Pasen

april 12, 2009 at 9:28 am 33 reacties

Vandaag is het Pasen, waar was de tijd dat we nog in de tuin rond liepen op zoek naar paaseieren.

Ook ben ik vandaag terug thuis, en gaan we den Balou uit zijn kattenpensioen halen. Hopelijk wilt ie nog terugkomen, want hij zat daar very fancy.

In een kasteeltje, met een mega grote krabpaal en een plekje buiten om te spelen. Ik ben benieuwd of ie vrienden heeft gemaakt, hopelijk verstond ie de andere katjes, want Balou is een Britse korthaar en spreekt dus Engelse miauwtaalย ๐Ÿ™‚

Ook al is dit onze eerste thuisdag, het wordt meteen een erg drukke dag. Om 10u den Balou gaan halen, om om 12u aan te schuiven aan de Paasbrunch, en natuurlijk op ons Paasbest ๐Ÿ™‚

Ik lees morgen alle comments, en blogs na. Ik kijk er nu al naar uit ๐Ÿ˜‰ Hopelijk vonden jullie de ondertussen geplaatste artikelen leuk om te lezen. Ik probeer maandag een filmpje of artikel over de vakantie te maken. Dinsdag ga ik achter de Sugar Sweet Collectie van MAC, rijkelijk laat, gelukkig heb ik alles laten reserveren ๐Ÿ™‚ En verder heb ik echt nog super veel ideeรซn voor op de website.

Vervolgens gaan we nog even langs de airsoft.

Wat gaan jullie doen met Pasen?

EDIT: Wat rot, de foto’s werken niet, weeral mijn photobucketaccount overschreden ๐Ÿ™‚

Morgen komt er een nieuw filmpje! En heb ik eindelijk eens tijd om allesย rustig door te lezen. Super bedankt voor alle leuke reacties!!!!!!

xx evi

Entry filed under: Uncategorized.

Sigma Brushes Nieuw filmpje

33 reacties Add your own

  • 1. Kellyy  |  april 12, 2009 om 10:14 am

    Hee Evi!
    Leuk dat je vandaag weer terug komt ๐Ÿ™‚
    Kheb elke dag je blog bezocht hoor ๐Ÿ˜‰
    Alleen de paasfoto’s doen het niet!?
    Khoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, en kmail je morgen even over mn Asos bestelling als je dat goed vind (A)!

    Liefss

    Beantwoorden
    • 2. Kellyy  |  april 12, 2009 om 11:04 am

      edit: De Asos bestelling hoeft al niet meer, mn zusje wilde liever iets van Topshop!
      Toch bedankt ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
      • 3. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:28 am

        Topshop is ook super, ik ben juist nog eens gaan shoppen bij Forever21 ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden
        • 4. Kellyy  |  april 13, 2009 om 1:03 pm

          Ja kwil binnenkort ook s gaan shoppen bij Forever21!
          Doek dan samen met mn zusje, scheelt in de verzendkosten ๐Ÿ˜‰
          Kan ik dat dan via jou shopping service doen?

          Beantwoorden
  • 5. assiepoester  |  april 12, 2009 om 10:23 am

    Hallo! Leuk dat je terug bent. Maar ik zie de fotos ook niet.

    Beantwoorden
  • 6. Janneke  |  april 12, 2009 om 10:38 am

    Welcome home! Hopelijk was het genieten! Jammer genoeg zie ik de foto’s ook niet maargoed! Fijne paasdagen Evi & de rest

    Beantwoorden
  • 7. Losanne  |  april 12, 2009 om 10:59 am

    Oeeh, ik hoop dat het leuk was!
    Ik wil ook een xtje skieen, maar goed ^^

    De foto’s doen het idd niet, maar fijne pasen :)!

    Beantwoorden
  • 8. Hayat  |  april 12, 2009 om 11:55 am

    Fijn pasen, en fijn dat je weer terug bent ! =)
    Ik zie de foto’s ook niet ๐Ÿ˜ฎ

    Beantwoorden
  • 9. sofie  |  april 12, 2009 om 12:02 pm

    Goed dat je terug bent!!! Hopelijk was het super fijn… Happy Easter! xxx

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:27 am

      Happy easter back!

      Beantwoorden
  • 11. Mikki  |  april 12, 2009 om 12:37 pm

    Welkom thuis Evi! Ik hoop dat je het heel leuk hebt gehad! ๐Ÿ˜€

    Ik ga met Pasen niks bijzonders doen… we hebben zelfs geen paaseitjes in huis, dat is toch wel een schande haha!

    En wat jammer dat er weer teveel mensen naar je foto’s hebben gekeken haha! Maar goed dat komt wel weer.

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:27 am

      Eigenlijk heb ik ook nog geen paaseieren gehad :(, wel geld en een kado’tje ๐Ÿ™‚
      Ja weer te veel mensen ๐Ÿ™‚
      Aah hopelijk zijn we er snel vanaf van dit probleem!

