Lipgloss ring van Model&Co

april 9, 2009 at 10:20 am 12 reacties

 
 
Kennen jullie het beauty merk ModelCo al? Dit Australisch beautymerk is opgericht door vroeger model agent Shelley Barret.  ModelCo is een hoogstaand merk voor de veeleisende klant. Hun producten zijn steeds erg innovatief en  de verpakingen zijn real eye catchers. Bij mij staat ModelCo vooral bekend als de pink make up. En wie kan er nu aan roos weerstaan?
 
Het ultieme beauty accessoire, een ring met daarin een lipgloss.  Diamonds were a girls best friend, now it’s a GlOSS RING.
Lipgloss fanaten zullen vast heel blij zijn met deze ring, altijd je lipgloss binnen handbereik en geen gegraai meer in je handtas om er vervolgens achter te komen dat ie in je andere handtast zit 🙂
 
Draai gewoon even de steen om, en je hebt een ultra-shine, long-lasting gloss. Je hebt 3 lekkere fruit smaken, namelijk kersen, meloen en nectarine smaak.
 
Het ziet er wel erg leuk uit, maar ik zie me nog niet meteen met zo’n ring rond lopen. Wel een leuke gadget natuurlijk.
 
De ring kost 24€ en te koop in de online shop van ModelCo, klik hier.
Of nog makkelijker ModelCo is ook te koop bij Ici Paris.
 
Entry filed under: Uncategorized.

NOTD: Blue Violet Huge lips skinny hips

12 reacties Add your own

  • 1. sofie  |  april 9, 2009 om 10:31 am

    ooh Model&Co is echt geweldig! Ik heb de verwarmde wimperkruller en hij is echt geweldig!!!

    Beantwoorden
  • 2. steffi  |  april 9, 2009 om 10:47 am

    ik heb ook die wimperkruller hihi zoals sofie:D! vind wel een tof merk

    Beantwoorden
  • 3. Eva  |  april 9, 2009 om 11:32 am

    Ja echt een fijn merk. Ze hebben mooie airbrush tans, wattenstaafjes met make up remover, echt handige dingen!

    Beantwoorden
  • 4. dijkje  |  april 9, 2009 om 12:18 pm

    Wat handig zo’n ring!! Die heb ik nog nooit gezien!

    Beantwoorden
  • 5. Dominique  |  april 9, 2009 om 4:08 pm

    Ik was toevallig gister in de Ici Paris en ik zag een goodiebag hangen. Nu ben ik weer zo’n doos die dan nieuwsgierig word wat erin zit, dus ik had er eentje gekocht. Wat blijkt, zit er een lipgloss in van dit merk met nog allemaal kleine producten van Estee Lauder. Echt leuk, want ik kende het merk nog niet!

    Beantwoorden
    • 6. lovetomakeup  |  april 13, 2009 om 11:40 am

      Wat leuk, ja ik ga ook eens kijken naar meer van dit merk!

      Beantwoorden
  • 7. Tessa  |  april 9, 2009 om 4:58 pm

    Ik wil die ring wel! altijd gloss bij 😮 echt iets voor mij! haha

    Beantwoorden
  • 8. Gonny  |  april 9, 2009 om 8:13 pm

    Wat ziet dat er schattig zeg! Fijn paasweekend meid!

    Beantwoorden
  • 9. lizet  |  april 9, 2009 om 10:03 pm

    haha wat cool, vind de ruby wel erg cute! 😀
    maar of ik met zo’n grote ring ga lopen, denk’t niet.
    al is het wel handig om je lipgloss altijd bij de hand te hebben! 🙂

    Beantwoorden
  • 10. zuleika  |  april 9, 2009 om 10:20 pm

    Die zien er leuk uit. Ben benieuwd hoe het er van binnen uitziet

    Beantwoorden
  • 11. Katrien  |  april 10, 2009 om 9:31 am

    Oh zo leuk!
    Ik kende het niet, maar het ziet er wel heel cute uit enzo 🙂
    Maar ik wou even vragen; heeft iemand al dat Rimmel product binnengekregen na het invullen van die enquete?

    Beantwoorden
  • 12. Hayat  |  april 10, 2009 om 6:57 pm

    Ik kende het ook niet, maar lijkt me wel een mooi merk. En die ring zou ik ook niet omdoen haha, al is hij wel schattig.
    @ Katrien; ja ik heb het rimmel product al binnengekregen 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Voor de leukste boeken, cd’s, dvd’s moet je bij Proxis zijn!

Contact

Heb jij een vraagje, suggestie, verzoekje of wil je gebruik maken van mijn shoppingservice, aarzel dan niet om mij een mailtje te sturen lovetomakeup@live.be, ik hoor jullie graag!

We want it:

Hot or Not

Rode lippen zijn hot in beautyland, durf jij het aan?

Populaire berichten

Pagina’s

april 2009
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archief


