Sigma Brushes

april 11, 2009 at 10:45 am 15 reacties

Hebben jullie al gehoord van de Sigma brushes? Ze zouden vergelijkbaar moeten zijn met de MAC brushes, die jammer genoeg ooh zo duur zijn. Er zijn natuurlijk kleine verschillen tussen de MAC brushes en de Sigma brushes.

Voor 64$ (48€) heb je het proffessional kit met 12 brushes in en voor 79$ (59€) krijg je er nog een brushroll bij.

Momenteel zijn ze out of stock, maar wanneer ze binnen zijn, denk ik eraan om een bestelling te plaatsen.

Kijk alvast even naar deze youtube filmpjes:

 

 

Klik hier om naar de webshop te gaan.

Entry filed under: Make-up. Tags: .

Huge lips skinny hips Pasen

15 reacties Add your own

  • 1. Sarah  |  april 11, 2009 om 10:50 am

    Ook al pre-order je deze brushes, ze zijn al zo gewild door mensen dat het waarschijnlijk pas juli gaat zijn voor er nieuwe bestellingen kunnen geplaatst worden.
    Ik was er gelukkig nog op tijd bij! ^^

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  april 11, 2009 om 11:30 am

    grappig ik wou er ook een artikeltje over maken :p hihi. in juli denk ik ook dat ik ze ga bestellen! ik wil ze zo graag 😀

    Beantwoorden
  • 3. Senna  |  april 11, 2009 om 1:48 pm

    Ik heb deze ook een tijdje in het vizier en zal zeker een bestelling plaatsen zodra ze weer beschikbaar zijn. xx

    Beantwoorden
  • 4. Dhini  |  april 11, 2009 om 2:57 pm

    Die heb ik ook gezien op Youtube en Lushious Beauty talk forum en Ik wil ook gaan bestellen. Wanneer? Ik weet aelf nog niet 😉

    Beantwoorden
  • 5. lala  |  april 11, 2009 om 3:40 pm

    Hahaha die enkore die blijft echt maar ouwehoeren he, bijna een dagvullend programma die filmpjes van hem! Wel leuk!

    oeeeh die set ziet er heel mooi uit maar jammer dat het uitverkocht is!! maar ga zeker wel bestellen als het er weer is!

    Beantwoorden
  • 6. Miss_Sofie  |  april 11, 2009 om 8:14 pm

    Ik ken deze borstels van YouTube!

    Maar als ze beschikbaar zijn! ben ik er zeker bij!

    Laat je dan iets weten ? 😉

    Beantwoorden
    • 7. Senna  |  april 12, 2009 om 8:02 am

      Er is een ellenlange wachtlijst t/m mid juli. Als je op die lijst wilt komen moet je een mail sturen een een ‘pre order’ plaatsen. Zij berichten je dan wanneer ze weer beschikbaar zijn. x

      Beantwoorden
      • 8. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:29 am

        Pfft dat is zwaar kut, zo lang kan ik niet wachten 🙂

        Beantwoorden
  • 9. Astrid  |  april 12, 2009 om 9:10 am

    Ziet er goed uit, maar idd die wachtlijst :s

    Beantwoorden
  • 10. Hayat  |  april 12, 2009 om 11:53 am

    Die zien er veelbelovend uit! ^^

    Beantwoorden
  • 11. Sarah  |  april 12, 2009 om 2:05 pm

    Ik heb de mijne in mei! ^^

    Beantwoorden
  • 12. Sanne  |  april 13, 2009 om 6:33 pm

    zo lang ga ik echt niet wachten, zou ze graag willen hebben, maar vind ook dat een beetje fatsoenlijk bedrijf moet kunnen zorgen dat mensen niet maanden op hun kwastjes moeten wachten. Dan laat je er toch meer maken!

    Beantwoorden
    • 13. joyca  |  april 13, 2009 om 9:39 pm

      Ik denk dat hun ook niet kunnen inschatten hoeveel bestellingen er in een x binnenkomen ik weet zeker dat ze nu echt wel de volgende x meer op voorraad zouden hebben!

      Beantwoorden
  • 14. Shohoda  |  april 13, 2009 om 8:03 pm

    Ja ik vind het ook erg jammer dat ze niet beschikbaar zijn op dit moment!

    Beantwoorden
  • 15. Anke  |  april 17, 2009 om 6:03 pm

    Hey Evi !

    Weet je soms de prijs van een blending brush (217) van MAC ?
    Ik ben in de paasvakantie naar Antwerpen geweest maar
    het was nogal in een ‘rush’ : ik moest men trein halen dus ben
    ik maar even bij MAC binnengeweest ( wat trouwens de eerste keer was, ik was superenthousiast !! ) en heb maar een paar dingetjes kunnen kopen. Ik heb zelfs niet naar de lipsticks en de mineralize skinfinishes kunnen kijken en daar heb ik zeker heel veel spijt van .

    Alvast bedankt !! x

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