      Beantwoorden
  • 13. sarina  |  april 12, 2009 om 12:37 pm

    Zalig pasen Evi!
    Leuk dat je terug int land bent ๐Ÿ˜€
    X

    Beantwoorden
  • 14. kathleen  |  april 12, 2009 om 1:20 pm

    alle konijntjes (alias paashazen) zijn nog steeds in goede gezondheid!

    Beantwoorden
    • 15. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:25 am

      Jamer dat de foto’s niet werken eh, ze waren nog zo mooi ๐Ÿ˜ฆ

      Beantwoorden
  • 16. Kim  |  april 12, 2009 om 1:51 pm

    Welkom terug! Geniet van je Pasen, wij doen niets speciaals, we zijn al blij met het extra dagje verlof ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden
    • 17. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:25 am

      Wat ben jij toch rap blij te maken eh ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 18. Shohoda  |  april 12, 2009 om 3:08 pm

    Leuk dat je terug bent! Hoop dat jullie hebben genoten van de vakantie! Balou is vast stiekem wel heel blij weer terug te zijn ๐Ÿ˜‰

    Ben benieuwd naar de foto’s maar ze doen het helaas niet.

    Beantwoorden
  • 19. Senna  |  april 12, 2009 om 3:44 pm

    He meis, fijn dat je weer heelhuids en al thuis bent aangekomen! Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en dat je vandaag ook een hele fijne paasdag hebt. x

    Beantwoorden
  • 20. vivaglamx3  |  april 12, 2009 om 3:45 pm

    Leuk dat je terug bent, hopelijk heb je er van genoten:)
    Wat een drukke dag al!:p
    Zalig Pasen!
    xXx

    Beantwoorden
  • 21. zuleika  |  april 12, 2009 om 4:29 pm

    Awh wat een lieve naam: Balou. Ik wens je een heel vrolijk pasen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
  • 22. Maaike  |  april 12, 2009 om 5:00 pm

    Jeej, wat leuk dat je terug bent.

    Jammer dat je foto’s het steeds niet doen ๐Ÿ˜ฆ
    Morgen ga ik een geschikte doos zoeken, en dan wordt je deze week verrast! ๐Ÿ˜‰ als je snapt wat ik bedoel.

    Beantwoorden
    • 23. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:06 am

      Zo’n verassing zal het niet zijn eh Maaike ๐Ÿ™‚
      Ik kijk er al naar uit!!!!

      Beantwoorden
  • 24. Eva  |  april 12, 2009 om 8:45 pm

    pssst….. imageshack ๐Ÿ˜‰

    leuke vakantie gehad meid? ben benieuwd naar je logje over vakantie!

    Beantwoorden
    • 25. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:06 am

      Ik heb een super vakantie gehad, heel wat afgelachen!
      Ja ik vrees dat ik met imageshack hetzelfde probleem ga hebben, ik heb te veel bezoekers om het te kunnen dragen.

      Beantwoorden
  • 26. Saskia  |  april 12, 2009 om 10:31 pm

    Fijn dat je terug bent ๐Ÿ™‚
    Hopelijk volgen er nu snel weer filmpjes op je blog ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 27. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:02 am

      Voila se het eerste filmpje is gepost en woensdag komt het volgende, en het derde zal voor in het weekend zijn of volgende week ๐Ÿ™‚

      Beantwoorden
  • 28. ais  |  april 13, 2009 om 8:44 am

    fijn pasen evi! x x

    Beantwoorden
  • 29. Elien  |  april 13, 2009 om 8:57 am

    Vrolijk Pasen ๐Ÿ™‚
    Ik heb gisteren niet zoveel gedaan, vooral uitgeslapen enzo! Vandaag gaan we naar de familie ๐Ÿ™‚
    Pfoe, blogs nalezen is veel werk ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden
    • 30. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 10:56 am

      Idd ja ๐Ÿ™‚ Maar wel heel leuk om te doen!

      Beantwoorden
  • 31. Laura*  |  april 13, 2009 om 11:28 am

    welcome back ๐Ÿ˜€ blij dat je het leuk hebt gehad!! ik ben trouw blijven bezoeken hoor ๐Ÿ˜‰ heb je het nieuwe BG forum al ontdekt trouwens ๐Ÿ˜€ ??

    ps: hoe heet dat liedje ๐Ÿ™‚ ?

    Beantwoorden
    • 32. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:32 am

      Nee nog geen tijd gehad om het nieuwe forum te ‘ontdekken’ ๐Ÿ™‚
      Welk liedje bedoel je Laura?
      Ik denk dat de meeste trouw zijn blijven bezoeken, wat natuurlijk super leuk is!

      Beantwoorden
      • 33. Laura*  |  april 13, 2009 om 11:50 am

        het r&b liedje wat je in dit filmpje hebt gebruikt bij de foto’s van het snowboarden ๐Ÿ™‚

        Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


