Huge lips skinny hips

april 10, 2009 at 11:59 am 19 reacties

If only thin hips were a lick away. Die gedachte spookt wel erg vaak door mijn hoofd, na dat 3de chocoladekoekje in mijn mond te stoppen. Wel goed nieuws, de nieuwe lipgloss Huge Lips, Skinny Hips van Purple lab beloofd ons een slanker figuur en dikkere lippen. Move away Angelina Jolie, here I come 🙂

In de lipgloss zitten extracten van de Zuid-Afrikaanse plant ‘Hoodia Gordinii’,  het onderdrukt je hongersgevoel waardoor je eetlust geremd wordt. Deze extracten vind je trouwens ook vaak in dieetproducten. Verder zit er ook  vitamine B3 in, wat zorgt voor een betere doorbloeding van je lippen, waardoor ze voller lijken.

De Huge Lips, skinny hips verschijnt in 6 verschillende kleuren met namen zoals ‘Love your thing’, ‘No panty Lines’ Vanaf maart zijn deze beauty’s te koop in Engeland voor ongeveer 20€.

 

En wat denken jullie? Kopen of niet?

Entry filed under: Make-up.

Lipgloss ring van Model&Co Sigma Brushes

19 reacties Add your own

  • 1. Miss_Sofie  |  april 10, 2009 om 12:12 pm

    Hmm, daar heb ik toch wel mijn bedenking over…

    Door lipgloss te smeren, afvallen?!?

    Mja, wel mooie kleuren 😉

    Beantwoorden
  • 2. Miss Funky (Lilia)  |  april 10, 2009 om 1:27 pm

    Haha, ik vind ’t wel grappig ;p

    liefs, lilia.

    Beantwoorden
  • 3. Janneke  |  april 10, 2009 om 2:32 pm

    Zou dr uitzien als je af kunt vallen door lipgloss 😛 smeer voor je leven =’D

    Beantwoorden
  • 4. Eva  |  april 10, 2009 om 3:18 pm

    Ik vind het wel grappig maar ik denk niet dat het echt veel zal helpen, haha!

    Beantwoorden
  • 5. Senna  |  april 10, 2009 om 4:54 pm

    Haha, hoe verzinnen ze het? If only it were true… x

    Beantwoorden
  • 6. Veur  |  april 10, 2009 om 4:57 pm

    De glossje zijn er in ieder geval leuk uit! maar of het werkt…

    Beantwoorden
  • 7. Jeske  |  april 10, 2009 om 5:16 pm

    Mooie kleurtjes:)! Maar of t ook echt zal werken…

    Beantwoorden
  • 8. Marijke  |  april 10, 2009 om 5:16 pm

    hihi grappig! ik wou dat het kon 🙂

    Beantwoorden
  • 9. romyyy  |  april 10, 2009 om 5:32 pm

    ben benieuwd…
    kan je die lipgloss dan eten ofzo ? ;p
    anders werkt het toch niet whaha.

    xx Romy

    Beantwoorden
    • 10. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:35 am

      Ik denk het niet 🙂

      Beantwoorden
  • 11. Sanne  |  april 10, 2009 om 6:12 pm

    Haha als het echt werkt pak ik het eerste beste vliegtuig naar Engeland om ze te kopen, maar het lijkt me sterk dat dat stofje écht in dergelijke mate werkt dat je minder honger hebt.
    Vind de naam van het spul trouwens wel echt geweldig 🙂

    Beantwoorden
    • 12. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:34 am

      Boek voor mij dan ook een zitje eh :))

      Beantwoorden
  • 13. serena verbon  |  april 10, 2009 om 6:12 pm

    ik zag dit een tijdje terug ergens staan en dacht, WTF?! gaat dat lopen dan, wat is dit nu weer voor onzin. Nu denk ik, misschien is het wel een HIT!

    Beantwoorden
  • 14. Evelien  |  april 10, 2009 om 6:50 pm

    omg =’)
    afvallipgloss…
    ‘kgeloof er niet in.

    Beantwoorden
  • 15. Hayat  |  april 10, 2009 om 6:59 pm

    Haha, wat grappig, ik denk alleen niet dat het echt gaat helpen haha.

    Beantwoorden
  • 16. Losanne  |  april 10, 2009 om 8:30 pm

    Hahaa !

    Ik ken het merk ook via niet, dus zou het nooit kopen, en want like, een lipgloss om aftevallen?

    Wel een leuk dieet!

    Beantwoorden
  • 17. Maja  |  april 10, 2009 om 9:11 pm

    Hahah cool, maar werkt het wel echt 😛

    Beantwoorden
  • 18. zuleika  |  april 12, 2009 om 4:24 pm

    Je moet wel heeeel veeee lipgloss smeren, als je wil dat dit werkt. Maar wel leuk idee, en vooral leuke naam

    Beantwoorden
  • 19. Maaike  |  april 14, 2009 om 8:36 pm

    Ik heb daar een tijdje geleden op m’n vorige blog ook een artikel over geschreven, ik vind het er echt over!

    Er bestaat ook iets als een ‘ Spazz lipstick’ met cafeïne in om dan terug energie van te krijgen.

    Lipgloss is voor je lippen. Punt uit.

    Veel reclame maar weinig effect denk ik.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


