blue with gold pearl (repromote van Naughty Nauticals)
  • Circa Plum – Frosty dirty mid-tone lavender (repromote van Colourforms pigments)

Eyeshadow

  • Of Summer – Frosted light dirty mauve
  • Et Tu, Bouquet? – Frosted pale pink gold
  • Creme de Violet – Vivid pinkish-violet flecked with gold shimmer
  • Silverthorn – Mid-tone gray with silver pearl
  • Shadowy Lady – Darkly veiled plum (permanente collectie)

 
Just A Pinch Gel Blush

Sheer gel cheek blush in a pot delivers a rosy glow of coverage for a healthy complexion. Dewy texture blends into a thin film on skin, giving low to medium transparent coverage.

  • Just A Pinch – Sheer red pink tint

Beauty Powder

  • Blush of Youth – Clean pink with gold pearl
  • Summer Rose – Soft violet pink with pearl

Nail Lacquer

  • Love & Friendship – Creamy dirty mid-tone lavender

 

Op mijn verlanglijst staat alvast de lipgloss Steal My Heart en een blush Summer Rose. Wat staat er bij jullie op je verlanglijst?

 

Met many thanks to Temtalia

Entry filed under: Uncategorized.

Nieuw filmpje MAC Sugarsweet Collection

12 reacties Add your own

  • 1. Miss_Sofie  |  april 15, 2009 om 9:24 am

    Ik vind het vooral spijtig dat de quad niet verkrijgbaar gaat zijn in België.

    Deze had ik zeker willen kopen!

    Momenteel staat de blush en de Fix+ op mijn lijstje 🙂

    Beantwoorden
    • 2. lovetomakeup  |  april 15, 2009 om 9:26 am

      Ja echt jammer eh!
      Maar ik wil liever eens zelf mijn palet samen stellen.

      Beantwoorden
  • 3. Frauke  |  april 15, 2009 om 9:32 am

    De oogschaduw lijkt me maar niets, de lipgloss vind ik wél mooi!

    Beantwoorden
  • 4. Kim  |  april 15, 2009 om 11:27 am

    Ik vind de pigments heel mooi van kleur!

    Beantwoorden
  • 5. Marijke  |  april 15, 2009 om 8:32 pm

    De fix+ ! en mss een lipgloss…

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:25 am

      Goede keuze!

      Beantwoorden
  • 7. Hayat  |  april 15, 2009 om 8:37 pm

    Alweer een mooie collectie van MAC haha, lijkt wel alsof er elke week een nieuwe komt :P!

    Beantwoorden
    • 8. lovetomakeup  |  april 16, 2009 om 10:26 am

      Echt eh, dat is niet goed voor onze bankrekening!

      Beantwoorden
  • 9. Lina  |  april 15, 2009 om 10:53 pm

    Wauw! Die nagellak is zoo mooi. En tender trust en a rose romance trekken mijn aandacht wel… Hm.

    Beantwoorden
  • 10. Lies  |  april 16, 2009 om 12:56 pm

    mac geraak je nooit moe! op mijn verlanglijst staat al de blush summer rose en pigment circa plum!

    Beantwoorden
  • 11. steffi  |  april 17, 2009 om 11:42 am

    eerst niets op mijn lijstje tot ik swatches zag en ik ga gaan voor l/g virgin kiss en steal my heart. ik heb swatches gezien op andere websites van de oogschaduws en daar komen ze beter tot hun recht en ik ga denk ik ook nog gaan voor et tu bouquet ofzo iets :D! kijk er al naaruit 😀

    Beantwoorden
  • 12. meiske  |  april 21, 2009 om 9:10 am

    Ik wil zeker zo’n See Thru Lip Colour. De blauwe pigment en de nagellak vind ik ook heel mooi. Jammer dat de poeders (met de roos) beauty powders zijn en geen blushes…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


